مجتبی مروتی

رئیس پلیس آگاهی گلستان فرضیه قتل یا ربایش «سها رضانژاد» دختر مفقود شده در ارتفاعات کردکوی را به طور اکید و قوی رد کرد.

به گزارش مشرق، مجتبی مروتی در خصوص تحقیقات پلیس آگاهی درباره مفقود شدن «سها رضانژاد» دختر اهل کرج که از روز جمعه در ارتفاعات «جهان نما» شهرستان کردکوی مفقود شده اظهار کرد: ۱۹ تیرماه اعضای گروه ۲۰ نفره از تهران به سمت کردکوی و ارتفاعات «جهان نما» حرکت کردند.

وی ادامه داد: این گروه در غالب گروه طبیعت‌گری و کوهنوردی توسط سه نفر از اعضای اصلی گروه و فراخوان در فضای مجازی تشکیل و به سمت این منطقه گردشگری حرکت کردند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: این گروه در تاریخ ۲۰ تیرماه جاری در ارتفاعات «جهان نما» اقدام به اسکان موقت کرده که بنا بر اظهارات برخی از اعضای گروه این خانم ۲۷ ساله حدود ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح از چادر خارج شده و دیگر باز نگشت.

مروتی گفت: تمام وسایل وی از جمله تلفن همراه داخل چادر جا مانده و این فرد مفقود شده با همان لباس‌های عادی که به این سفر آمده بود مفقود شده است.

وی اضافه کرد: سه نفر از اعضای اصلی گروه در اختیار پلیس آگاهی هستند و تحقیقات از این افراد انجام شده و تمامی گروه‌های امدادی از جمله پلیس، هلال احمر، محیط زیست، محیط بانان منابع طبیعی، گروه‌های مردمی، تیم‌های «آفرود» هیات اتوموبیلرانی و موتورسواری استان در حال جست‌وجو برای یافتن این فرد مفقود شده هستند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در واکنش به سوال خبرنگار  با رد قوی و اکید فرضیه قتل یا آدم‌ربایی گفت: من خودم در منطقه حضور دارم و به طور کامل فرضیه قتل و آدم ربایی رد می‌شود و جست‌وجو برای یافتن این فرد ادامه دارد.

مروتی گفت: دو فرضیه سقوط از ارتفاع و یا گم شدن این بانوی جوان در جنگل مطرح است که برای پیدا کردن وی تمامی توان و امکانات بکار گرفته شده و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: از مردم، افراد محلی و شکارچیان تقاضا داریم در صورتی که فردی را با این مشخصات مشاهده کردند وی را به پایگاه امنی منتقل کرده و با پلیس ۱۱۰ یا ۱۱۲ هلال احمر اطلاع دهند.

مروتی گفت: در حال حاضر خانواده این فرد نیز به منطقه آمده‌اند و همراه گروه‌های جست‌وجو در حال تلاش برای یافتن دخترشان هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • آذر IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 3
    تو رو خدا بگین پیدا شده سکته کردیم
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    30 0
    اخه تورا خدا تواین وضعیت بد واین بیماری چطور خانوده ها اطمینان می کنند بچه هاشون به دست افرادی بسپارند انون هم دختر به خدا اشتباهه به هرکسی اعتماد نکنید وبچه هاتون را که با زحمت بزرگ کردید به امان خدا رها نکنید امیدواریم به حق حضرت فاطمه زهرا علیه السلام که این عزیز پیدا وبه آغوش خانواده اش بر گرده خیلی سخته گم شدن وسردروگمی یک خانواده--
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      14 6
      سلام . بهترین امان ، امان خداست . درستش اینست به امان خودش. به امید سلامت بودن ایشان
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      10 0
      خیلی ازبچه هاخودمختارن وحرف گوش نمیگیرن دخترو پسر نداره
    • هلیا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
      2 1
      عزیزم به امان خدا که بهترین جا هست به امان خودش بود که این طور شد
  • FR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    11 3
    رد شد پس شک نکنید ربایش و قتل در کار بوده
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    15 0
    یا سقوطه یا گم شدن. عجیبه چطور اعضای گروه ۲۰ نفره بلافاصله تیم جستحو تشکیل ندادن تا دیر نشده بنده خدا رو پیداش کنن.چون وسایل شخصی خودش رو نبرده قطعاً نمیخواسته جای دوری بره.پس حتما حادثه ای براش اتفاق افتاده.انشالله سالم و سلامت پیدا بشه.
  • DK ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    35 11
    دختران خود را به سفربامردان غریبه ترغیب نکنید
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    16 9
    چند روز دیگه جسدش پیدا میشه در حالی که بهش تجاوز کردن و به قتل رسیده این یه سناریوی وحشتناک تکراریه فیلم ها و سریالهاست
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 7
    امروز پیدا شد این بنده خدا،سالمه
  • DE ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    پیدانشده هنوزشایعه است
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    7 2
    ادای با فرهنگ بودن همچین حوادثی را به دنبال دارد چرا دختر جوان را به دست تور دوست هوا می سپارید
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    6 1
    مگه میشه توجنگل یه دخترتنها ازچادربیادبیرون بدون دوستی یا همراهی واینکه گوشی هم نبرده باخودش ،اصلا امکان نداره،شاید نصفه شبی بلایی سرش آوردن وتوهمون جنگل دفنش کردن ،که امیدوارم امیدوارم من اشتباه کرده باشم‌وصحیح وسلامت باشه
    • حمید IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      5 0
      به اینم فکر کن تو اون جنگل شهر ما یک جاهایی آنتن نمیده یا ممکنه پخ پخ کرده باشند دختره رو.تو جنگل ما آدم های قاتل پیدا میشه گهگداری.خوب شد اتفاق افتاد ضمن تسلیت و ابراز همدردی خواهش میکنم عملیات پاکسازی جنگل ها از خلافکاران سازمان یافته انجام بشه
  • حسن IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    آفرین1011
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    6 0
    باید از سگ های تربیت شده برای پیداکردنش کمک بگیرند
    • سام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 2
      چشم قربان احتمالا بفکر خودشون نرسید شرمنده شما
  • Aa IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 1
    اتفاقا احتمال نودو نه درصد این بنده خدا رو دزدیدن، زیر سر یکی از اعضای گروه هست، شایدم کسی که محلی بوده، به نظرم خانواده ها همینطور به امون خدا نباید.ول کنه، گرگ و آدم نامرد خیلی زیاده، من که مردم میترسم تکی با آدم‌های غریبه برم، بعد یک خانوم..... ایشاالله که بیدا بشه، ولی اگه گم شده بود سگهای ردیاب باید اثری بیدا میکردن ،بعد این جناب رعیس بلیس با چه استدلالی قوین رد میکنه فرضیه آدم ربایی رو، همینطور از رو شکم،
  • ،aa IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    10 0
    بعد یک چیز دیگه، تو این جنگل‌های محلی آدم جانی به وفور یافت میشه، هیچ بعید نیست شب زاغ زنی کردن و اول صبح که هیچ کس نبوده و موقعیت خوب دختره بنده خدا رو قافل گیر کردن، هر چند سر گروها هم مشکوکن، خانواده‌ها جون مادرتون دخترتونو به امون خدا ول نکنید، شرایط اصلا جوری نیست که بخواین روشنفکر بازی و باکلاس بازی در بیاری، به حرفتون گوش نکرد بزنید تو سر بی عقلش ولی نزارید جونشو از دست بده
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      0 1
      توی کدام جنگل محلی آدم جانی به وفور یافت میشه ؟! اگر می دانی چرا آمارش را به پلیس نمی دهی که منطقه را محاصره و حمله و پاکسازی کنند ؟! همان کاری که پلیس تهران با جنگل لویزان و چیتگر و ... کرد . من استان گلستان را نمی دانم ولی به عنوان یک تهرانی که چند سال است در مازندران زندگی می کنم و اهل جنگل رفتن هم هستم ، اصلا اینطوری نیست که جنگلها به وفور پر از آدم جانی باشه .
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    1 0
    عزیزم نود نه درصد این بنده خدا رو دزدیدن به دلیل اینکه داخل همین جنگل چند تا دختر ادا دراوردن ومردان هوس بازم حالشون بد شده اخرش بگم براتون که تو کمین نشستن تا یکی صبح زود بیاد بیرون گولش زدن دزدیدنش انداختنش تو یکی از ماشینها وبردنش اینشااله سها قوی باشه بتونه تو یه فرصت خوب از دستشون فرار کنه وبیاد پیش بابای دل نگرونش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس