کد خبر 1095521
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
متهم نمایه

سارق شرور که با خودروهای سرقتی به شکار زنان می‌رفت و اموالشان را با تهدید و ضرب و جرح سرقت می‌کرد در حالی دستگیر شد که در یکی از سرقت‌هایش زنی را با خودرو زیر گرفته و او را تا یک قدمی مرگ کشانده بود.

به گزارش مشرق، با شکایت چند زن جوان به پلیس آگاهی کرج مبنی بر سرقت پول و طلاهایشان کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارق در هنگام سرقت ابتدا مالباختگان را تهدید و در صورت مقاومت آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و اموال باارزش‌شان مثل تلفن همراه و پول نقدشان را سرقت می‌کرد و سپس به وسیله خودروهای سرقتی متواری می‌شد.

بیشتر بخوانید:

در ادامه مأموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این فرد شدند که از سارقان سابقه دار استان البرز بود و او را در یک مرکز تجاری در شهرستان فردیس دستگیر کردند و در ادامه با مراجعه به محل زندگی متهم مقدار زیادی قطعات خودرو و لوازم الکترونیکی سرقتی، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد کشف کردند. متهم نیز در بازجویی‌ها به ۲۸ فقره سرقت به شیوه زورگیری از بانوان و 4 فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ محمد نادر بیگی در این باره گفت: ارزش اموالی که این فرد سرقت کرده 2 میلیارد تومان برآورد شده که تاکنون۸ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند. برابر درخواست بازپرس شعبه ۲۶ دادسرای عمومی و انقلاب کرج تصویر این سارق منتشرمی ‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    20 0
    قانونی بزارید افرادی که به خاطر کرونا از زندان آزاد شدن و مرتکب جرم میشن رو از هستی ساقط کنن!
  • جوجه تیغی بدنساز DE ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    1 15
    خخخ با سرقتت موافق نیستم، ولی با کتک زدنت موافقم. دمت گرم. مردوم خیلی پررو شدن.
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      1 0
      خفه شو بیشرف
  • محسن IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    12 0
    الان سلبریتی ها میان حمایتش می کنن
  • DE ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    6 0
    ۶ ماه نشده آزاد میشه و دوباره روز از نو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس