کد خبر 1106461
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
آتش سوزی نمایه

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: آتش سوزی در یک فروند شناور سنتی حامل محموله کالا ظهر روز پنجشنبه در خور بندر گناوه رخ داد که پس از ۱۷ ساعت تلاش حریق اطفاء شد.

به گزارش مشرق، داود بهادری اظهار داشت: به محض اطلاع از آتش‌سوزی در یک فروند لنج حامل کالا از طریق دستگاه بی سیم به مرکز هماهنگی و کنترل ترافیک بندر گناوه در روز پنج شنبه در خور این بندر، کار مهار آتش سوزی آغاز شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: با توجه به موقعیت این شناور، عملیات اطفا حریق توسط دو یدک کش آتشخوار پسر و آزادی اداره بندر و دریانوردی به همراه خودروهای ایستگاه آتش نشانی، شهرداری، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بندر و دریانوردی گناوه و قایق‌های پایگاه دریابانی انجام گرفت.

وی گفت: به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها اولین اقدام جداسازی و انتقال لنج آتش گرفته بود که با سرعت از سایر شناورها جداسازی شد تا از سرایت آتش‌جلوگیری شود و به مکان امن انتقال و عملیات اطفا از طریق دریا و خشکی انجام گرفت.

بهادری اضافه کرد: به دلیل نوع و حجم کالا و گسترش آتش، شناور ناجی ۹ از جزیره خارگ و ید کش شیما از بندر امام حسن برای کمک به مهار آتش به گناوه اعزام شدند.

وی یادآور شد: سرانجام پس از تقریباً ۱۷ ساعت کار طاقت فرسا، عملیات اطفا آتش در این موتور لنج، در روز جمعه با موفقیت به پایان رسید.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: در این عملیات ۴ فروند شناور آتش خوار و امدادی، ۵ دستگاه خودرو آتش نشانی و ۸ فروند قایق موتوری همکاری داشتند.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کمیته بررسی سوانح دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در دست بررسی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 2
    مبارک باشه
  • DE ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    3 0
    از امریکاه درخواست کنید تا در ایکی ثانیه براتون خاموش کنه .امریکاه در سریع خاموش کردن آتش معروف تر شده تا بپا کردن آتش. هم جنگل سوزی هاش رو یک ساعته خاموش میکنه هم ناوگان جنگیش رو. بدم شماره تیلیفون بهتون تماس بگیرید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس