کد خبر 1092844
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای روحانی امروز گفت: "اعتراف می‌کنم دولت در بخش مسکن دچار عقب ماندگی شد و یک عقب ماندگی در دولت یازدهم داشتیم".

این اعتراف تلخ در حالی است که در اثر سیاستگذاری غلط دولت، قیمت مسکن در هفت سال گذشت نزدیک ششصد درصد افزایش داشته و فشار تورمی سنگینی را بر متقاضیان مسکن و مستاجران تحمیل کرده است. ضمنا در اثر رکود تورمی، میلیون ها ظرفیت شغلی موجود در بخش مسکن نابود شده است.

قطعا باید عباس آخوندی را به خاطر خسارت هایی که در دوره تصدی پنج ساله وزارت به مردم زد، احضار و محاکمه کرد. آخوندی  در فاصله سالهای ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ هم در کابینه دوم هاشمی رفسنجانی وزیر مسکن بوده است.

اما در عین حال از یاد نبریم که اکثریت مجلس دهم چه نقش خیانت باری در تایید و ابقای وی با رای های بالاتر پس از هر استیضاح داشت.

و از آن خائنانه تر، نقش نشریات اجاره ای و زنجیره ای است که در حمایت از این مدیر بی کفایت -حتی پس از کناره گیری از دولت- رسانه فروشی کردند و او را به جای بازخواست و مواخذه، در موقعیت طلبکاری نشاندند. تصاویر، مشت نمونه خروار است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    وقتی مسکن وارد رکود بشه همه چی رو دومینو وار با خودش به رکود میبره از خودرو گرفته تا لوازم خونگی و غیره یعنی کلا با رکود مسکن کاسبی و بازار هم میخوابه . چون بخش مسکن پیشران و لوکوموتیو اقتصاده . 7 ساله این نانجیب ها مسکن رو بطور کامل راکد و فریز کردن که پولهاش بره تو بورس چرخ بخوره غافل از اینکه این رکود عمیق بیش از 1000 صنعت گردن کلفت که همه وابسته به ساختمونن خوابوند و میلیونها فرصت شغلی رو از بین برد . اقتصادی که میتونست فعال و پویا و پررونق باشه راکد و بیکار کرد . بجاش بخاطر انتظارات تورمی و روانی که شاخص انفجاری بورس ایجاد کرد املاک بدون اینکه حتی یک معامله داشته باشه قیمتش سر بفلک کشید و شد یک غول بی شاخ و دم . ای لعنت بر تو آخوندی ، مرتیکه نامرد که با این خنجرت پدر اقتصاد ایران و میلیونها هموطن گرفتار رو درآوردی . شکی نیست کارت عمدی بوده نفوذی . باید محاکمه و به اشد مجازات برسی
  • احمد IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    اعتراف پس از 7 سال چه فایده ای برای مردم دارد؟ وزیر ایشان که هیچ کاری نکرد و همیشه هم طلبکار بود!! جا داشت آنموقع رئیس جمهور با او برخورد میکرد و ایشان را به جرم کم کاری به دادسرا معرفی میکرد.
  • عباس IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    خدایش هم باید حسن روحانی محاکمه شود هم اخوندی..قابل توجه قوهء محترم قضایه
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    31 2
    سگ زرد ها برادر شغال ها هستند ولاغیر اما مصیبت اینجاست که گرفتار گله کفتارها شدیم
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      11 2
      تمام لیبرالها کفتارهای سیری ناپذیر هستند
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    13 0
    مدیر کل اسبق دفتر هیئت رئیسه مجلس هم از متهمین ابقای آخوندی از طریق لابیگری و دلالی برای ابقای او بوده و صد الیته پاداش آنرا هم گرفته ....
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    2 7
    اخوندی که رفت رئیسی و قالیباف اومدن ببینید مسکنو قراره تا کجا ببرن بالا.بنزین با موافقت همین جناب سید فقرا سه برابر شد
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      0 0
      از خدا بترس به اقای رییسی تهمت نزن رییس جمهور عزیز دلبندت پیشنهاد 3 برابری قیمت بنزین رو داد چون خزانه رو خودش و برادرش حسین فریدون و دانیال زاده و جهانگیری و دار و دستش خالی کرده بودن پول نداشت حقو فها رو بده از خدا بترس
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
      0 0
      معلومه همه چیز را سر هم زدیا ماستا رو قاطی قیمه ها کردی ... داداش اون اوجوبه دست پخت شما و روحانی جانتان بود و این سید و قالیباف ربطی به مسکن دولت فخیمه شما ندارند
  • سید جواد IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    6 0
    یقینا در عذاب واتش جهنم خواهید سوخت دولت حسن
  • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    7 0
    ایشان قطعا باید محاکمه بشود. از حجت اله والمسلمین رئیسی درخواست اشد مجازت و محاکمه ایشان را دارم. با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس