کد خبر 1093139
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
ترافیک

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بار ترافیکی از جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

بیشتر بخوانید:

محور کندوان و هراز یکطرفه می‌شود

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال تخلیه این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین و روان در جریان است و هموطنان به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این محورها، بدون گره ترافیکی در حال تردد هستند.

سرهنگ محبی اضافه کرد: پیش‌بینی شده فردا در صورت افزایش بار ترافیکی، محور هراز از ساعت ۱۵ از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۷ لغایت ۱۲ این محور از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد.

وی تأکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و رعایت حقوق شهروندی می‌تواند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    9 0
    اگر دنیا را کرونا ببرد مردم تهران از رفتن شمال کوتاه نمی آیند.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    0 0
    بع بع چقدر ترافیک.جمله ایی که تو ترافیک مسافرت قاتلین کرونایی به هم میگند
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    2 0
    آقا والله بالله ای واکسن کرونا تو شمال نیست، کشف نشده، واسه چی میاین؟ هم خودتونو گرفتار میکنین هم ماها رو؟ هوای گرم 34 پنج درجه ای شرجی، بخدا من شمالی دیروز نیم ساعت تو ماشین بودم اومدم خونه بر اولین بار تو عمر 57 سالم دیدم لباسهام شوره زدن یاد زمان جنگ تو جنوب افتادم.
  • میلاد IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    0 0
    این مردم دیگه عقده ایی شده اند و هر چه بهشان میگی بدترش میکنند. بچه ادم را اگه بهش یکبار بگی سرجات بتمرگ میگه چشم ولی اینها نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس