کد خبر 1183875
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷
روایت یک مأموریت با اورژانس اجتماعی/جست‌وجوی خانه به خانه برای نجات کودک معلول

به گفته رییس اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران ۵ گروه از افراد می‌توانند از خدمات و حمایت‌های این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش مشرق، علی اصغر یوسف زاده، گفت:مجموعه «اورژانس اجتماعی» با  اولویت مداخلات اجتماعی، روانی و مددکاری قبل از مداخلات پلیسی و قضایی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید:

چرا اورژانس اجتماعی ایجاد شد؟

وی افزود: شهروندان می‌توانند در سراسر کشور از طریق تماس با «خط ۱۲۳» با کارشناسان و مددکاران سازمان بهزیستی ارتباط مستقیم برقرار کنند.

رییس اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران در پاسخ به این سوال که چه کسانی می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند، ادامه داد: جامعه هدف ما در اورژانس اجتماعی به ۵ گروه تقسیم بندی می‌شوند.

یوسف زاده درباره اولین گروه گفت: کودکان در صورت بروز هرگونه مشکل با خانواده یا سایرین برای دریافت حمایت‌های روانشناسی با ما تماس بگیرند.

وی با اشاره به گروه دوم جامعه هدف افزود: دختران و زنان نیز می‌توانند در صورت نیاز و برخورد با مشکل با کارشناسان ما ارتباط مستقیم برقرار کنند.

رییس اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران درباره آخرین گروه هدف این مجموعه بیان کرد: معلولان  و سالمندانی که تحت آزار و اذیت قرار گرفته اند نیز می‌توانند از خدمات و حمایت‌های سازمان بهزیستی بهره‌مند شوند.

بهزیستی به اتباع خارجی نیز خدمت رسانی می‌کند؟

به گفته یوسف زاده، اتباع خارجی نیز اگر جز گروه‌های جامعه هدف باشند، می‌توانند به صورت رایگان از حمایت‌ها و خدمات بهزیستی استفاده کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    یه روز من زنگ زدم به بهزیستی در رابطه با نامزدم مشورت گرفتم، کاری که مشاور محترم گفتن رو کردم که البته کار درستی هم بود، ولی بعدش نامزدم به خاطر آن به مدت بیست دقیقه بی وقفه کتکم زد و پرده گوشم حتی پاره شد، و ... زندگیم از آسیب روانی ای که خوردم از هم پاشیده هنوزم بعد دو سال آرام نشدم. هیچکس در اطرافم نبود حتی به آقا بگوید چرا این کار را کردی. فکر کنید زنان به اورژانس اجتماعی هم زنگ بزنن، بعدش حتی اورژانس اجتماعی بیاد خونه برای کمک ، بعد از رفتنشان کی امنیت زنها رو تامین میکنه؟ آیا کسی هست جواب منو بده؟ به نظرم بعضی آقایان از خلأ های قانونی که برای حفظ حقوق زنان وجود دارد سواستفاده میکنند و به زنان خیلی ظلم میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس