کد خبر 1094566
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
سسنیون

رایان سسنیون مدافع چپ 20 ساله تاتنهام شانسی برای پیوستن به بارسلونا نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، در حالی که لالیگا به دو هفته پایانی خود رسیده و البته بارسا همچنان باید در لیگ قهرمانان کار خود را دنبال کند، تیم مدیریت ورزشی این باشگاه در حال بررسی گزینه های مورد نیاز تیم برای فصل آینده است.

برای این مهم بارسا روی دو بازیکن تاتنهام نظر مثبت دارد. تانگوی اندومبله هافبک تنومند فرانسوی و گران قیمت ترین بازیکن تاریخ تاتنهام و نیز رایان سسنیون بازیکن 20 ساله انگلیسی این باشگاه که تابستان گذشته با رقم 28 میلیون یورو از فولام به خدمت گرفته شد.

Ryan Sessegnon, lateral del Tottenham de 20 años, en la órbita del Barça.

پس از اینکه جونیور فیرپو نتوانست در سمت چپ بارسا ارزش هایش را به اثبات برساند، احتمال فروش او در همین تابستان بالا رفته و بارسا قصد دارد رایان سسنیون را جانشین او کند اما طبق ادعای دیلی میل، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام از سران باشگاه درخواست کرده تا این بازیکن تحت هر شرایطی حفظ شود.

با توجه به اینکه سسنیون تنها شش بار در این فصل برای تاتنهام به میدان رفته، بارسلونا تصور می کرد او جایی در ایده های سرمربی پرتغالی ندارد ولی به نظر مورینیو روی این بازیکن جوان برای فصل بعد حساب باز کرده است.

بارسا امیدوار است مورینیو در مورد تانگوی اندومبله نظر مشابهی نداشته باشد و با جدایی او مخالفت نکند. اندومبله اخیرا گفته بود دوست ندارد زیر نظر مورینیو کار کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس