کد خبر 1095878
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، تحلیل گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: اعدام یعنی نابود کردن و از بین بردن، از هستی ساقط کردن!

قیافه بسیاری از آنها که برای سارقان مسلح، هشتگ "اعدام نکنید" زدند،  آشناست.

اغلب، همان سلبریتی هایی هستند که عوام فریبی کردند، اعتماد به دشمن را آراستند، و زندگی و معیشت مردم را نابود کردند؛ مردم را از هستی ساقط کردند.

آنها پشت نقاب سلبریتی گری، دم از "زیبایی زندگی" می زدند؛ اما جوخه اعدام بودند؛ جوخه ترور آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی.

سالهاست کارشان نابودی است؛ شلیک به هر آن چه دارایی و مایه توانمندی ملت ایران است. آنها بارها از پشت به مدافعان امنیت کشور و شهیدان مظلوم دفاع فرا مرزی شلیک کردند.

همان ها که شعار "هسته ای می خواهیم چه کار؟"، دادند و  تورم 52 درصد، دلار 23 هزار تومانی و پراید 100 میلیون تومانی را به مردم تحمیل کردند.

حالا هم با جنجال و سر و صدا، می خواهند مردم را از بازخوانی عبرت های اعتماد به دشمن غافل کنند و از پاسخگویی بگریزند.

ماموریت جوخه های تروریستی، عملیاتی است که مدیر "آمد نیوز" به هنگام حضور در پاریس ، نامش را "رساندن کشور به نقطه جوش" گذاشت.

بمبگذاری در این عملیات چگونه انجام می شود؟ با تحمیل مدیریت ناکارآمد، سرگرم کردن مردم و مدیران با حاشیه ها، انباشت مشکلات و تزریق نا امیدی به جامعه.

فتنه بنزینی را یک بار دیگر مرور کنید که چگونه همزمان با عملیات جوخه های اجاره ای در عراق و لبنان، اتفاق افتاد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    چرا وزارت ارشاد تمام سلبریتی هایی که احتمالا نادانسته برعلیه منافع ملی ایران هشتک میزنند را در یک همایش بنام علیه منافع ملی هشتک نزنید دعوت نمیکند و برایشان توضیح نمی دهد که پشت پرده توئیت های فیک وجعلی ال سعود منافقین و دشمنان چیست احتمالا بیشتر هنرمندان یا سلبریتی ها شاید ندانسته در دام دشمن گرفتار میشوند
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    سلبریتی ها هنرمتدان در امنیت کامل اقتصادی اجتماعی و قضایی بسر میبرند دراین بین این مردم ایران میباشند که متضرر اصلی نادانی بوجود امده بوسیله اظهار نظر نا آگاهانه این حضرات میباشند ایا ایجاد نا امنی برای مردم جرم نیست ؟حتی اگر چند سلبریتی با وجدان از امنیت مردم حمایت میکنند چنان مورد هجمه و تهدید اوباش وارازل قرار میگیرند که جرات ابراز همدردی با کسانیکه بوسیله ارازل جامعه مورد تجاوز قرار گرفته اند را ندارند
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    زندگی بعضی از سلبریتی ها در ایران شامل : اظهار نظر در تمام مسائلی که کمترین اطلاع را از ان دارند ~ گرفتن ژست متفکرانه و خیر خواهانه~ مخالفت افراطی با دین ومذهب ~ متارکه~ گوش دادن به موسیقی کلاسیک و خارجی~ سفرهای مکرر به قبرس، تایلند،ترکیه~ نگهداری از سگ ،گربه ...وآن را به اندازه فرزند نداشته، عزیز شمردن~ مخالفت با هرچیز که بقیه موافقند~ موافقت با هرچیز که بقیه مخالفند ...
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    اسمگذاری با مسمایی است . جنایتکار حامی میخواهد . یکبار ندیدیم اینها جنایتی که در حق ملت ایران تروریست ها مرتکب شدند رو محکوم کنند . پس فرق میان توی سلبریتی و اون تروریست چیست بگو ؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    # سلبریتی مالیات بده. فقط دهنتون رو ببندین و مالیات بدین. مگه ادعای مردمی بودن ندارین؟ خب بسم الله یه کارگر ساده هم مالیات میده، شمام بدید.
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    من تنها درخواستم از آقای رئیسی اینه که با این سلبریتی ها برخورد نکنه اما به مردم اجازه بده که مردم خودشون بریزن این حرام لقمه های حیف نون بی وطن رو تیکه پاره کنن
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    27 0
    از این باصطلاح سلبریتی های متوهم متنفرم. بخدا قسم اگر ذره ای عرق میهنی داشته باشند.بیشترشون با پول این مردم به نوایی رسیده اند و یا اقامت اروپا گرفتند یا گرین کارت آمریکا دارند و لحظه ای برای این ملت و کشور بهایی نخواهند داد.همه این کارهاشون هم واسه اینه اون طرف آبی ها و کشورهای اصلی شون که قراره اونجاها سکونت کنند اونا رو خیلی پست مدرن و پیشرو بشناسند. خاک بر سر همگیشون کنند.ای کاش سوادش رو هم داشتند.آخه اکثریتشون هم هیچی حالیشون نیست
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    23 0
    احسنت!
  • سید IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    37 0
    نوام چامسکی: یک ملّت آن روزی می میرد که اربابان فکری آن به جای اندیشمندان از آوازخوانان و بازیگران تشکّل یافته باشند!
  • محمد IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    31 0
    کاملا واضح و مشخص هست غرب این مزدور ها و وطن فروش ها رو برای همین روزها تربیت کرده است. اگر غیر از این بود باید تعجب میکردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس