اهمال‌کاری پزشکی، جنایت صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی

کمیته امور اسرا و آزاده‌های فلسطینی تاکید کرد که علت شهادت اسیر فلسطینی بی اعتنایی اداره زندان رژیم صهیونیستی به درخواست‌های مکرر این اسیر برای درمان بیماریش بوده است.

به گزارش مشرق، رئیس کمیته امور اسرا و  آزاده‌های فلسطینی تایید کرد که اهمال پزشکی مقامات رژیم صهیونیستی در قبال «سعدی الغرابلی» اسیر فلسطینی در بند این رژیم موجب وخامت حال او و شهادتش شده است.

سعدی الغرابلی اسیر 76 ساله فلسطینی که اهل غزه بود صبح امروز به دلیل وخامت حالش در بیمارستان زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، منابع فلسطینی از روز گذشته خبر از به کما رفتن و احتمال شهادتش داده بودند.

قدری ابوبکر گفت: «بیماری سعدی الغرابی از همان ابتدا پیشرفت نکرده بود و از همین رو او بارها خواهان رسیدگی و درمان خود شده بود، اما مدیریت زندان رژیم صهیونیستی به خواسته‌های او بی‌اعتنا بود تا در نهایت حالش رو به وخامت نهاد و شهید شد».

بر اساس گزارش شبکه المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اهمال کاری پزشکی رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی را اعدام تدریجی و گواه واقعیت ظلم و تروریسم اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی دانست.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد که اهمال پزشکی عبور از خطوط قرمز و سیاست نظام‌مند رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی است.

جنبش الاحرار فلسطین هم شهادت الغرابلی را جنایت دیگری در فهرست جنایات رژیم اشغالگر خواند.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین هم از نهادهای بین المللی خواست خاموش ننشسته و این جنایت را محکوم کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    1 0
    شما کتاب من زنده ام رو بخون ببین چند تا اسیر از همین قصور های عمدی به شهادت رسیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس