چه کسی محل تردد شهید «قاسم سلیمانی» را لو داد؟

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: من در همان زمان شهادت ایشان گفتم ما می‌خواهیم در کتاب‌های درسی اسطوره‌ها و الگوها را معرفی کنیم، چرا که یکی از راه‌های تربیت، معرفی الگو است.

به گزارش مشرق، وزیر آموزش‌وپرورش روز گذشته در برنامه تلویزیونی «دستخط» از اضافه شدن داستان شهید قاسم سلیمانی به کتاب‌های درسی خبر داد.

محسن حاجی‌میرزایی با حضور در برنامه تلویزیونی «دستخط» از تجربه سفر به سوریه بعد از دوران شهادت حاج‌قاسم سلیمانی اینگونه گفت:«جایی در کشور سوریه نبود که وارد شویم و مردم و مسؤولان با عظمت از «حاج‌قاسم» یاد نکنند».

او درباره برخی شایعات در ارتباط با ساخت مدارس سوری توسط ایران نیز توضیح داد: «شایعه شد برای ساخت‌وساز مدارس سوریه به این کشور سفر کرده‌ام؛ در حالی که قرار بود تجربیات‌مان را در اختیار سوری‌ها بگذاریم».

وی با اعلام این خبر که قرار است داستان «حاج‌قاسم» در کتاب‌های درسی اضافه شود، گفت: «من در همان زمان شهادت ایشان گفتم ما می‌خواهیم در کتاب‌های درسی اسطوره‌ها و الگوها را معرفی کنیم، چرا که یکی از راه‌های تربیت، معرفی الگو است، بویژه الگویی که جامعه با آن زندگی کرده است».

وی ادامه داد: «البته اینکه در کتاب درسی چه پایه‌ای باشد و با چه روشی این اتفاق بیفتد، هنوز مشخص نشده است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 6
    در مقطعی اضافه کنید که دانش آموز بدنبال الگو باشد
  • احسان معتمدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    4 10
    باید هم در دبستان تمامی 6 سال و هم در دبیرستان تمامی 6 سال درسهایی از فداکاری و اخلاق و ایمان و زحمات مستمر و جهاد پیاپی و مداوم و خستگی ناپذیر حاج قاسم ما را بنویسند تا الگو درست به جوانان کشورمان معرفی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس