کد خبر 1095458
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
آتش سوزی

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در کارخانه شناورسازی بوشهر گفت: پس از تلاش ۵ ساعته با همکاری نیروهای آتش‌نشانی دستگاه‌های مختلف، حریق مهار و خاموش شد.

به گزارش مشرق، جهانگیر دهقانی، اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ساعت ۱۳ امروز در کارخانه لنج‌سازی بوشهر اظهار داشت: در پی وقوع این حریق علاوه بر ماشین‌های آتش نشانی شهرداری بوشهر همه ادارات اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی، با امکانات و تجهیزات خود برای اطفاء حریق به محل مورد نظر اعزام شدند.

ببینید:

فیلم/ آتش‌سوزی پست برق در خیابان انقلاب

وی با بیان اینکه در این کارخانه ۱۳ فروند لنج در حال ساخت بود گفت:  ۷ فروند شناور آن در آتش سوخت و برای پیشگیری از سرایت آتش به دیگر شناورها اقدامات لازم انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر جنس لنج‌هارا از مواد فایبرگلاس دانست و بیان کرد: با توجه به آتش‌زا بودن جنس لنج‌ها و شدت وزش باد، سبب شعله‌ور شدن آتش، و با تلاش ۵ ساعته خوشبختانه کنترل و  اطفاء شد.

جهانگیر دهقانی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی و هم اکنون عملیات خنک‎سازی و جداسازی شناورها در محدوده کارخانه با تلاش نیروهای امدادرسان در حال انجام است.

دانلود

وی از خدمات و همکاری شهرداری، بنادر و دریانوردی، فرودگاه، نیروگاه اتمی، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، راهداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در اطفاء حریق قدردانی کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    اگر دستی به تعمد بوده الهی سوخته شه و فلج شه.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    خخخخخخخخخخ جیگرم حال میاد میبینم بعد از کری خوندن واسه امریکا از یه جایی میخورید که نمیفهمید از کجا خوروید. یه ناو امریکایی اتیش گرفت یکم کابیناش دودی شد شما وارخونتون اتیش گرفت.قربون خدا برم که جای حق نشسته
  • US ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    اخی بمیرم اینم در جواب ناو امریکایی. 7 تا لنج بزرگ خاکستر شد. کار عناصر ایرانیه
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    چرا هر روز یه جایی از ایران داره اتیش می گیره
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    این لنج سازی خصوصی است من بارها دیدمش ودر فضای باز است وفقط لنج چوبی صیادی میسازد العربیه یا همون العبریه اب از دهنش سر آزیر شده وهی پخش میکن
  • NL ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 1
    کار اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس