کد خبر 1094236
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
زمان واریز یارانه فروردین ۹۹ اعلام شد

رئیس سازمان بهزیستی گفت: با راه‌اندازی سامانه شفافیت، تمام اموال و املاک سازمان بهزیستی در دسترس عموم است و روز گذشته گزارش مالی سال ۹۸ را هم منتشر کردیم.

به گزارش مشرق، وحید قبادی دانا، معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی یکشنبه ۲۲ تیرماه در برنامه صبحگاهی در انتهای الوند با اشاره به وظیفه سازمان بهزیستی گفت: بر طبق قانون بهزیستی، وظیفه ما خدمت‌رسانی به گروه‌هایی نظیر زنان، کودکان، افراد دارای معلولیت و سالمندان است. در کنار این‌ها افرادی که آسیب‌دیده اجتماعی نیز هستند قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

جزییات طرح مجلس برای ارائه سهام عدالت به ۳ گروه بزرگ جامانده

او از راه‌اندازی سامانه شفافیت سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما بر طبق آن چیزی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتند، شفافیت بود. البته دو برنامه دیگر مبارزه با فساد و جوان‌گرایی را هم داریم که عملی شده است. شعار امسال سازمان بهزیستی، شفافیت و تحول در خدمت در سال جهش تولید است و سعی کردیم در خدمت‌رسانی، جهش و تحول ایجاد کنیم. علاوه بر این به دنبال ارتقای سلامت اجتماعی هستیم و سیاست ما این است که برنامه‌های خود را در درون خانواده‌ها دنبال کنیم. در موضوع شفافیت باید بگویم که سامانه شفافیت را با آدرس shafaf.behzisti.ir راه‌اندازی کردیم و اکنون تمام اموال و املاک سازمان روی این سایت قرار دارد. ۲۸۰۰ ملکی که متعلق به این سازمان است و ۲۲ هزار قرارداد و موافقت‌نامه‌ها که در جای‌جای سازمان منعقدشده در دسترس عموم قرار دارد و همه می‌توانند آن را مشاهده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به انتشار گزارش مالی سال ۹۸ این سازمان گفت: برای اولین بار صورت‌حساب مالی سازمان بهزیستی در سال ۹۸ را روز گذشته منتشر کردیم تا ۸۰ میلیون ایرانی روی کار ما نظارت کنند و سازمان بهزیستی به‌عنوان یک سازمان خدمت‌رسانی در اتاقی شیشه‌ای قرار بگیرد. این موضوع باعث می‌شود که سرمایه اجتماعی سازمان بالا برود. فعالیت دیگر ما این است که پرداخت‌هایمان را الکترونیکی و به‌صورت متمرکز کردیم، یعنی روی کارت‌بانکی مشخص با کد ملی معین، یارانه‌ها و امدادها شارژ می‌شود. اکنون ۸۲ درصد بودجه سازمان بهزیستی کشور به‌صورت متمرکز و با حساب مشخص پرداخت می‌شود و ریال به ریال آن کاملاً قابل‌ردیابی است. در سال ۹۸، ۴,۸۵۰ میلیارد تومان را در ۱۶ آیتم مختلف خرج کردیم که ریز جزئیات آن روی سایت سازمان قرار دارد.

وی تأکید کرد: امروز ۹۳ درصد تصدی‌گری فعالیت‌های سازمان بهزیستی به خیریه‌ها و مؤسسات مردم‌نهاد واگذارشده است؛ از ابتدای تأسیس سازمان تا به امروز بیش از ۹ هزار NGO و سازمان غیردولتی مجوز گرفتند که البته یکی از مشکلات هم همین مجوزها بود. این فرآیند به‌قدری سخت بود که بعضی‌ها به من مراجعه می‌کردند و می‌گفتند پشیمان شدیم. روز گذشته سامانه صدور مجوزهای سازمان بهزیستی به‌صورت الکترونیکی را رونمایی کردیم. بر اساس قانون ما در ۱۳ آیتم مجوز می‌دهیم؛ برای مثال ۱۵ هزار مهدکودک زیرمجموعه سازمان بهزیستی هستند و چندین مراکز توان‌بخشی روزانه برای افراد معلول داریم.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۶۰ هزار کودک در مهدکودک ما در بخش خصوصی ساماندهی شده‌اند. متولی صدور مجوز آن سازمان بهزیستی است درحالی‌که متولی برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و نظارت بر آن وزارت آموزش‌وپرورش است. علاوه بر این اورژانس‌های اجتماعی و مراکز مشاوره روان‌شناسی از سازمان بهزیستی مجوز می‌گیرند. بر همین اساس تمام مراکزی که قصد مجوز گرفتن دارند از طریق سامانه الکترونیکی ما می‌توانند اقدام کنند.

او در مورد برنامه‌های سازمان بهزیستی برای تحقق سلامت اجتماعی در بنیان خانواده گفت: سیاست ما این است که جامعه هدف خود را در بستر خانواده ببینیم، برای مثال اگر می‌خواهیم معلولین را حمایت کنیم باید این فرد را در درون خانواده حمایت کنیم. ۲۷ هزار شایعه نخاعی در کشور داریم. مطلوب ما این است که آنان را در درون خانواده حمایت کنیم تا بتوانند فعالیت اجتماعی خود را در بستر اجتماعی جامعه دنبال کنند. بر همین اساس حق پرستاری آنان که متمرکز نبود را متمرکز کردیم و کارت‌بانکی خانواده‌شان شارژ می‌شود. مبلغش ۲۰۰ هزار تومان بود به ۵۵۴ هزار تومانم افزایش دادیم.

قبادی دانا در پایان گفت: همچنین اقلام بهداشتی آنان را به‌صورت الکترونیکی شارژ می‌کنیم که از ۱۰۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومانم از این ماه افزایش پیدا می‌کند. می‌خواهیم افراد دارای معلولیت را تقویت کنیم که در درون خانواده باشند. در حوزه اجتماعی نیز چنین است؛ اکنون ۲۶ هزار فرزند دارای سرپرست غیر مؤثر، یا بی‌سرپرست یا بد سرپرست تحت پوشش سازمان داریم که ۱۶ هزارتایشان در خانواده جایگزین مراقبت می‌شوند. دولت از طریق سازمان بهزیستی بهشان کمک می‌کند. مبلغ آن ۳۷۰ هزار تومان برای هر فرزند بود که به ۶۵۰ هزار تومان افزایش دادیم که در کارت‌بانکی‌شان شارژ می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 230
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 71
  • مددجو IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    8 3
    چرا به بیماران اسکیزوفرنی رسیدگی نمیکنید. این بیماران ریشه و بنیاد خانواده را نابود میکنند و جو وحشت و ارعاب در بین اعضا خانواده هویداست و هیچ نهادی به ناله های انها رسیدگی نمیکند و یک بیمار سخت و خشن را باید با دعا و نیایش نگه دارند. و پدر و مادر فرتوتشان را به زودی میکشند و هیچ گاه بهزیستی در قبال عدم نگهداری اسکیزوفرنی پاسخگو نیست. میگویند خودتان نگهداریش کنید و اگر نمیتوانید رهایش کنید در خیابان به امان خدا. چرا به داد خانواده های اسکیزوفرنی نمیرسید؟؟؟؟؟؟
  • دردمند IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    2 4
    بهزیستی هیچ فعالیتی در قبال بیماران اسکیزوفرنی انجام نمیدهد و این بیماران سخت را به جان خانواده ها انداخته و خانواده ها در حال جان دادن زیر اینهمه فشار هستند و بهزیستی این بیماران را نگهداری نمیکند. عدالت کجاست
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    28 2
    دقیقا خبر خوشش کجاش بود؟!!!
    • زهرا IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      19 4
      سلام خواهرم معلول ذهنی خیلی شدیدهس هیچ حق پرستاری نمیدن باید به کجامراجعه کنم خواهش میکنم کمکمون کنین
  • شیعه IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    23 4
    زنان بی سرپرست رو هم یه خورده حمایت بیشتری کنید
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      1 0
      باید به بهزیستی
  • احمدساکی ازرفسنجان IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    6 2
    سلام خواهش میکنم دوستان عزیزپیام منوبه اقای دکترقبادی برسونیدمن چندین ساله زیرپوشش بهزیستی هستم چراخدمات مالی بهزیستی به من نمیدن چرامنوزیرپوشش نمیبرن ؟چرایارانه من سه برابرنمیشه ؟خواهش میکنم پیگیری کنیدثواب میکنیدمن ازناحیه پامعلولم بهزیستی منوبیمه کرده ویه مبلغی به عنوان مستمری پشت نوبتی به من میده اونهم خانواده دونفرولی من خانواده سه نفره هستم خونه اجاره ای زندگی میکنم ابگرم نداره حموم نداره ازمجبوری دارم به سختی زندگی میکنم کمیسیون پزشکیمونگاه کنیدخواهش میکنم منوببریدزیرپوشش کامل اقای دکترقبادی ممنون میشم پیگیری کنید
  • امید IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 1
    با سلام خدمت همه عزیزان من از بچه های ترخیص شده بهزیستی هستم 13سال هست که ترخیص شدم و دو فرزند دختر دارم و دارای کارت معلولیت شدید هستم 5ماه هست که جایی برای زندگی ندارم و در خانه مادر بزرگ خانوم زندگی میکنم چندین بار درخواست ودیعه مسکن کردم به من میگن بوجه نداریم و در کل به من که یک خانواده 4نفره هستم مبلغ 384500 واریز میکنن عایا با این پول میشه زندگی کرد جناب رئیس سازمان بهزیستی لطفا رسیدگی کنید همه پرونده های ما رو دادین بخش های خصوصی اون ها جوابگوی ما نیستن من از شما یک سوال دارم جناب رئیس من که بچه طلاق و بزرگ شده سازمان بهزیستی و معلولیت خیلی شدید دارم در ایران زندگی میکنم عایا با این شرایط و بی خانمانی با مبلغ 384500 میشه زندگی کرد کمی به فکر ما باشید لطفا
  • اهوازی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    18 3
    همش حرف مفت .ی ریال هم ب معلول نمیدن
  • موسی حیدری فراز فخرابادی IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 0
    من حدود 2 یا 3 سال هست که تحت پوشش بهزیستی هستیم نه هیچ معیشتی نه امکاناتی خداوکیلی خیلی گرفتارم ی دختر 5 ساله هم دارم یکی از کلیه اش از دست داد هر ماه باید ببرم تحت نظر پزشک سونوگرافی وازمایش بگیرم خدایی ی کاری بکنید که ما شرمنده زن و بچه ها بیشتر از این نشیم
  • حسین IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 1
    والا ماتحت پوشش بهزیستیم هیچ خیری تاحالا ندیدیم معلولیت دارم هیچکس به دادم نمیرسه
  • احمد IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    همش دروغه خانواده من 3 معلولیتی هستند تازه بعد از چقدر دوندگی تونستم فقط برای مادرم یه هزینه 108 هزار تومنی ماهانه از بهزیستی جورکنم که اونم فقط بتونم باهاش ایزی لایف بخرم براش پدرم نابینا و با درامد نهایتا ماهی 600 تومان خواهرمعلول و بدون هیچ درامد و هیچ حمایتی!!!!
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    چرا هیچ حرفی از افزایش مستمری معلولین زده نمیشه.مثلا قرار بود از اول سال ۹۸ افزایش پیدا کنه که هنوز نکرده.آخه با یه خانواده با ۲۰۰تومن چجوری میتونه از عهده این گرونی ها بر بیاد.
  • DE ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 1
    به خدادروغ است ۱۶۰تومان به معلولین پرداخت میشودبقیه رابه کی پرداخت میشه
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 0
      کی ۱۶۰ میدن ۱۰۰ میدن
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    خبر خوش کجا؟
    • ناشناس IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
      0 1
      باسلام واحترام استدعای عاجزانه دارم درمورد بازنشستگی زودتراز موعد(بیست سال) معلولین بهزیستی یک خبر جامع تاییده نهایی به تامین اجتماعی بدهید تامعلولین بابیست سال وحقوق سی روزه بازنشسته شوند چون تامین اجتماعی میگه بما چنین دستوری ابلاغ نشده است سپاس بیکران م ع تهران
  • ناشناس IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    خنده داره .همه در تعجبند که کجای این بهزیستی برا ی معلول ی شاهی خوشحال کننده و منفعت داشته که این خبرش باشه.والا نمیدونم معلولین را قصد داری مسخره کنی.قصد داره به کل مملکت آمار دروغ ارایه بدی در هر حال هدفت چیه و چرا لجن درب این بهزیستی نمیزنند .مگه نمیگی خدمت.معلولین این خدمت را نمیخواند و از مجلس خواستارند چون مایه ی شرم و بدنامی شونه و ی عده مثل خودت دارند به بهانه ی معلول از اسم معلول سو استفاده میکنند دربشا لجن بزنند .جمع کن این مسخره بازیها را
  • داود IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 2
    این مبالغی که عنوان کردین به تمامی معلولینی که دارای کارت معلولیت شدید دارن و اسمشون توی بهزیستی ثبت شده پرداخت میکنین یا فقط ضایعات نخاعی و ...؟؟!!لطفا با استفاده از دولت الکترونیک با یه پیامک برای اون دسته از معلولینی که بهشون تعلق میگیره مطلعشون کنید تا بدونن که به کیا تعلق میگیره و به چه کسانی تعلق نمیگیره..عملا برای اونایی که تعلق میگیره بعرستین تا متوجه بشیم و از مراجعه به بهزیستی و اتلاف وقت و خطر موجود کرونا راحت بشیم ..
  • مرضیه جوادی IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 1
    من معلول هستم ولی مستجرم کرایه خانه بدهم مشکل من را حل کنید
  • لطف الله پناهنده IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 0
    من یکی ازافرادمعلولم.بدون هیچگونه شغل ودرآمدی.بدون خونه.هفده ساله باسه بچه وکل وسایل دریک اتاق زندگی میکنم.بااین مستمری ویارانه.به زورپانزده روزرامیگذرانم.پانزده روزهم بعضی اوقات به ابالفضل نان خالی هم نداریم.من نه ساله که یک کیلوگوشت نخریدم.الان هم که جنساگرون شده.خرج یک هفته ام نمیشه.بچه هاموهم دیگه نمیذارم یعنی نمیتونم بذارم مدرسه. ماهی۳۰۰تمن کرایه سرویس.بدون.قلم ودفتروهزینه های دیگشون میشه.پس چرااین کمکهابه من نمیشه.
  • لطف الله پناهنده IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    من یکی ازافرادمعلولم.بدون هیچگونه شغل ودرآمدی.بدون خونه.هفده ساله باسه بچه وکل وسایل دریک اتاق زندگی میکنم.بااین مستمری ویارانه.به زورپانزده روزرامیگذرانم.پانزده روزهم بعضی اوقات به ابالفضل نان خالی هم نداریم.من نه ساله که یک کیلوگوشت نخریدم.الان هم که جنساگرون شده.خرج یک هفته ام نمیشه.بچه هاموهم دیگه نمیذارم یعنی نمیتونم بذارم مدرسه. ماهی۳۰۰تمن کرایه سرویس.بدون.قلم ودفتروهزینه های دیگشون میشه.پس چرااین کمکهابه من نمیشه.
  • Elham IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    در مورد زنان چیشد پس
  • علی IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 2
    برادر من معلولیت ذهنی شدید دارن حقوق ماهانه ۱۶۰تومنه واقعا انصافه این‌‌
  • ساوجبلاغی IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 1
    بابام کمر ب پایین فلج بود ۷ سال تخت نشین بود کدوم کمک و ب بابام کردید .چرا ی حرفی میزنید ک فقط دل خودتون خوش باشه .من واسه گرفتن پماد زخم بستر و آوردن دکتر بالا سر بابام اینهمه رییس بهزیستی و التماس کردم چیکارکردن .آخر بابام مرد.همه حرفاتون ب کرسی نمینشینه بس کنین تو رو خدا
  • ا.م IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    من همسرم دوسال ونیمه تحت پوشش بهزیستی که ۲۱۵ دریافتیشه وتوی این دوسال یک ریال اضافه نشده این ۲۰ درصد پارسال وامسال به کی تعلق گرفت خبر نداریم
  • قنبر GB ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    ببخشیدا این چه خبر خوشی بود یعنی چه ربطی به افراد تحت حمایت داره شما دارید گزارش کار میدهید معلوم هم نیست به کی، مرا سنه نه
  • GB ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    کدام خبر خوش من خبری ندیدم
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    اقلام بهداشتی چیه به چه کسایی تعلق میگیره
  • محمد IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 1
    سلام جناب قبادی دانا،شما از شفافیت میفرمایید اما یکی از مسائلی که موجب کدورت و ابهام شده و به شدت شفافیت سازمان را مکدر کرده این اتوبوس آدمی هست که شما با خودتان از هلال احمر و وعلوم پزشکی آورده اید و مددکاران و کارشناسان اجتماعی را از عرصه مدیریتی این سازمان دور کرده اید، میشه در این خصوص هم شفاف سازی فرمایبد؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 0
    مستمری زنان بی سرپرست را هم در نظر بگیرین که هیچ افزایشی نداشته
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      با سلام خسته نباشی من با یه خانواده با ماهی صد تومان چکار کنم به نظر شما با خرج های امروزه یه خانواده میتونه با ماهی صد تومان زندگی کنه ؟؟چرا حقوق ما معلولین را اضافه نمی کنید
    • الهام IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
      0 1
      وام میخان بدن میگن باید ۳ تا فرزند داشته باشیدیعنی اونی که یه فرزند داره ادم نیست
  • امید IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    3 0
    باسلام این چهارمین پیام است میدهم واردسایت بهزیستی شدم نوشته بوددرتاریخ7\4/۹۹...به حسابم ۲۸۹۰۰۰بابت افزایش مستمری ودرتاریخ16\4\99...بحسابم ۵۵۴۰۰۰حق پرستاری وتاریخ 22\4\99مبلغ۷۲۰۰۰واریزشده ولی به کجابایدشکایت کنم ؟؟؟فقط متاسفم هرحرفی میزنندفقط تاریخ مصرفش همان روزه درضمن هرسه ماهی یکباربرای معلولین شدید۳۸۰۰۰۰هزارت وخیلی شدید۴۸۰۰۰۰هزارت واریزمیشودکه برای من ۶ماه است التماس خدامیکنم که حقم رابگیردفقط ...کس نداندبجزذاته پروردگارکه فرداچه بازی کندروزگار
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    7 3
    خبر دادین که بیشتر از اینور و اونور کمک برسه و خودتون حالشو ببرید به ماکه چیزی نمیرسه حقوق ۶۳ هزار تومن به درد عمتون میخوره فقط منتش رو سرمونه چرا بهزیستی رو همسانسازی نمیکنید و حقوقمون رو دوملیونو ۸۰۰ هزار تومن نمیکنید بهزیستی فقط نون دونیه بعضیهاس و بس
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    فساد را نمیتوان بصورت انتزاعی برخورد کرد-فساد درایران را دیگه فقط بطور ریشه ای وفراگیر ازبالا به پائین وپایین به بالا باید سریع وصریح برخورد کرد
  • حشمت الله طاهری IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام من ضایع نخاعی هستم تحت پوشش بهزستی درسته ماهی۵۵۴۰۰۰هزارتومن بهم میدن اما کیسه یورستومی ادرار استفاده میکنم یه بارمصرفش قبل چسب وکیسه ۱۶هزارتومن‌ بود الان چسب ۴۸هزارتومن کیسه ۴۵هزارتومن ماهی ده کیسه باید استفاده کنم حدودا ۷۰۰هزارتومن چه خاکی بسر کنم
  • mahdi IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 2
    بنده معلولت شدید دارم حقوقی که میدین قراربود افزایش پیدا کنه ولی نشد معشیتی دوبار به من که معلولیت جسمی شدید دارم دادن دیگه هم ندادن حق پرستاری که اصلا ندادن سبد غذایی میخواستن بدن اصلا ندادن مشکل من تختخواب و توالت فرنگی هستش که هرچی درخواست کردیم میگن نداریم پدر و مادرم پیرن به سختی خرج خونه در میارن. درخواست 15 تومان وام کردم تا کار کنم ولی همش بهونه میارن. تروخدا تروخدا تروخدا به دادم برسید
  • مصطفی جواهری رنانی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    باسلام بنده ودخترم چندسال تحت پوشش بهزیستی هستیم ولی اسمش فقط تحت پوشش بوده!ولی هیچ پوشش ومستمری وسهام عدالتی نداریم!خونه پدری زندگی میکنم!خانواده۴نفری هستم!بیکارهم شدم بخاطرکرونا،توروخداسهام عدالت ومستمری بنده رودرست کنید،یاعلی مدد@
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 1
    سلام . بنده ازسال 92بادوفرزندمدتحت پوشش بهزیستی سه نفرمون ماهی 85تومان حقوق میدن بایارانه اضافه کلا حدودا پانصد تومان. یکی نیس بگ با این پانصد چطوری باید خرج زندگی اجاره خونه خرج مدرسه بچه هام چطوری بگذرونم. اینابمون هرسال هم ودیعه مسکن اجاره ها میره بالا اینو کجای دلم بزارم، تروخدا به داد بی سرست هم برسید بچه هاما چه گناهی کردن.
  • وحید IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 1
    دروغه
  • حاند IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    میشه لطفا ِیکی بگه الان دقیقا چه خبر خوشی تو این مطلب هست
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 0
    فقط و فقط ماهیانه ۱۰۸هزار بحساب می‌ریزید.معلولیت شدید جسمی ذهنی حرکتی و....
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    خبر خوبی بود دستمریزاد
    • مهتاب مظفری IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام من الان حدود سه سال هست که تحت پوشش بهزیستی هستم به دلیل بیماری آرتریت روماتویید ونداشتن هزینه پزشکی دچار معلولیت شده ام وخودم موندم با دختر بچه 13 ساله با مخارج سرسام آور و کرایه خونه ماهیانه 108هزار تومان برای من واریز میکنن بهزیستی حتی یکدونه عصا من میخواستم بهم ندادن هر بار میرم میگن فعلا تو انبار نداریم گفتن آذوغه میدن رفتم گفتن باید بیایم تحقیق فعلا وسیله نداریم واسه تحقیق مگه چند بار باید تحقیق کنید چرا انقدر اذیت میکنید واقعا ازاین زندگی خسته شدم واقعا هیچ حمایت کننده ای ندارم به دادم برسید
    • علیرضا IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      0 0
      الان شصت ساله شدم پانزده سال بیمه دارم خدابی بهزیستی پنج سال هر دفعه مبلقی میداد باید ۵ سال دیگه ماهی ششصد بیمه اختیاری واریز کنم بهزیستی دیگه کمک نمیکنه بیکار هستم به نظر شما چکار کنم ب
  • دختر روحانی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    اقای قبادی دختر من نود وشش درصد معلولیت نه حق پرستاری دادید نه پوشاک هیچی فقط ماهی صدو هشت هزار تومان پول یک بسته پوشاک نیست چرا دروغ میگویید
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    توروخدابه‌دادمامعلولین‌جسمی‌حرکتی‌شدیدبرسیددیگه‌خسته‌شدیم‌ازبی‌توجهیتون
  • ملاحسنی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    اقای وزیرمن وپسرم دومعلول خانواده هستیم نه شعلی نه سرپناهی داریم اگرشماپارک خوابی وکارتن خوابی کشیده باشی دردمت پدرمعلول وامثالمان رامی چشی من معلول مرگ راخیلی ازاین زندگی وتبعیض شیرینترمیدانم واعبایی هم عواقب اخرتم ندارم چون این دنیاسختی کشیدم وامادگیشم دارم برای اخرتم
  • فاطمه موسوی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    من حدود ۱۳ ساله عضوبهزیستی هستم به خاطر بیماری ام.اس اما به جز حقوق مشغول درکاری نشده ام.دوست دارم با کودکان باشم ودرمهد کودکی کنار کودکان باشم
  • کورش IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    من مدد جو ی اردوگاه اسد ابادم سرپرست خانواده ام ۵ساله تو حبسم پدر م بیماری روده داره شیمی درمانی میشه دختر دانشجو دارم از همه فامیل قرض گرفتم .از کجا باید کمکی دریافت کنم .
  • واحد عباسقلیزاده US ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام خسته نباشین من فروزنده دوقلو دارم از تبریز خیلی وقت هست هیچ پولی به اینها واریز نمی شود ویکی از بچه ام معلولیت کمی دارد یک کمکی به من بکنین پولی که به دوقلوها واریز میشد واریز بشود 09147622188
  • رضا شکری گله بان IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام بنده مددجوی بهزیستی میباشبم چرا افزایش مستمری تیر ماه سال ۹۹ بنده شارژ نشده.
  • فاطمه گلوی IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 1
    سلام من مددجوی بهزیستی هستم دوتابچه دارم مستجرم هستم ولی برای نون شبم موندم من یک کلیه دارم نمیتونم کارکنم فقط سرماه سیصدوهفتادهراری میدن دیگه میکین ماولتفاوت یابایارانه بهتون بیشترمیدن به خداندادن خواهش میکنم پیگیری کنیدبه خاطرخدا من اززاهدان پیام میدم تروخداشماره ملی منوبزنین ببینیدکه هیچ جای عصونیستم
  • مرادی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام من چندسال تحت بهزیستی هستم اما مستاجر هم هستم تا به حال وام نتونستم بگیرم هر موقع درخواست دادم گفتن مدرک فنی حرفه بیاریداخ از دو ادم کم سوال مدرکمون کجابوده ولی اشخاصی میشناسم که خانه دوتا ماشین دو وهر سال هم دارا از بهزیستی وام میگیره اخ این عدالت
  • Mahdjgazavandi IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام من داداشم تو بهزیستی کهریزک بستری عقب مونده ذهنی خیلی شدید هم اکنون در مرکز نگهداری کهریزک بستری می باشد کارت بانکی داداش پول تو حسابش نیومده دولت که اعلام کرده حقوق میریزنذ
  • یلداقنری IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    من تحت پوشش هستم بجز ماهی ۱۲۰ به ما کمک نمیکنن ما کرایه ایم پدرم هم مرده چه کار کنم
  • عباس سیاحی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    پسرم ضایعه نخاعی است تاالان هیچی بعنوان حق پرستاری برامن واریز نشده،چند بار گفتن تعلق میگره ولی پرداخت نشده.تواین گرانی باید هفته ای ۴ جلسه کاردرمانی وفیزیوتراپی ببرمش ،پوشک استفاده میکنه وهر روز گرانتر میشه ،،،...اجاره نشین هم که هستیم
  • معصومه IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    منم تحت پوشش بهزیستی هستم ولی تا الان خدا شاهده بجز ۱۷۰ تومان هیجی ندادن پدرمعتاد نه حقوقی نه چیزی مادر طلاق گرفته اخه چرا هیچ کمکی نیس تا کی دوس دارم برم کار کنم ولی بی سوادم وجاهای دیگه میترسم‌کار کنم خسته شدم بقران
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    توروخداشعارندهیددرعمل‌ثابت‌کنیدکه‌چه‌کارایی‌برای‌معلولان‌انجام‌دادیدازشما‌یه‌خواهش‌دارم‌که‌‌برای‌تحصلیکرده‌های‌معلولان‌جسمی‌‌حرکتی‌اشتغال‌‌فراهم‌آوریددیگه‌‌بیکارنباشندمن‌باامیداین‌تحصیل‌کردم‌که‌‌برای‌خودم‌مستقل‌باشم‌‌‌و‌کاردولتی‌داشته‌باشم
  • یک معلول IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    باسلام.من دادای دو معلولیت بینایی شدید واعصاب وروان مزمن هستم.وادای ۴ فرزند واقعاا زندگی ب سختی میگذرد
  • سوگند IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام دختر من معلول سی پی شدید هستش و ویلچری هستش ولی تا حالا حق پرستاری ب ما ندادن تازه همسرمم تحت پوشش هستش ک اونم ام اسی هستش و همچنان چن ساله پشت نوبتی هستش .باید ب کجا برم
  • مهرداد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    دوستان اگر کسی متوجه خبر خوش شد بکنم بگه.
  • زینب عساکره IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    سلام خسته نباشید ببخشید چند روزی از شوهرم چندسالیه طلاق گرفتم شرای خانوادم خوب نیست اصلن سر نمیبندن خواهش میکنم کمکم کنید جای هم واسه موندن ندارم خواهش میکنم حمایتم کنید
  • مجید هاشم زادا IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    سلام من تحت پوشش بهزیستی هستم معلول و مستعجر و دارای دو فرزند که از لحاز مالی ضعیف هستم شدید ۹۵۶۷
  • مجیدزرقام وطن IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    با سلام خدمت شما.من از مددجویان بهزیستی هستم.شدید.دارای ۱فرزند .ایا برای مددجویان که موفق نشدند.سهامک عدالت ثبت نام کنند.و جا ماندند.راهی هست.لطفا من راهنمایی کنید.چون خیلی از هم در های من هستن.که همین مشکل.دارند.باتشکر
  • ف IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    من سالهاس تحت پوششم وتنهاکمکی که بهم میشدمبلغی بابت کمک شهریه تحصیلم بوداونم قطع کردن...میری توارگانشون کلی اتاق بااسمهای قشنگ مسکن...مشارکتی ..توان بخشی.اموردانشجویی.کاریابی.وام .بقیه هست ولی هیچکدامشان حتی ازدادن وام برای گرفتن اتاقی اجاره خودداری میکنن..اصلا این اتاقهاچیه؟اصلاپرونده این همه معلول چرا هست؟؟چراتبعیص قائل میشن؟همه کسانیکه اونجاپرونده داریم جوری توزندگی کمبودداریم واقعانیازمندکمک هستیم نه اینکه فقط کاغذبازی بشیم وآخرش بگن نشد...
  • مهدی باوفا خرقی IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    گلستان گرگان
  • Mohsen IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    والا خبر خوشی ندیدیم 3سال میخوان اضافه کنند ولی به نظر من دولت مقصره که بودجه نمیده من و پسرم معلول هستیم خانواده 4 نفره به سختی زندگی می‌کنیم فشار اقتصادی فکر کنم ما رو از بین میبره نه معلولیت آقای قبادی دانا استدعا دارم مستمری افزایش بدین ممنونم از تلاشهای شما
  • مسلم پیرزهی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    مستمری دوقلوها سروقتش واریز گردد کم است کفایت نمی‌کند
  • Gh IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    3 0
    محض رضای خدا بجای حرفهای بیک که زخمی عمیق بردل خونین جامعه ی معلولیت است. بیاندوب ای رضای خدا یک خبر خوب وواقعی بدهند. اصلا خبرندهندویک گام عملی انجام دهند. بااین فاجعه ی قیمتهاحقوقشان را افزایش دهند
  • مرادی پور IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    قوانین بهزیستی هیچ ضمانت اجرایی ندارداونهمه سروصدا درمورد خودرو بهینه سازی معلولین بکجا رسید. حتی آن معلولی که برای بهزیستی با مالی ندارد قوانین آن معطل می‌ماند......... مثلا معلولین هرسازمان باید با توجه به درصد معلولیت پیش ازموعد بازنشسته شوند سازمان حتی دولتی مث آموزش وپرورش بیمه را واریز نمیکندتا معلول 30سال کار کند.. وگرنه او مجبورمیکند باتوجه به سنوات با کمترازسی روز به بازنشستگی تن دهد....... بهزیستی هیچ نظارتی ندارد ببیند این قوانین اجرا می‌شوند یانه ازکمسیون مجلس هم هیچ غیرتی دیده نمی‌شود.......... شما مناسب سازی ادارات رو ببینید. همینطور....
  • اسحق IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    سلام بنده پای چپم فلج است گلوله خورده و چیزی بنام مفصل داخلش نیست عکس برداری کردم بنده دارای ۹ فرزند سرپرست خانواده چرا ماهیانه به من ۴۰۰ هزارمی دهند
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    سلام پسرم چهارده سالشه ومعلولیتش خیلی شدیدهست چه ازنظرجسمی وذهنی، وبااینحال بهزیستی میگه بایدمعلول بایدداغون باشه بنده بعنوان مادرش خودم بیارسرطانیم وتوان انجام کارای شخصیش وندارم خواهشاراهنماییم کنید
  • علیی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    سلام ما 2ساله گفتن کارت رفاه درست کنید که یارانه معیشتی را بریزند برامون ولی هیچ خبری از یارانه معیشتی برای ما نیست خداوکیلی زندگی همنطوریش برا ما سخته باید چیکار کنیم؟
  • شهاب حسینی DE ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    سلام خدمت همه دوستان همش دروغ دروغ دروغ تا کی تا کجا میخان دروغ بگن ۱۳ ساله که پسر من تحت پوشش بهزیستی هستش تو این ۱۳ سال ۵ سالپشت نوبتی بوده حالا هم نهایتش ۱۰۸ هزارتومن هر ماه واریز میکنن همش دروع میگن که اضافه شده پسر منم معلولیت خیلی شدیده فقط دراز روی زمینه حرفم ننیزنه هیچی پرداخت نمیکنن معلوم نیست این پولا کجا میره تازه ۴ سالم هست که خودم سرپرست پسرم هستم خودم دارم نگهداری میکنم هیچ کس بدادمون ننیرسه دریع از حتی یه بسته پوشاک بعد حرف مفت میزنن
  • طا هره مهرعلی زاده نوقی کرمان IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    سلام زن سرپرست خانواده هستم دارای پنج فرزند یک پسروچهاردخترچهاردخترم لیسانس وبیکارهستن هیچگونه کمکی به غیرازحقوق بهزیستی به ما نکردن حتی منزل کوچکی هم داشتیم بهزیستی برای ما نساخت تمام خرج مخارج مارا پسرم می داد بخاطری پدرش فوت شدتمام زحمتهای خانواده بگردنش افتاد شبانه روز میوه فروشی دستفروشی می کرد حال هم که خودش سی سالش شده نه خونه زندگی هیچ با این مخارج سنگین نتوانست ازدواج کند ایا کسی به نان شبش محتاجه می تواند صاحب زن و بچه بشه ما نه پارتی داشتیم نه کسی داشتیم به غیرازخدا
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    سلام من زن سرپرستم تحت حمایت بهزیستی هستم مستری منو قطع کردن بخدا عید 50 عید میدادن اونم امسال قطع کردن چه خالی به سرم بزیزم با هزار بدبختی زندگی میکنم
  • یعقوب ارباب IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 1
    همش دروغه از167هزاربیشترنمیدن
  • مهدی اکبری IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    باسلام و احترام من مددجوی تحت پوشش بهزیستی هستم که از یک چشم نابینا و از یک گوش ناشنوا هستم به دلیل فشار عصبی که دارم بیماریم روبه پیشرفت است که در انجام کارهای روزمره امدچار مشکلات زیادی هستم کارگر گچکار هستم چندین ماه است که بیکارم من سرپرست خانوار نیز هستم که دختر بزرگ دارم و در خانه ای ۳۸متری استیجاری در منظریه خمینی شهر نزدیک جاده کمربندی اجاره کردم اما تا کنون بهزیستی هیچگونه کمکی به من نکرده است از شما مسعولین محترم عاجزانه خاهشمندم به وضعیت من رسیدگی کنید
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام الآن در خوزستان دارن خونه واگذارمیکنن من اجاره نشینم با معلولیت شدید ولی به من خانه نمیدن میگن این خانه ها زمانی ثبت نام شده شما زیر پوشش نبودی یعنی 18سال قبل لطفا پیگیری کنید.
  • نجفی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    مادارای یک معلول ذهنی جسمی هستیم که درخانه بامشکلات زیاد نگهداری میکنیم باامدن کروناخرجش دوبرابرشده دوبارهرسه ماه۳۶۰تومن هزینه نگهداری درمنزل دادن الان قطع کردن لطفن پیگیری کنید
  • ابراهیم IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    من یک پدرم با دوتا معلول شدید جسمی وذهنی که هردو پوشاک میشن وبدون مادر هستن وبا کمک عروسم از آنها نگهداری میکنم با این هزینه های سرسام آور وپوشاک گران ومستمری ناچیز که 160000 هزار تومن میشود در ماه که اون هم به لطف یارانه هست من باید چکار کنم رفتم برای حق پرستاری میگن به شما تعلق نمیگیره چرا دختر من تو جا افتاده حتی توان نشستن نداره آخه ما دردمون رو باید به کی بگیم از اول فروردین هم هیچ کمک هزینه ای به ما داده نشده منه باز نشسته با حقوق 1800وکرایه خونه 1600 باید چیکارکنم شما بفرماییدمن باید چه جوری زندگی کنم
  • صدیقه اسداللهی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    0 0
    من تحت پوَشش بهزیستی هستم یارانه من واهمسرم ود وبچه معلولم همان چهل پنج هزار پانصدتومان است
  • حوابلوچزهی ف:عظیم-دارای شماره ملی3719067157 IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    من یک زن سرپرست خانوارهفت نفره هستم که تحت پوشش بهزیستی شهرستان سراوان استان سیستان وبلوچستان وفاقد مسکن و بدون هیچگونه منبع درآمدی به سختی زندگی میکنم که به غیراز یارانه افزایشی مستمری در این مدت چهارسال به حسابم واریز نشده لذا به بهزیستی مربوطه جهت مستمری مراجعه کردم چندین بار میگویند بودجه نداریم وماهانه پانصد هزارتومان اجاره خانه میپردازم ومبلغ چهارصدوشانزده هزا . وپانصد تومان به حسابم دربانک رفاه واریز میشود وبااین گرانی ما برای نان خشک خودم مانده ام که این ناراحتی ها باعث بیماری اعصاب دیابت وقلب ودیسک کمر شده ام وچندین بار جهت مسکن به بهزیستی مربوطه مراجعه کرده ام ولی جوابی نگرفتم وخودم دارم از ناراحتی سکته کنم با این همه مشکلات ازشما مسئولان کشوری تقاضای عاجزانه دارم خود را بجای ما بگذارید آیاشما این وضیعت مارا میتوانید تحمل کنید من با این مبلغ ناچیز حتی درسال بچه هایم طعم میوه وگوشت رانچشیده اند خودتان فکر کنید ما چه میکشیم
  • رقیه مشجری US ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    با سلام خسته نباشید خونه میخواستم با یک بچه مریض معلول لطفا تو خدا کمکم کنید
  • مریم IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    من تحت پوشش بهزیستی هستم ولی نه کمک معیشتی کرونابهم دادن ن وام بلاعوض
  • امیر IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    خوب
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام...امروز 24 مرداد سال99...همش دروغه!! ریالی مستمری افزایش نیافته!!
  • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    من الان یک سال تحت پوشش بهزیستی هستم هنوز هیچ گونه مستمری دریافت نکردم هر چی هم میرم بهم میگن دست ما نیست من چیکار کنم کجا برم معلولیت شدید دارم یکی از چشمام بینایی نداره یکیشونم ضعیفه و بضاعت مالی هم ندارم
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    10 0
    سلام مستمری مرداد ماه چرا نریختن
  • جمشیدخزایی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 1
    باعرض سلام من یک فرزندمعلول دارم خودم هم بیکاروبدون یک ریال درامدمیباشم ومستاجرهستم که تابه حال هیچ کمکی به من نکردن برای مداوای پسرم ازیه نفرنزول گرفتم هردفعه هم مراجعه میکنم میگن بودجه نیست
    • سعیده IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      0 0
      سلام کارمندان بهزیستی بیشتر از مددجوهاش هستند کارمندا اونجا نشستندحقوق میلیونی میگیرند معلوم نیست برای چی و چرا اونجا نشستند چون جواب درستی نمیدهند. به وضع زندگی مددجوها رسیدگی نمیکنند
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    3 0
    سلام مستمری مرداد رو چرا نریختن
    • ناشناس IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      0 0
      امروز 31مرداد مستمری واریزنشده وماچشم انتظاریم
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    3 0
    سلام چرا مستمری مردادرو تا الان نریختن امروز 31مرداد99
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
      1 1
      امروز سی ام هست عزیزم
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    1 3
    برای کسی مستمری مردادرو واریز کردن ممنون
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
      2 0
      نه
  • ریماس IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    4 1
    چرامستمری مردادماه واریزنشده است
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 1
    باسلام خدمت آقای قبادی آقای محترم سازمان بهزیستی ازفروردین ۹۸قراربودمستمری راافزایش دهدالان نزدیک یک سال ونیم که خبری ازافزایش مستمری نیست خداییش وجدانتون روقاضی کنیدباماهی ۲۰۰یا۳۰۰هزارتواین شرایط که گرانی وتورم بیدادمی کندماچطورزندگی کنیم چرابه قولتان عمل نمی کنیدخواهش می کنم رسیدگی کنیدماتوفشارهستیم لااقل یه مقدارافزایش بدین این مستمری هارا
  • غریبی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام ما۲عضومعلول خیلی شدیدداریم که زیرنظربهزیستی هستندکه افزایش یارانه نداریم وحق سرپرستی هم بهمون نمیدن مراجعه به بهزستی هم فایده نداشته
  • ریماس IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    4 2
    حقوق مستمری مردادواریزنکردن
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      0 0
      چراواریزنکردن امروز ۳۱مردادکی میخوان واریزکنن
    • علی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      0 0
      سلام.چرا مستمری مرداد هنوز واریز نگردن....امروز۳۱/۵/۹۹هست...پس چراخبری نیست...والا گرفتاریم...فکرماهم باشید....
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      0 0
      سلام نه واریزنکردن.آخه چرراااا
    • نامدار IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
      0 0
      الان سی و یکم ساعت 22. مستمری بهزیستی را نریختن . چرا
  • روح الله IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    چراحقوق یک نفره کمیته امداد 350تومنه ولی بهزیستی 150 پرداخت میکنه بایا اینای که تحت پوشش بهزیستی هستن خیلی واجبترن خدا لعنت بکنهداین مسولین بهزیستی رافقط لاف میزنن پشت رسانه لااقل مسولین کمیته امداد رسیدگی میکنند
  • نامدار IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    0 0
    امروز سی و یکم . کسی مستمری مردادماه براش واریز شده ؟
  • مددجو IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    2 0
    ۳۱مرداد۹۹هست چرا مستمری مردادماه بهزیستی هنوز واریز نشده برای کی واریز شده دوستان
    • ریماس IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      3 1
      واریزنشده کی میخوان واریزش کنن
    • نامدار IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      2 0
      معلوم نیست .امروز یکم شهریور .واریز نشده مستمری
  • سجاد سالاری IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    1 0
    بابا خجالت بکشید ماهی160هزار تومان پرداخت میکنید بعد اونم خون ب دل مددجویان میکنید تا پرداخت کنید هر دفعه خبرنگار ک میبینید میگید خبر خوش برای مددجویان بهزیستی بابا شما دارید از ما هم دزدی میکنید
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 1
    مستمری براکسی واریزشده یانه
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 1
    بهزیستی هیچی نمیده من خودم تومور نخاع داشتم هبچ کمکی نکردن
  • سحر IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    2 0
    مستمری مددجویان بهزیستی خیلی کم هست ‌حقوق کارمندان هر سال خیلی افرایش پیدا میکنه ولی مستمری مددجویان بهزیستی که جز قشر اسیب پذیر هستند فقط ۲۰ درصد اون هم ۱۰ هزار تومن. با این گرونی پولی نیست
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 1
    سلام چرا افزایش مستمری مرداد واریز نشده
  • محمد IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    4 3
    مستمري اين ماه واريز نشده چرا؟ دوستان خبر داريد كي واريز ميشه؟
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
      0 0
      همین صدتومنشون هم نمیخوایم
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      2 1
      فردا یکشنبه مستمری تمام مددجویان بهزیستی با افزایش15درصدی ب حساب مددجویان عزیز واریز میشود
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام.من یک خانواده۷نفره هستم که دارای ۵فرزندم و تحت مددجویان بهزیستی هستم هنوز مستمری مرداد ماه واریزه نشده با این وضعیت بیماری کرونا خودم هم از ناحیه گوش مشکل دارم
  • جواد IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    0 0
    چرا مستمری مرداد واریز نشده؟؟ یعنی نمیدن؟؟ یا قطع شده؟
  • محمدرضا IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    سلام مستمری مرداد ماه برای ما هم واریز نشده
  • بانو IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 0
    امروز دوم شهریور و خبری از مستمری مرداد نشد.نکنه میخاد مثل عیدی مون بشه.عیدی هم که ندادن
  • ریماس IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    واریزکردن امروز
    • علی IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      1 0
      چه عجب
  • سجاد IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    سلام دوستان واریزی مردادماه امروزانجام شدحقوق63هزارتومان یارانه125هزارتومان پرداخت کردن
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    سلام مستمری بهزیستی براکی واریز شده فقط 65هزارتومن واریزشده 108هزارتومن رووهنوز واریز نکردن چرا
  • ساریگل آذر IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    کی اسم من در لیست بهزستی قرار میگرد
  • یاشار IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    امروز 4 شهریور پس چرا مستمری مرداد بهزیستی واریز نشده تو گرونی پول یه کیلو گوشته
    • نادر SE ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      0 0
      درسته یه کیلو گوشت میتونی بخری از این ماه تا ماه بعد البته اگه بخوای هر روز گوشت مصرف کنی این یه کیلو گوشت یعنی هزار گرم گوشت باید به تعداد روزهای یک ماه نقسیم کنی یعنی به 30 روز تقسیم کنی که میشود در روز چیزی حدود 33 گرم گوشت در طول یه ماه میتونی مصرف کنی!
  • عبدالستار کوچکی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    من معلولیت ومشکل اعصاب روان دارم باسه فرزند مدرسه ای ماندم قرص دوا چرا چیزی کمک نمیکنن ۱۵ سال پیش امدن اسمم روستا نوشتن به دادم برسین واقعان میخونین
  • دزد سرگردنه IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 0
    خبر خوش بزنه توی سرتون زنازاده هستین ولا از معلولین پول نمیخوردین نگاه گردن مسئولین بکنین چقدر کلفتن
  • 2746 IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    من ۸ساله تحت پوشش بهزیستی هستم ودارای بیماری اعصاب وروان وبا داروهایی که مصرف میکنم همیشه خوابم وباداشتن زن و۳بچه افرادخانواده ام تحت پوشش نیستند وامسال نتوانستم دوبچه ام را مدرسه ثبت نام کنم برای پسرم که امسال کلاس اول میخواست برود دلم سوخت اون یکی کلاس هفتم بایدمیرفت با این گرونی ونداشتن گوشی چه کارباید میکردم آخه این همه میگند مدرسه ها پول نگیرند از من فقط برای ثبت نام دو پسرم ۳۴۰هزار تومان خواستند
  • سید مرتضی موسوی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    1 0
    این چیزها دردی از معلولان دوا نمی کند اگر به به فکر معلولین هستید قانون حمایت از معلولان را اجرا کنید، حقوق بازنشستگان چندین برابر می‌شود اما مستمری ناچیز معلولین برای خانواده 4نفره 57هزارتومان خجالت آور است درکشوری با این همه منابع هیچ کس به فکر معلولین نیست
  • بلوچ IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 0
    من تحت پوشش بهزیستی استان سیستان و بلوچستان هستم، حرفهای این اقابامسیولان بهزیستی همش دروغ ودروغ هست.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    0 0
    اقای قبادی کجای این مبلغ اضافه شده مستمری که مبلغ 65000تومان بودقطع کردیدکجاش اضافه شده است همان مبلغ که دولت میدادداریدواریزمیکنیدکجا50000تومان میدهیددولت داره یارانه کالاویارانه بنزین میدهدشماداریدازانهامیبخشیدفکرکن بااین گرانی 250000تومان پوله خداراخوش میادپس دولت داره پول میدهدکجاست که میگویداضافه شده اخه بابیست درصدبیست هزارتومان خجالت اورنیست مستمری همه رادست دولت بدهیدتافکری بینیشندخودشان شایدفکرکندنه اینکه بوق کرناکنیداهی بیست هزارتومان اضافه کردیم خودتون راکوچک نشمارید کناره گیری کنیدنمیتوانیداخه تاکی دروغ
  • یه بدبخت IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام .اقای قبادی ..این الان دقیقا کجاش خبر خوب برای مددجویان بهزیستی بود؟! با ماهی ۱۲۵۰۰۰ تومن مستمری ایا با این گرانی میشه زندگی کرد ؟زنده مانی میکنیم نه زندگانی حتی
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام‌..اقای قبادی ..لطفا مستمری مددجویان بهزیستی را با تورم موجود افزایش دهید الان مستمری هیچ تناسبی با تورم موجود در ایران ندارد مثل حقوق کارمندا که هر سال با تورم افزایش میابد نیست
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام .لطفا مستمری زنان بی سرپرست . و سرپرست خانواده ‌..مددجویان بهزیستی را افزایش دهید جز نیازمندترین قشر جامعه هستند
  • زهرا IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام مستمری مددجویان بهزیستی با تورم و گرانی موجود هیچ تناسبی ندارد .....تورم و گرانی زیاد هست ولی مستمری مددجویان بهزیستی خیلی ناچیز افزایش یافته
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    3 0
    سلام ..لطفا مستمری مددجویان بهزیستی را با تورم موجود افزایش دهید ‌‌..الان ماهی ۱۲۵۰۰۰ تومن پول نان خالی هم نمیشه ...زنان سرپرست خانواده مددجوی بهزیستی واقعا در سختی و فقر زندگی میکنند ‌
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام .ما بعدا مددجوی بهزیستی شدیم سهام عدالت نداریم چکار کنیم ؟
  • حجت الاه منتظری کرهرودی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام بهزیستی برام حقوق تعیین کرده چرانمیریزند حتماباید بمیریم که یادتون بیفته ماهم هستیم ۰۶۶۷
  • سحر IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام .اقای قبادی رییس محترم بهزیستی ..خودتون در ایران زندگی میکنید از وضعیت گرانی و‌فقر و کرونا خبر دارید مستمری ناچیز مددجویان بهزیستی در مقابل تورم موجود خیلی کم هست چرا متناسب با تورم افزایش نمیدهید ؟!
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام .سایت شفافیت مستمری مرداد و شهریور را ۱۲۵۰۰۰ زده ولی مستمری مهرماه دوباره ۱۰۸۰۰۰ تومن زده ..این یعنی چی ؟ یعنی دوباره مستمری کم شد !؟؟؟ زمان واریز هم مشخص نیست
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام .اقای قبادی شما از وضع گرانی و فقر و کرونا در ایران خبر دارید چون خودتون در ایران زندگی میکنید لطفا مستمری مددجویان بهزیستی را با تورم و گرانی موجود افزایش دهید .چون زندگی خیلی سخت شده برای مددجویان بهزیستی
  • فاطمه IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    سیر از گرسنه خبر نداره .مستمری صد هزارتومنی یه زن بی سرپرست یا سرپرست خانواده با تورم و‌گرانی موجود چه تناسبی دارد؟ ؟! خدا رحم کند از گرسنگی می میریم یا از کرونا
  • زینب رسولی IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام .از اول سال تو رسانه ها همش از افزایش ۱۵ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی حرف زدند ولی موقع واریز مستمری همون مستمری سال قبل را واریز کردند با تاخیر ..اخه این درسته ؟ این عدالته ؟ چندرغاز مستمری را چند سال بدون در نظر گرفتن تورم موجود واریز کنند؟! با تاخیر
  • مریم اصلاتی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام به جای اینکه مستمری مدجویان بهزیستی را متناسب با تورم موجود افزایش دهید چرت و پرت میگید؟ ! الان دقیقا خبر خوش شما چی بود ؟ برای مددجویان بهزیستی که‌غم نان دارند
  • سمانه عزیزی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام ..اقای قبادی از وقتی شما رییس بهزیستی شدی چقدر به مستمری مددجویان بهزیستی اضافه شده ؟اصلا از دولت درخواستی کردید برای افزایش مستمری مددجویان بهزیستی متناسب با تورم موجود؟! یا فقط حقوق خودتون را دریافت کردید و‌بی خیال بهبود وضع زندگی مددجویان بهزیستی شدید ؟
  • عدالت IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام خدا خیرتون بده .عوش اینکه سامانه شفافیت بزنید. مستمری مددجویان بهزیستی را با تورم موجود زیاد کنید متناسب کنید خبر خوش اون هست که رفاه برای زندگی مددجویان بهزیستی باشه غم نان نداشته باشند
  • سمانه مشیری IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام .مددجویان بهزیستی موقع تشکیل پرونده از هزار جا استعلام‌میشوند که درامدی ندارند ..یه عده معلول و زن سرپرست خانوده نیازمند هستند .ایا این درسته مستمریشون که ناچیزه و باتورم تناسبی نداره را هم قطع کنند؟
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    1 0
    سلام ..چرا به مددجویان جدید بهزیستی اون ۶۳ هزار تومن از محل اعتبارات بهزیستی واریز نمیشه ؟ فقط اون ۱۲۵ هزار تومن از محل هدفمندی یارانه ها واریز میشه اون هم با تاخیر زیاد......رسیدگی کنید لطفا
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام این سامانه مسخره شفافیت زمان واریز مستمری را اشتباه درج میکند مثلا ۵ هرماه ذکر میکند در ۵ هرماه مستمری به حساب مددجویان بهزیستی واریز نمیشود
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام ..این دقیقا کجاش خبر خوش برای مددجویان بهزیستی بود؟! سمانه شفافیت نان و درمان نمیشه برای مددجویان بهزیستی
  • صلابتی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    سلام .عوض زدن سایت شفافیت ..مستمری مددجویان بهزیستی و زنان بی سرپرست را متناسب با تورم موجود افزایش دهید ..شفافیت در این هست که مددجویان بهزیستی فقیر و گرسنه هستند
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام ..دقیقا این‌کجاش خبر خوش بود؟ عوض سامانه شفافیت ...بیایید مستمری چندرغاز مددجویان بهزیستی را متناسب با تورم موجود و‌کرونا افزایش دهید نه اینکه ۱۷ هزار تومن درماه
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام ..اقای قبادی ..اون ۶۳ هزار تومن مستمری از محل اعتبارات بهزیستی به حساب زنان بی سرپرست و‌سرپرست خانواده واریز نمیشود. فقط اون ۱۲۵ هزار تومن از محل هدفمندی یارانه ها واریز میشود اون هم با تاخیر زیاد ..زنان سرپرست خانواده مددجوی بهزیستی واقعا نیازمندند و زندگی سختی دارند در کرونا و‌گرانی موجود
  • صدیق پور IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    سلام .اقای قبادی خودت در رفاه زندگی میکنی .مددجویان بهزیستی مستمریشون در این کرونا و گرانی خیلی خیلی ناچیزه ‌...خبر خوش این هست که مستمری مددجویان بهزیستی را متناسب با تورم موجود زیاد کنید
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام .اقای قبادی مددجویان بهزیستی نون ندارند بخورند عوض اینکه مستمری شون را متناسب با تورم موجود افزایش دهید. از سایت شفافیت میحرفید ؟! شفافیت اینه که زندگی یه عده معلول وزن بی سرپرست الان خیلی سخت شده در این کرونا و گرانی
  • فاطمه سفیری پور IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    سللام .اینقدر شعار الکی ندهید .مددجویان بهزیستی در فقر و سختی زندگی فلاکت باری دارند نه خواربار نه عیدی فقط چندرغاز مستمری هزار بار زیر خط فقر ...سایت شفافیت در این شرایط فقرو کرونا به چه درد یه معلول و زن سرپرست خانواده میخوره ؟!
  • صدیقه صفری IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام جناب اقای قبادی. مددجویان بهزیستی در این شرایط گرانی و کرونا غم نان دارند شکم گرسنه سایت شفافیت به چه دردش میخوره ؟ تا حالا مشکلات زنان سرپرست خانواده مددجوی بهزیستی را درک کردی ؟ اصلا میدونی زن سرپرست خانواده یعنی چی ؟
  • محلاتی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام .. اقای قبادی اول مشکلات معیشتی مددجویان بهزیستی و زنان سرپرست خانواده نیازمند را حل کن بعد سایت شفافیت بزن ..شفافیت ؟ کدوم شفافیت ؟ مددجویان بهزیستی غم نان دارند نه سایت شفافیت
  • حسینی پور IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    سلام ..در این کرونا و گرانی مددجویان بهزیستی نان برای خوردن ندارند. جناب قبادی تو حرف از شفافیت میزنی ؟ مرد حسابی سیر از گرسنه خبر نداره ..خط فقر ببین چقدره ؟ کرونا هم اضافه شده بهش ..بعد میایی میگی سایت شفافیت خبر خوش برای مددجویان بهزیستی ؟!!!!
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    سلام ...سایت شفافیت برای یه معلول و زن بی سرپرست نان نمیشه در این کرونا ....کدوم شفافیت ؟ چندسال هست بهزیستی اون عیدی ۵۰ هزار تومنی را هم نمیده خواربار نمیده ..چندرغاز مستمری را با متناسب با تورم افزایش نداده ‌.شفافیت اینها هست
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    سلام ..مستمری ۱۲۵ هزار تومنی ناچیز مددجویان بهزیستی به موقع واریز نمیشه .هرسال حقوق کارمندا و بازنشسته ها متتاسب با تورم افزایش داره برخلاف چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی که فقط ۱۷ هزار تومن در ماه افزایشی شده اون هم در کرونا و گرانی ..تاسف اوره
  • مشیری IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 0
    سلام ..جناب اقای قبادی .مددجویان بهزیستی یه عده معلول وزن بی سرپرست و سرپرست خانواده هستند این روزها با این گرانی و‌کرونا ...حتی نان برای خوردن ندارند ..شما از سامانه‌ شفافیت میحرفی؟! شما مستمری شون را متناسب با تورم موجود زیادکن نه سامانه شفافیت بزن
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 0
    سلام .اقای قبادی ....مددجویان بهزیستی در این شرایط گرانی و کرونا دیگر حتی نان ندارند ‌‌شما مستمری مددجویان بهزیستی را متناسب با تورم موجود افزایش بده نه اینکه سامانه شفافیت بذار ...سامانه شفافیت نان نمیشه برای یه عده معلول و زن بی سرپرست بهزیستی
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 1
    سلام ..اقای قبادی در این شرایط گرانی و کرونا به نظرتون کسی که پول خرید نان نداره گرسنه هست معلول و زن بی سرپرسته ..سامانه شفافیت به چه دردش میخوره ؟ لااقل مستمری مددجویان بهزیستی را بادر نظر گرفتن تورم موجود اضافه کن یا خواربار بده عیدی بده تا گشنه نباشند
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 0
    سلام ....کسی که دستش سوخته باشه از حس درد ادم دست سوخته خبر داره ..اقای قبادی شما باید با مستمری ماهی ۱۲۵ هزارتومنی زندگی کنی تا بفهمی مشکلات معیشتی یک معلول و‌ زن سرپرست خانواده را درک کنی ..به حرف نیست بلکه به عمله
  • احمدی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    سلام .خدا از مقامات بهزیستی نگذره اون چندرغاز مستمری ۱۲۵ هزار تومنی مددجویان بهزییستی را اون قدر دیر واریز میکنند که خون به دل معلولین و‌زنان بی سرپرست میکنند در این‌گرانی و کرونا ...چون شکم مقامات بهزیستی سیره بر خلاف مددجویان بهزییستی
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    سلام ..اقای همتی میشه دیگه خبر خوش ندهی ؟ تو اون سامانه مزخرف شفافیت فقط یه اسم مددجو و‌زمان واریز چندرغاز مستمری مددجوی بهزیستی اومده که زمان واریز مستمری دروغه ‌.این کجاش شفافیته ؟ ۵ ام هر ماه زمان واریز مستمری نوشته ولی اون زمان واریز نمیشه این شفافیته ؟!
  • کسایی پور IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    سلام .چرا مستمری مددجویان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه ها هنوز به حساب مددجویان بهزیستی واریز نشده ؟ در ۲۸ مهر۹۹ ایا این درسته یه معلول با ویلچر بیاد بهزیستی بگه. مستمری ۱۲۵ هزار تومنیش واریز نشده؟!
  • یوسف IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام من مددجوی بهزیستی هستم مستمری ۶۳۵۰۰واریزشده ولی یارانه ومعیشتی ام واریز نشده برادرم هم معلول ذهنی شدید هست پس یارانه وکمک معشتی کی واریز میشود
  • محمد IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    مستمري مهر چرا نريختن؟
  • فرزان پور IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    سلام ..مددجویان بهزیستی از صد جا استعلام شدند که درامدی ندارند موقع تشکیل پرونده ...الان با ماهی ۱۲۵ هزار تومن مستمری هزاران بار زیر خط فقرند بهزیستی خواربار نمیده عیدی نمیده ..اون وقت میاد سامانه شفافیت میزنه .تازه میگه خبر خوش برای مددجویان بهزیستی ..کدوم شفافیت ؟ سیر از گرسنه خبر نداره
  • زاهدی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    سلام .جناب اقای قبادی میشه دیگه خبر خوش ندهی ؟ وقتی مددجوی بهزیستی با ماهی ۱۲۵ هزار تومن مستمری در این گرانی وکرونا زنده مانی میکنه ..همه تون می فهمید فقر یعنی چه ؟ معلول یعنی چه ؟ زن سرپرست خانواده یعنی چه؟ کدوم شفافیت ؟ شفافیت زندگی فلاکت بار مددجویان بهزیستی هست از این شفاف تر ؟!!!!
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    سلام ..چند روز پیش زن سرپرست خانواده در جنوب تهران از فقر خودسوزی کرد .اقای قبادی میدونی زن سرپرست خانواده بودن در این کرونا و‌گرانی یعنی چی ؟ اگر میدونی چرت مستمریشون را متناسب با تورم و کرونای موجود افزایشی نمیکنی ؟! وجدان بیدار میخواد درک کردنش
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    سلام ..چند روز پیش در جنوب تهران .یک زن سرپرست خانواده از فقر خودسوزی کرد جناب اقای قبادی و مسولین بهزیستی چرا مستمری زنان سرپرست خانواده را با تورم موجود افزایش نمی دهید ؟ واقعا متاثر نمیشوید از وقوع این اتفاقات ناگوار؟!
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    چند روز پیش در جنوب تهران یک زن سرپرست خانواده از فقر خودسوزی کرد جناب اقای قبادی چرا مستمری زنان سرپرست خانواده و‌بی سرپرست را با تورم موجود افزایش نمیدهی؟! واقعا تاسف اوره
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    سلام .چند روز قبل در جنوب تهران یک زن سرپرست خانواده از فقر خودسوزی کرد .اقای قبادی چرا مستمری زنان سرپرست خانواده را متناسب با تورم‌موجود افزایش نمی دهید؟!
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام .جناب قبادی مسولین بهزیستی .کدوم خبر خوش ؟ خبر خوش همیشه در جیب شماست که پر از پول هست ..وگرنه مددجویان بهزیستی همیشه زندگی سختی داشتند و دارند با چندرغاز مستمری ۱۲۵ هزار تومنی در ماه که واقعا شرم اوره پر این گرانی و کرونا
  • IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام .جناب اقای قبادی .مسولین بهزیستی .کدام خبر خوش ؟ ! خبر خوش در جیب مسولین بهزیستی هست که حقوق چند ده میلیونی دارند مثل مددجویان بیچاره بهزیستی مستمری ماهانه ۱۲۵ هزار تومنی چندرغازی ندارند .زندگی معلولین و‌زنان سرپرست خانواده مددجوی بهزیستی واقعا در این کرونا و گرانی سخت شده
  • سمرقندی IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    سلام .خجالت بکشید اون چندرغاز مستمری را به موقع واریز کنید مددجویان بهزیستی بنده خداها را اذییت نکنید مکافات عمل تون در همین دنیا میاد سراغ تون
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    سلام .مسولین بهزیستی ‌خجالت بکشید .اون چندرغاز مستمری مددجوبان را به موقع واریز کنید این قدر بنده خدا ها را اذییت نکنید .مکافات عمل تون همین دنبا سراغ تون میاد
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    سلام .خجالت بکشید اون چندرغاز مستمری مددجویان بهزیستی را به موقع واریز کنید این قدر بنده خداها را اذییت نکنید ‌مکافات عمل همین دنیا میاد سراغ تون
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    سلام .جناب قبادی اون رییس بهزیستی تبریز اون خانم ترگل ورگل را که شما انتخاب کردی مثل خودت یه بی وجدان هست که چندر غاز مستمری مددجوین زن را به بهانه ای قطع کرده .خدا جوابش رامیده‌ یه روزی
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام‌.جناب قبادی . این خانم ترگل ورگل را که رییس بهزیستی تبریز کردید گند زده به زندگی مددجویان‌بهزیستی. ..مستمری ناچیزشون رت به بهانه ای قطع کرده واین عتیقه را از کجا پیدا کردی ؟!
  • IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    سلام .اقای قبادی این خانم ترگل ورگل را که. به ریاست بهزیستی تبریز گذاشتی گند زده به زندگی مدجویان ..چندرغاز مستمری اونها را به بهانه ای قطع کرده این عتیقه را از کجا پیدا کردی ؟ !
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 1
    اقای قبادی این خانم ترگل ورگل را که به ریاست بهزیستی تبریز گذاشتی گند زده به زندگی مددجویان در این کرونا و‌گرانی مستمری ناچیز مددجویان بهزیستی را به بهانه ای قطع کرده .این عتیقه را از کجا پیدا کردی ؟!
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    سلام .اقای قبادی شما که خانم ورگل را مدیر کل بهزیستی تبریز کردی .این خانم ورگل کوچکترین درکی از وضع معیشتی سخت مددجویان بهزیستی مخصوصا زنان سرپرست خانواده نداره به بهانه مستمری مددجویان بهزیستی را در این کرونا و‌گرانی قطع میکنه
  • بابایی پور IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 1
    سلام ‌.مددجویان عزیز ...خانم ورگل مدیر کل بهزیستی تبریز از قشر مرفه بی درد هست که اقای قبادی حکم اشو داده ..وضعیت زندگی مددجویان بهزیستی معلولین با این تورم سخته ولی مقامات بهزیستی حقوق ده میلیونی دارند مستمری ناچیز مددجویان را به بهانه ای قطع میکنند خدا ازشون نگذره سیر از گشنه خبرنداره
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام اقای قبادی ..پس اون ۳۰۰ هزار تومن کمک معیشتی مددجویان بهزیستی اذربایجانشرقی چرا هنوز واریز نشده؟ تاسف اوره
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    1 0
    سلام .اقای قبادی .چرا اون۳۰۰ هزار تومن کمک معیشتی مددجویان بهزیستی اذربایجانشرقی هنوز واریز نشده ؟ قرار بود در میلاد پیامبر واریز بشه
  • شفیعی پور IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    سلام ..کد ستاره۴ ستاره ۱۲۳ مربع برای مددجویان بهزیستی در تلفن همراه جواب نمیده بعد وارد کردن کد و شماره ملی جواب میاد که مشخصات یافت نشد این دیگه چه جورشه ؟!!!!
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    سلام ..من یکساله مددجوی بهزیستی هستم .هر وقت وعده‌واریز چیزی را میدهند با کد ستاره ۴ ستاره ۱۲۳ مربع که استعلام میکنم کدملی را که میدهم پیام میاد مشخصات یافت نشد این دیگه چه جورشه ؟ واقعا شرم اوره
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    0 0
    سلام .کد استعلامی مددجویان بهزیستی ستاره ۴ مربع هست پس چرا موقع وارد کردن کد ملی پیام میاد که مشخصات یافت نشد؟! لطفا پیگیری کنید
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام .اقای قبادی مسولین بهزیستی ایا شما خودتون با ماهی ۱۲۵ هزار تومن مستمری چندرغاز می توانید در این گرانی و‌کرونا زندگی کنید؟
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام .اقای قبادی مسولین بهزیستی ایا شما خودتون با ماهی ۱۲۵ هزار تومن چندرغاز مستمری می توانید در این گرانی و کرونا زندگی کنید؟ به خدا ابن اسمش زندمانی هم نیست مرگ تدریجیه
  • عباسی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام .اقای قبادی پس اون ۳۰۰ هزار تومن کمک معیشتی که قرار بود در اعیاد ربیع به حساب مددجویان بهزیستی واریز بشه چی شد؟! هنوز به حساب مددجویان بهزیستی تبریز واریز نشده امروز ۱۵ ابان ۹۹ هست
  • عباسی IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام اقای قبادی مسولین بهزیستی اون ۳۰۰ هزارتومن کمک معیشتی که قرار بود به حساب مددجویان بهزیستی واریز بشه پس چی شد؟ چرا هنوز به حساب مددجویان بهزیستی تبریز واریز نشده ؟
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام اقای قبادی مسولین بهزیستی اون ۳۰۰ هزار تومن کمک معیشتی که. قرار بود در روز اعیاد ربیع میلاد پیامبر به حساب مددجویان بهزیستی واریز بشه پس چی شد؟ به حساب مددجویان بهزیستی تبریز هنوز واریز نشده امروز ۱۵ ابان ۹۹ هست ‌‌در این گرانی و‌کرونا زندگی مددجویان بهزیستی سخت شده
  • الف ش IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 0
    واقعاشرمم میادبگم مستمری بگیرم جوری ازافزایش حقوق حرف میزنندانگارچندمیلیون مستمری میگیریم تاخودتان معلول نداشته باشید درک نخواهدکرد تا۷۰سالگی هم مستمری به یک میلیون تومان نمی رسد پیام دادن بی فایده است
  • فاطمه مهرابی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام .اقای قبادی مسولین بهزیستی من یه زن بی سرپرستم با مستمری چندرغاز ۱۲۵ هزار تومنی و یه بچه اوتیسم دارم که علاوه بر بیماری سوتغذیه گرفته ..مستمری یه زن بی سرپرست ماهی ۱۲۵ هزار تومن باشه ایا این عدالته ؟!
  • مصیبی پور IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام .مسولین یهزیستی ایا شما از گرانی خبر ندارید ؟ ایا شما نمی دانید که گوشت کیلویی ۱۷۵ هزار تومنه ولی مستمری چندرغاز مددجویان بهزیستی ماهی ۱۲۵ هزار تومنه ایا میشه با این مستمری ناچیز در این تورم و‌گرانی زندگی کرد ؟ جواب به این سوالها وجدان بیدار میخواد
  • ساراعلیقلی پور IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    سلام .من یه زن بی سرپرست مددجوی بهزیستی با یه بچه نابینا هستم خودم هم مستاجر هستم از من نیازمندترهم هست ؟ چرا اون کمک معیشتی ۳۰۰ هزار تومنی برای من واریز نشد ؟ اقای قبادی شما بر چه منطقی کمک معیشتی را به حساب فقط ۱۰۰ هزار مددجو واریز میکنید ؟! بیاید وضع زندگی منو ببینید
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    2 0
    سلام .مقامات بهریستی خجالت نمیکشید که فقط به ۱۰۰ هزار نفر مددجوی بهزیستی کمک معبشتی واریز میکنید ؟ ایا فقط ۱۰۰ هزار مددجوی بهزیستی نیازمندند؟ بقیه چی ؟ اگر چیزی یا کمکی هست باید برای همه مددجویان بهزیستی واریز بشه نه فقط عده ای
  • زهره عمادی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 0
    سلام .وضعیت بد زندگی زنان بی سرپرست مددجوی بهزیستی در این کرونا و گرانی واقعا سخته ..مستمری ناچیزشون شرم اوره
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام .اقای قبادی ۳۰ میلیارد تومن از بنیاد مستضعفان که برای کمک معیشتی مددجویان بهزیستی اختصاص یافته بود گرفتی ب قول خودت فقط به حساب ۱۰۰ هزار مددجو ۳۰۰ هزر تومن کمک معیشتی ریختی نه همه مددجویان بهزیستی بقیه پولها را هم مسولین بهزیستی خوردید واقعا شرم اوره
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام پدر من 13 ساله عضو بهزیستی شده، با معلولیت شدید بینایی و شنوایی، دریغ اط یه ذره حمایت، هیچ مستمری هم بهش پرداخت نشده، نه کمک معیشتی نه مستمری، هز موقع هم مراجعه کردیم گفتن در صف دریافت مستمری هستش، تو این شرایط اقتصادی واقعا موندن اقای مسئول از صدقه سره این معلولان الان شما مسئول شدین و حقوق مس گیرین، طوری کار کنین لااقل اون پولی که از بیت المال دریافت می کنید حلال باشه 13 سال در صف دریافت مستمری!!!!!!!
  • ناصر IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    کی میده ماهم بگیریم معلولم بادرصدشدیددارای سه فرزند هیچی ندیدم الکی تبلیغ نکنین مردمم فک میکنن ماخوردیم اونا موندن
  • سحر زاهد پور IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام من یه زن بی سرپرست مددجوی بهزیستی هستم ماهی ۱۲۵ هزار تومن مستمری دارم مستاجرم ماهی ۸۵۰ هزار تومن اجاره خانه دارم چهار ماه اجاره ام عقب افتاده .این اسمش زندگی نیست مرگ تدریجیه
  • سید احمد سادات حسینی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    چرا یک ماه شصت پنج تومان به ما دادند دگه قطع کرده اند قران در بین ما به هزار تو مان محتاجیم شبها سرمان از گرسنگی میگذاریم میخوابیم روزها به سختی به شب میگذرانیم چرا به ما بی سرپناه دولت کمک نمیکند ما که از همه چیز محروم هستیم به کجا پناه ببریم شمارا بقران تو خانتان به داد ما بی سر پناه برسید
  • US ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    سلام ..افزایش مستمری مددجویان بهزیستی باید یک بیستم حقوق قانون کار باشه .میشه ماهی ۴۰۰ هزار تومن برای یک مددجوی بهزیستی نه ماهی ۱۲۵ هزار تومن
  • اسماعیلی US ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام .‌مددجویان بهزیستی باچندرغاز مستمری ۱۲۵ هزارتومنی ماهانه زندگی فلاکت باری دارند مخصوصا زنهای بی سرپرست مددجوی بهزیستی که با سختی و فقر زندگی میکنند ....این دقیقا کجاش خبر خوش بود؟ سیر ازگرسنه خبر نداره متاسفانه
  • مرادی IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 0
    خدا شاهد فرزند سه قلو دارم ولی متاسفانه یکیش معلوله فقط ماهی ۱۲۰هزار میگیره معلولیتش هم جسمی حرکتی شدید هست ایا حق پرستاری تعلق میگیره ولی نمیتونه خودش کاراش رو انجام بده ۱۲سالشه خدا شاهد خودم هم مریضم دیسک گردن دارم تورابه خدا یکی جواب بده تورابه خدا ماهی ۱۲۰ چیکار میکنه خدایا چرابه داد ما نمیرسی
  • US ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام .الان با ۱۲۵ هزار تومن مستمری ایا میشه زندگی کرد ؟ پول خرید نان خالی هم نمیشه .مددجویان بهزیستی واقعا زندگی فلاکت باری دارند فریاد رسی نیست
  • رقیه IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 0
    دخترم ۱۱سال سن دارد دارای معلولیت ذهنی شدید چرا حق پرستاری به مادرش نمیدهند
  • عبدالحمیدنافعی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    من ازسال 89تحت پوشش بهزیستی ام یک پام ازبالای زانوقطع شده یک دستم بی حسه ولی تاالان یه تومن مستمری نگرفتم خواهشن رسیدگی کنیداستان گلستان عبدالحمیدنافعی
  • US ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام...خبر خوش ؟ کدوم خبر خوش ؟ زندگی مددجویان بهزیستی با چندرغاز مستمری ۱۲۵ هزار تومنی و خط فقر چند میلیونی...معلولین و‌زنان بی سرپرست به مرگ تدریجی دچار شدند
  • محمد رضا خسروی محمدآباد IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    سلام من همسرم ویک فرزند م معلول است من کارگر ومستعجرهستم از خرج ومخارج زندگی برنمیایم چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم
  • ثرىابهرامى ريشكانى IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    ازشماعاجزانه يك چهارديوارى مىخواهم تادوبچه ام وخودم اواره نمانىم.
  • فاطمه امیری چهاربرود US ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    من که عضو بهزیستی هستم از هر نظر در مضیقه هستم دوقلوهم دارم همسرم ازکارافتاده هست پس چرا فقط ۲۴۸۰۰برام واریز میکنن که اصلا جواب خرج یک روز را هم ندارد من با این وضع چگونه زندگی کنم
  • یوسفی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    پسرم از نظر ذهنی سالم است میخوام تحت پوشش بهزیستی بشم
  • محمد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    كسي ميدونه مستمري اردبيهشت كي واريز ميكنن ؟
  • محمد IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 0
    كسي ميدونه مستمري ارديبهشت كي واريز ميكنن؟
  • محمد يه معلول IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    كسي ميدونه مستمري اردبيبهشت كي واريز ميكنن؟
  • ایران IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    با سلام خدمت آقای دکتر قبادی رئیس بهزیستی من یه خانواده چهار نفره که خودم و همسرم هردو معلول و بیمار هستیم و تنها راه درآمدم مستمری بهزیستی است که یارانه ۳۰۰ تومانی است که جزء دهک ۹ هستم داخل سایت اعتراض یارانه وارد شدم یه چیز عجیب دیدم که نوشته بود فلان پلاک خودرو بنام من ثبت شده و حساب‌های میلیاردی است اما بهزیستی شهرم کاری برام انجام نداده
  • پروین هداوند IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 0
    چرا بهزیستی کمک به من معلول که باید کمکم کنن نمیکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس