کد خبر 1139229
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
اندومبله

فابریتزیو رومانو مدعی شد باشگاه بارسلونا شرایط جذب تانگوی اندومبله از تاتنهام را بررسی می کند.

به گزارش مشرق، تانگوی اندومبله در تابستان سال ۲۰۱۹ و در یک انتقال پر سر و صدا از لیون جدا شد و به تاتنهام پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال انگلیس و زیر نظر مائوریسیو پوچتینو دنبال کند.

بعد از اخراج سرمربی آرژانتینی از تاتنهام اما اوضاع برای اندومبله نیز تغییر کرد و با روی کار آمدن ژوزه مورینیو به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شد؛ تا جایی که در مقطعی گفته شد اختلاف بین هافبک فرانسوی و آقای خاص بالا گرفته و این بازیکن خواهان جدایی از تیم لندنی شده است.

در نقل و انتقالات زمستانی گذشته و در تابستان ۲۰۲۰ زمزمه هایی در رابطه با علاقه بارسلونا به جذب هافبک فرانسوی تاتنهام مطرح شد اما در کمال تعجب ژوزه مورینیو با آن مخالفت و و اعلام کرد که به این بازیکن احتیاج دارد؛ موضوعی که به نظر واقعیت داشته و حالا رفته رفته اندومبله به یک بازیکن تاثیرگذار در تیم سرمربی پرتغالی تبدیل شده است.

با این وجود به نظر می‌رسد که بارسلونا هنوز دست از علاقه خود به جذب هافبک فرانسوی تاتنهام نکشیده چرا که فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای مدعی شده که این باشگاه کاتالانی قصد دارد به زودی اقداماتی را در راه جذب اندومبله انجام دهد و به انتقال این بازیکن به نوکمپ فکر می کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس