کد خبر 1094140
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
شایعه دخالت مالک باشگاه شهرخودرو در امور فنی تیم مشهدی/ دلیل استعفای سرآسیایی چیست؟

در شرایطی که هنوز دلیل استعفای مجتبی سرآسیایی از هدایت تیم فوتبال شهرخودرو مشخص نشده، شایعه دخالت مالک این باشگاه در امور فنی این تیم در بازی شب گذشته هم مطرح شده است.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های شهرخودرو و سایپا در شرایطی با تساوی به پایان رسید که ظاهرا اتفاقات عجیبی در جریان این دیدار رخ داده است.

گفته می‌شود فرهاد حمیداوی به عنوان مالک باشگاه شهر خودرو مدتی است در امروز فنی این تیم دخالت می‌کند و حتی در بازی روز گذشته پیشنهادتی را هم از طرفی دستیاران سرمربی به کوزینِ ایتالیایی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست شهرخودرو به استعفای سرآسیایی

به نظر می‌رسد استعفای ناگهانی مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری شهرخودرو بی ارتباط به این موضوع نیست. سرآسیایی دو روز پیش در پستی اینستاگرامی نوشت: دلیلی ندارد به خاطر استعفای من به مالک باشگاه انتقاد شود ولی به دلیل اختلافات درونی در باشگاه از سمت خود استعفا کرده‌ام!

برای صحت و سقم این موضوع با مالک باشگاه شهرخودرو تماس گرفت اما وی پاسخی به تلفن همراهش نداد. شاید بهتر باشد حمیداوی در این زمینه پاسخگو باشد که آیا وی در امور فنی تیمش که شاهدان عینی در بازی شب گذشته برخی مسائل را از روی سکوها دیده‌اند، دخالت می‌کند یا خیر؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس