کد خبر 1094680
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
حادثه کلینیک سینا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حادثه کلینیک سینا اطهر تهران، از قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک بدون در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی خبر داد.

به گزارش مشرق،  حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ارائه گزارشی در مورد بررسی اماکن ناایمن در شهر تهران، از تدوین گزارش بررسی ۴۳۰ مرکز درمانی و بیمارستانی و صدور و ابلاغ اخطار برای مراکزی که ایمنی لازم را نداشته‌اند خبر داد.

بیشتر بخوانید:

دو قصور شهرداری تهران در حادثه کلینیک سینا

وی در حادثه کلینیک سینا اطهر تهران نیز از قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک بدون در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی خبر داد.

ببینید:

فیلم/ دستور پیگیری حجت‌الاسلام رئیسی درباره ماجرای کلینیک سینا

حجت‌الاسلام درویشیان همچنین پیگیری تعهدات ایفا نشده ارزی را یکی از دستور کارهای جدی سازمان بازرسی در این روزها اعلام کرد که با اهتمام بانک مرکزی، به نتایج قابل ملاحظه‌ای در شناسایی افراد و شرکت‌های دریافت کننده ارز دولتی که به تعهدات ارزی خود عمل نکرده‎اند، منجر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    21 0
    مقصران باید تحویل قانون وسخت ترین مجازات جناب قاضی محترم، برایشان ببرند.. که جون افراد بیگناهی را فدای خودخواهی،سهل انگاری ومادیات کردند..وقتی مادیات چشماشون کور کرد دیگه پوست کلفت وبی عار میشن..*خدابیامرزدشون وجایشان دربهشت برین باد*--باشد که دیگرون درس عبرت بگیرند--
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    14 0
    از اين دخمه هاي خصوصي تو تهران زياده !!كه با قيمتهاي نجومي به ملت خدمات ميدهند اما دريغ از ذره اي ايمني و ارامش!در بعضي هاشون حتي يك تخت درست وحسابي جهت استراحت بيمار نيست جالب انجاست كه پزشكان سهامدار اين مراكز اصرار دارند تا جراحي هاي بزرگ و كوچك را در ان انجام دهند تا مجبور نباشند به بيمارستان پولي بدهند
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
      0 0
      مقصر مردمن که میرن یا ادم پول خوب خرج میکنه یا اگه نداره شده بره بیمارستان دولتی نباید همچین جاهای بی کیفیتی بره
  • CA ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 1
    این سازمان بهداشت واقعا توانایی سامان دادن بخش بهداشت و درمان رو ندارن. تو این روزهای بد اقتصادی و کرونایی وقتی یک پزشک میگه برو مثلا سی تی اسکندریه بگیر ولی نمیدونه هزینه اش چقدر هست و البته توان تفسیر عکس رو هم نداره ولی میگه کرونا داری برو آزمایش کرونا بده که باز جوابش منفی هست میبینی سه میلیون خرج رو دستت گذاشت. واقعا سازمان بهداشت و درمان چرا نظارت نمیکنه؟!
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    2 0
    قوه قضاییه مقصر اصلیه اگه سخت پای پلاسکو می ایستاد شاهد این اتفاقات نبودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس