کد خبر 1092647
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
پرافتخارترین تیم خوزستان از لیگ کشتی کنار کشید

باشگاه سیناصنعت ایذه به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ کشتی بنا به دلایل مالی و همچنین بحران شیوع کرونا در استان خوزستان از حضوردر لیگ انصراف داد.

به گزارش مشرق، در حالیکه کمیته لیگ فدراسیون کشتی مدتهاست با تبلیغات فراوان و انتشار اخبار  از عقد قرارداد کشتی‌گیران و مربیان با تیم‌های مختلف، سعی دارد اوضاع بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور را برای برگزاری رقابتهای لیگ، عادی جلوه دهد، پرافتخارترین تیم خوزستان از حضور در پیکارهای لیگ امسال انصراف داد.

بیشتر بخوانید:

شکایت فدراسیون کشتی از کارمندان سابقش

مسئولان باشگاه سیناصنعت ایذه در حالی تصمیم به انصراف از حضور در رقابتهای لیگ کشتی گرفتند که این باشگاه پنج سال متوالی به عنوان نماینده خوزستان در لیگ کشتی فرنگی  کشور حضور داشت و همواره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شد.

باشگاه سینا صنعت ایذه به عنوان پرافتخارترین تیم استان خوزستان، چهار عنوان نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ برتر کشور و همچنین یک عنوان قهرمانی، سه نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی رقابتهای قهرمانی باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد.

هوشنگ حاتمی سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه، عدم حمایت کافی، وجود مشکلات مالی و همچنین شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا را به عنوان دلایل انصراف این باشگاه از حضور در رقابتهای لیگ اعلام کرد.

انصراف این باشگاه بزرگ و مدعی از  پیکارهای لیگ کشتی در حالی اعلام شد که متولی کمیته لیگ فدراسیون کشتی با وجود بحران کرونا در ایران، همچنان با اقدامات وسیع تبلیغاتی خود سعی در عادی جلوه دادن شرایط برگزاری لیگ دارد و مدعی است، نباید یأس و اضطراب و استرس را به جامعه وارد کرد!

البته سخنگوی فدراسیون کشتی روز گذشته آب پاکی را روی دست مدعی برگزاری لیگ در شرایط کنونی کشور ریخت و گفت: اولویت تمامی برنامه های فدراسیون کشتی منطبق با حفظ سلامتی کشتی‌گیران و تمامی عوامل اجرایی کشتی است و تا اطمینان کامل از بهبود شرایط کنونی، هیچ برنامه و رویدادی در کشتی برگزار نخواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس