کد خبر 1111148
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
جزئیات مصوبه دولت درباره رایگان شدن برق کم مصرف‌ها/افزایش 10 درصدی قیمت برق پرمصرف‌ها+سند

هیئت دولت با احتساب صورتحساب برق مشترکان خانگی کم مصرف با تخفیف صد درصدی موافقت کرد.

به گزارش مشرق، هیئت دولت با احتساب صورتحساب برق مشترکان خانگی کم مصرف با تخفیف صد درصدی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

مشترکین خانگی کم مصرف برق چقدر پاداش گرفتند؟

هیئت دولت در جلسه مورخ ۲ شهریورماه ١٣٩٩ به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد قانون هدفمند کردن یارانه ها، این وزارت را مجاز نمود تا صورتحساب برق مشترکان خانگی کم مصرف با الگوی تعیین شده در جدول پیوست را با تخفیف صد درصدی محاسبه نماید. این تخفیف صرفا شامل سکونت گاه های دائمی درحال بهره برداری شهری و روستایی و هم چنین سکونتگاه های عشایری می شود. سکونت گاه های خالی از سکنه و غیردائم نظیر باغ ویلاها مشمول این تخفیف نمی شوند.

این مصوبه هیئت دولت طی نامه شماره ۶۲۴۲۴ مورخ ۹۹/۰۶/۰۴ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده و تصویر آن در ادامه آمده است:

براساس مصوبه فوق، هزینه برق مصرفی کم‌مصرف ها که براساس جدول مندرج در بند 1 این مصوبه مشخص می شوند، رایگان خواهد بود. قیمت برق مصرفی مشترکان که متناسب با الگو مصرف می کنند و در بند 2 مصوبه دولت مشخص شده است، ثابت می ماند و قیمت برق مصرفی مشترکان پرمصرف براساس زمان بندی مشخص شده در بند 4 این مصوبه، 10 درصد افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    2 0
    جناب رییس جمهور محترم با تشکر از اهتمام جنابعالی بعرض میرساند که اگر برای حضرت عالی و مشاوران گرامیتام مقدور است برای دو روز زحمت کشیده و در مرداد ماه به شهر بوشهر تشریف فرما شده و این دو روز رو بدون کولر گازی میهمان ما باشید ببینید اگر امر ممکن گشت ما نیز بتبعیت از جنابعالی با پنکه در این گرما و شرجی تابستان را می گذرانیم با تشکر
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    2 0
    برای گران کردن خدمات از هرروشی استفاده می کنند . متاسفانه به اسم قشر مستضعف دارند سر دیگران را شیره می مالند.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 1
    از مسوولین تقاصا می شود که برای آب که خیای مهمتر از برق هست و در کشور بحران آب داریم و بدتر هم خواهد شد؛کنتور جدا برای هر واحد تفکیک کنند و با این جداسازی کنتورها مصرف اب به یک سوم کاهش پیدا می کند.الان در مجتمع هایی که کنتور مشترک دارند مسابقه مصرف بیشتر اب راه انداخته و همه چون واحدی و به یک اندازه پول اب پرداخت می کنند تلاش می کنند که آب را هدر (نه مصرف ) بدهند .بنده بارها با نصب کنتور فرعی و کنترل مصرف واحدها به این نتیجه رسیده ام و بارها مشاهده کرده ام که مصرف واحد 2 نفره 5 برابر واحد 4 نفره است .و این طرح برق هم بسیار عالیست برای صرفه جویی و مصرف برق به نصف کاهش پیدا می کند .حالا نمی دانم که چرا مسوولین کنتور های برق را تفکیک نمی کنند در این بحران آب!!!
  • وثوق GB ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    1 0
    کجای این رایگان کردن برای سه میلیون نفر و برآورد آرزوی 42 ساله مردم هست؟ چرا دروغ می گوئید و آن را با بوق و کرنا اعلام می کنید؟ این که تصویب شده افزایش قیمت 10% بهای برق هست و شروطی هم که گذاشتید برای رایگان شدن یعنی غیره ممکن و روشن کردن فقط یک چراغ و بس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس