کد خبر 1093691
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
شروط عجیب اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات جهانی

در حالیکه شاهد افزایش وحشتناک میزان ابتلا و مرگ میر در پی دور جدید شیوع کرونا در کشور هستیم، سازمان لیگ فدراسیون کشتی بی توجه به این مسائل پیگیری لیگ را دنبال می کند.

به گزارش مشرق، همزمان با شدت گرفتن دوباره شیوع ویروس کرونا در ایران که باعث ثبت رکوردهای تازه در میزان مبتلایان و مرگ و میر هموطنان شده و رشته های ورزشی از جمله ووشو و تنیس روی میز مسابقات لیگ خود را نیمه کاره تعطیل کردند، سازمان لیگ فدراسیون کشتی بی توجه به این مسائل مهم، همچنان برگزاری لیگ را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید:

قهرمان کشتی همچنان با کمک دستگاه نفس می‌کشد

در شرایطی که مسئولان بازگشت مجدد محدودیت ها را دنبال می کنند و متاسفانه هر روزه شاهد ابتلا و مرگ بسیاری از هموطنان بر اثر کرونا هستیم، سازمان لیگ فدراسیون کشتی همچنان از عقد قراردهای تازه تیم های مختلف با مربیان و کشتی گیران و یا حضور تیم های جدید خبر می دهد.

این در حالیست که با توجه به پر ریسک بودن رشته‌ای مثل کشتی، بسیاری از کشتی‌گیران و اهالی این رشته نیز مخالف جدی برگزاری لیگ هستند چرا که این موضوع قطعا سلامت کشتی گیران را با خطر جدی روبرو خواهد کرد.

در شرایطی که سازمان لیگ کشتی قصد برگزاری مسابقات را دارند، کشتی‌گیران مجبور هستند به تمرین بپردازند تا آمادگی‌ جسمانی‌شان حفظ شود و همین موضوع برای کشتی‌گیران خطرناک است.

اخیرا نیز حسین نوری ملی‌پوش کشتی فرنگی به کرونا مبتلا شد که شرایط بسیار سختی داشت اما خوشبختانه خطر را گذراند.

قرارداد بستن امروز کشتی‌گیران در سازمان لیگ بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی
​​

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    4 0
    این تیترهای مسخره چی هست که می زنید؟ شاید یه کسی خبر رو نخوند و منظور خبر رو بد برداشت کرد. اون وقت شما هم در گسترش اطلاعات نادرست گناهکار هستید
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      3 0
      قبول دارم شاید در تفکر رسانه ای این کارها راهی برای جذب مخاطب باشد و «علمی» تلقی شود اما به نظر میرسد با اخلاق و شرع منافات داشته باشد البته حکم فقی را باید از کسانی که آشنا به فقه هستند پرسید اما خلاف اخلاق و فریبنده بودنش کاملا روشن است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس