محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی افراد که افکار آلوده لیبرالی دارند گاه از سر دلسوزی اقداماتی را صورت می دهند که آثار تخریبی‌شان از فعالیت جاسوس ها بیشتر است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بازدید از سامانه هوشمند گمرک در جمع مدیران این مجموعه گفت: احساس مسئولیت، خودجوشی ، فداکاری و شجاعت شما من را به یاد رزمندگانی انداخت که داوطلبانه در دفاع مقدس، به یاری مردم مظلوم آمدند. 

وی ادامه داد: امروز همان جنگ، بلکه شدیدتر و ناجوانمردانه‌تر در جریان است. در آن روزها دشمن بعثی از سلاح شیمیایی استفاده می کرد و در این نبرد، دشمن رفتاری بدتر از آن را نمایش می دهد. امریکا از زیر پا گذاشتن حقوق بشر گرفته تا نقض توافقنامه های بین الملل فروگذار نکرده است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به این نکته که تفاوت جنگ امروز با دفاع مقدس این است که صدای بمب و انفجارهایش به گوش مردم نمی رسد گفت: صدام هم مانند ترامپ به قطعنامه سازمان ملل بی‌توجهی کرد و دوباره به ایران حمله کرد. اگر آن روز حمله صدام را پاسخ نمی گفتیم، سازمان ملل عراق را تایید می کرد. امروز هم می بینیم که ترامپ برجام را زیر پا گذاشته و اروپایی ها هم با همه قول و قرارها با آمریکا همراه شده اند و در تلاش هستند تا ما را تحریم تسلیحاتی کنند!

رضایی با اشاره به اهداف شوم طراحان تحریم اقتصادی گفت: در تحریم به دنبال این هستند که فشار بر مردم را آنقدر زیاد کنند تا تحمل آن برای مردم ناممکن شود و قدرت خریدشان کمتر از دیروز می شود.

در اقتصاد باید با فهم و اطلاعات، حوادث را پیش‌بینی کرد

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه در اقتصاد باید با فهم و اطلاعات، حوادث را پیش‌بینی کرد، گفت: در جنگ تحمیلی برخی از استان های غربی درگیر جنگ بودند و در بعضی از شهرها، از آغاز تا پایان جنگ، خبری نبود اما الان روستایی نیست که مورد هجمه جنگ اقتصادی قرار نگرفته باشد. ترکش تورم به همه منازل شهر و روستا اصابت کرده است و در چنین فضایی، تلاش و مجاهدت شما جوانان انقلابی در اقتصاد ستودنی است.امروز وقت آن است که با یک دست جهاد اقتصادی و با یک دست نهضت تعاون و احسان به مردم عزیزمان را به پیش ببریم. از یکطرف توانمندسازی و از یکطرف هنگام حمایت و کمک به مردم است.

سرلشگر رضایی با اشاره به آسیب‌های ستون پنجم به توان اقتصادی کشور گفت: در میدان جهاد اقتصادی، خیانت ستون پنجم آسیب فراوانی وارد می کند. در هر عملیاتی در دفاع مقدس، منافقین اخبار تحرکات نیروهای ایران را مخابره می کردند و ماهواره های آمریکا هم ما را رصد می کردند و به صدام اطلاعات می دادند، الان هم برخی افراد که افکار آلوده لیبرالی دارند گاه از سر دلسوزی اقداماتی را صورت می دهند که آثار تخریبی‌شان از فعالیت جاسوس ها بیشتر است.

بسیج شده‌اند تا دروازه‌های تجارت ما را به روی دوستان ببندند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: الان دشمنان خارجی و داخلی بسیج شده‌اند تا دروازه های تجارت ما را بر روی عراق و چین و سایر دوستانمان ببندند. صهیونیست‌ها نیز روی تبادلات تجاری ما با چین و عراق حساس هستند و چالش ایجاد می کنند. باید دست آنها را قطع کرد.

وی افزود: مهمترین تدبیر در امروز تشکیل یک جبهه واحد است، وحدت و هماهنگی و هم افزایی قوای سه گانه از یکطرف و همیاری مردم و دولت با یکدیگر قادر است که بر همه مشکلات غلبه کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    78 14
    دشمنان خارجی و داخلی بسیج شده‌اند تا دروازه های تجارت ما را بر روی عراق و چین و سایر دوستانمان ببندند. صهیونیست‌ها نیز روی تبادلات تجاری ما با چین و عراق حساس هستند و چالش ایجاد می کنند. باید دست آنها را قطع کرد
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    71 10
    چه عجب یکی حرف دقیق زد
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      23 11
      موافقم . خوب گفته این رصایی
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    28 7
    در تحریم به دنبال این هستند که فشار بر مردم را آنقدر زیاد کنند تا تحمل آن برای مردم ناممکن شود و قدرت خریدشان کمتر از دیروز می شود.
    • رضا IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
      1 0
      سلام فکر کنم الان هم به هدفشون رسیده اند
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    26 7
    خود آقای رضایی هم تو جبهه ی تکنوکرات مرحوم هاشمی بودی یادمان نرفته چه جوری تو انتخابات ۸۸ به احمدی نژاد وسیاست های ضد لیبرالیش میتوپیدی.
    • واقع بین NL ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      12 13
      ساکت باش
    • مصطفی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      11 8
      هنوز تو متوجه نشد انتخاب احمدی نژاد اشتباه بود اتفاقا بهترین برنامه های اقتصادی رو دکتر رضایی داشت
    • مجید IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      2 4
      رضایی خودش کاندید بود برادر و اتفاقاً از مخالفان جدی سیاستهای اقتصادی هاشمی بود
  • SE ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    47 6
    افرین بر حرف منطقی
  • SE ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    18 8
    باید دست لیبرالها را از قدرت قطع کرد.
  • madman IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    18 2
    ما آخرش نفهمیدیم این برخی و بعضی وگروهی و عده ای و.... رو که همه تو جمهوری اسلامی میگن کیا هستن.البته همون خودشونن شکسته نفسی میکنن وبین خودشون پاسکاری .
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      7 0
      آفرین گل گفتی
  • اهواز speed IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    4 14
    اگر ایرانی جماعت بجای بلوف زدن کمی سیاست قرارداد نویسی یاد بگیرد الآن وقتشه چون رقیب سرسخت آمریکا یعنی چین به دنبال پایگاه محکمی در خاورمیانه میگردد یکی مثل ایران چون اگه بتونه چنین پایگاهی رو تسخیر کنه آمریکا کمی زاویه ش با ایران تغییر خواهد کرد چرا که دوست نداره یه مزاحم اقتصادی واسه کشورهای خلیج پیدا بشه حالا این دولت مردان ایران هستند که مدیریت کنند
  • عبدالله IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    11 7
    مگه لیبرال ها خود ستون پنجم نیستن؟! مگه همین ها نبودن ونیستن که به دشمن (آمریکای جنایتکار) در خیلی از موارد گرا میدن.
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    6 1
    کسی با سرمایه گذاری خارجی مشکلی نداره
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    2 3
    دکترای اقتصاد گرفتی
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    3 20
    در سالهای جنگ تحمیلی مقام معظم رهبری به عنوان رییس جمهور وقت تصمیم قطعی داشتند لیبرال ها را حذف کنند ولی تو با همدستی الف ه ر نزد امام راحل رفتی و گفتی باید فلان لیبرال نخست وزیر بشه و این لیبرال ها کشور را به تباهی کشاندند حالا تو خودت که عامل به قدرت رسیدن لیبرال ها بودی الان میگی خطرشون از ستون پنجم بیشتره؟ بله منم میگم خطرشون بیشتر هست ولی تو باید پاسخگو باشی نه طلبکار
  • US ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    7 7
    با این برخی و بعضی ها طلاق بگیرید...طلاق سیاسی،خونی ، اقتصادی و... این عمار !؟؟؟
  • فرزند ایران IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    9 4
    درود بر شما و افکار اقتصادی نابتان امیدوارم دست خیلی از ناتوانان به ظاهر توانای وطنی هم قطع شود و شما بتوانی از جوانان باسواد و با درک و فهم بیکار مان در جای جای کشورمان بهره مند شوید. امیدوارم قانون بازنشستگی پیران بیسواد دولت را هم اجرایی بفرمایید و اینهمه جوان پاک و تحصیلکرده ی وطنمان مشغول خدمت به کشور شوند
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    13 0
    ما آخرش نفهمیدیم آقای محسن رضایی کدوم طرفین!
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    1 14
    دلار بالا بردن و قیمت ها چنان نجومی که هر کسی که اسم از گرانی ببره چشم ها بدان سمت متوجه میشود . یکی که زخم خورده است و دیگری که زخم زده . یکی میگه باید مقاومت کنیم و آستین های توانائی را بالا بزنیم و راه بر دشمن ببندیم . دیگری راه مذاکره و خلاصی یافتن ( از چاله بچاه افتادن) را . فرق بین انقلابی و انقلابی نما در همین نکته هاست . هر دو از درد مردم میگویند . یکی راه تحریم برای بزانو در آمدن را نشان دشمن داد و ایمانی به اینکه ما میتوانیم ندارد . دیگری راه مصاف و قوی شدن را . لعنت بر کسانیکه باعث و بانی درد و رنج مردم هستند و آسایش ندارند که آبی خوش از گلوی مردم پائین برود . و سعی دارند غرور ملت شکسته شود تا بگویند دیدید ما گفتیم این راه شدنی نیست . چرا از ابتدا سر سختی نشان دادید و باعث رنج مردم شدید . همه میدانند قدرت بزرگ کجاست . دنیا هم به آن معترف است . کافی بود مذاکره را ادامه میدادیم و کنار میامدیم تا این گرانی و مشکلات نمیبود ... اما این صبر و ایستادگی ملی بزودی شاهد موفقیت های بزرگ و شکست تحریم ها خواهد بود . بزودی . ایمان داشته باشید .... صدای ترک خوردن تحریم ها شنیده شده و بزودی شکسته شدن و ریختن آن را شاهد خواهید بود . آنانکه ناز و بهانه میاوردند و اموال ما را گرو گرفته بودند سراغتان خواهند گرفت . انشاالله .
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    33 11
    خیلی خوبه که متحدان قدرتمندی داشته باشیم، و سلاح خوبی واسه بی اثر کردن تحریم آمریکاست، ودر این قضیه اگر درست پیش بریم، آمریکا کاملا آچمز میشه، فقط باید قرار داد دقیق وبدون ابهام باشه چون پای مصالح ملی در میانه، از داد وفریاد بد خواهان ملت میشه فهمید موضوع اهمیت بالایی داره
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    27 0
    تفکرات این اقا به خصوص موضع گیری شدیدشون علیه لیبرال ها خیلی تازگی داره. اقا محسن تو انتخابات از این حرفها نمی زدی.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    15 0
    ساعت خواب.شعارهای تبلیغاتی مجلس ششم که کاندید شده بودید یادتان هست
  • علی خدایی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 1
    متاسفانه هستند کسایی که در پوشش خودی هستند در حالی که تفکرات غلطی دارند نسبت به کشور و کارشون هم جز خیانت به کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگ نیستند هر دایم زیر نظر باشند به خصوص اصلاح مصلاح که میگن به خودشان تنها راه حل پیشرفت کشور نگاه حرکت انقلابی شجاعت جسارت است نگاه به داخل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس