کد خبر 1094875
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
حسن‌زاده: تکرار بازی استقلال طبق قانون است/ پارس جنوبی و نساجی در کمیته استیناف اعتراض کنند

رییس کمیته انضباطی با بیان این که رای به تکرار بازی پارس‌جنوبی و استقلال طبق مقررات صادر شده است گفت: باشگاه‌های معترض می‌توانند اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کنند.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تکرار دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران عنوان کرد: سازمان لیگ فوتبال تایید کرد که تست کرونای بازیکنان فولاد و چند نفر از کادر فنی این تیم مثبت بوده و پس از بررسی متوجه شدیم که دلایل مطروحه دقیق بوده و همین امر باعث شد تا اعضای کمیته انضباطی به این نتیجه برسند که بازی تکرار شود. 

بیشتر بخوانید:

واکنش مربی پارس‌جنوبی به اظهارات سعادتمند

او در ادامه درباره حکم تکرار دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال نیز گفت: تاکنون هیچ اعتراضی از سوی باشگاه جم به دست ما نرسیده است. فقط فرمانداری جم اعلام کرده که مبلغ ۸۱ میلیون تومان خسارت برگزار نشدن این دیدار را متحمل شده است که در صورت برگزاری مجدد بازی، باید بررسی و اگر خسارتی متوجه ایشان شده باشد، تصمیم گیری می‌شود. همان‌طور که می‌دانید ۹ بازیکن تیم استقلال تست کرونای‌شان مثبت بوده و دو نفر از کادر فنی این تیم نیز از فهرست خارج شده‌اند. ما طبق مقررات انضباطی حکم بر تکرار بازی را اعلام کردیم.

حسن زاده تصریح کرد: براساس آرای کمیته انضباطی، باشگاه‌های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران اگر اعتراضی بر حکم دارند، می‌توانند در کمیته استیناف اعتراض‌شان را مطرح کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    اينم يه چشمه از الطاف بابا مسعود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس