کد خبر 1092472
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
محمدصادق کوشکی

محمدصادق کوشکی: اصلاح‌طلبان و به خصوص نیروهای کارگزاران و حامیان دولت مردم را ماشین رأی‌ خود می‌دانند و هیچ اصالتی برای نظر مردم قائل نیستند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری تحلیلی فردا گفت‌وگویی با محمدصادق کوشکی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران انجام داده است که متن آن در ادامه می‌آید.

- اصلاح‌طلبان هرزمان که شرابط بر وفق میل‌شان پیش نمی‌رود، فضا را طوری جلوه می‌دهند که انتخاب مردم درست نبوده است؛ آنها می‌گویند اگر حسن روحانی در سال۹۲ رأی آورد شاهد بلوغ سیاسی مردم بودیم اما اکنون که مردم به نیروهای انقلابی رأی داده‌اند دچار یک اشتباه بزرگ شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نه به شفافیت! به روایت محمدصادق کوشکی

- آنها همیشه با انگ‌زدن و اتهام‌زنی رأی مردم را تحقیر می‌کنند و یک بار به انتخاب ملت ایران می‌گوید انتخاب پوپولیسم و یک بار دیگر می‌گوید انتخاب رادیکالیسم. چنین رویکردی ناشی از روحیه قیم‌مأبانه آنها دارد.

- اصلاح‌طلبان و به خصوص نیروهای کارگزاران و حامیان دولت مردم را ماشین رأی‌ خود می‌دانند و هیچ اصالتی برای نظر مردم قائل نیستند. آنها هنوز یاد نگرفته‌اند که به انتخاب مردم احترام بگذارند و مردم را تحقیر نکنند.

- دیگر آنکه معلوم نیست شاخص کندروی، میانه‌روی و تندروی چیست؟ مردم تشخیص داده‌اند که نیروهای انقلابی بعد از مشکلات بسیاری که اصلاح‌طلبان در کشور ایجاد کرده‌اند، می‌توانند اوضاع را درست کنند؛ همین اعتماد کافی است که بگوییم باید به تصمیمات مجلس احترام گذاشت.

- اصلاح‌طلبان به جای این میزان شعار دموکراسی در مقام عمل یاد بگیرند و بفهمند که دموکراسی یعنی احترام به رأی عمومی و سعی نکنند که برای اهداف سیاسی خود مردم را تحقیر کنند.

- اینکه گفته‌ می‌شود دولت روحانی یا نیروهای حزب کارگزاران میانه‌رو هستند، از کجا می‌آید و چه بر چه سندی استوار است؟ واقعیت این است که اتفاقا دولت و حامیانش در بسیاری زمینه‌ها به‌شدت تندرو و افراطی بودند

-آنها در اعتماد به آمریکا و اروپا و متعاقبش تلاش برای برقراری ارتباط بی‌قیدوشرط با غرب کاملا افراطی بودند و برای تحقق خواسته‌شان نه‌تنها امتیازات زیادی دادند بلکه ملت ایران را تحقیر کردند.

- آنها در اختصاص‌دادن منابع کشور به طبقه اشرافی، ثروتمندان و دلال‌ها بسیار افراطی بودند و منابع کشاورزان و کارگران را گرفتند و به اشرافی‌ها دادند؛ آنها در ایجاد جنگ روانی افراطی هستند و برای رسیدن به خواسته‌های‌شان هیچ اصولی را رعایت نمی‌کنند. اصلاح‌طلبان و به خصوص کارگزاران به‌جای تخریب منتخبان مردم به فکر کشتی به‌ گل نشسته خود باشند.

- فراموش نمی‌کنیم که ایدآل اصلاح‌طلبان مجلس دهمی است که گوش به فرمان دولت بود؛ آنها وکیل‌الدوله می‌خواهند و نماینده ملت. آنها از این به بعد باید بپذیرند که مجلس یازدهم بله‌قربان‌گوی دولت نیست و با روحیه دیکتاتورمأبانه خود نمی‌توانند بر مجلس انقلابی یازدهم تسلط داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    اصلاح! طلبان با موجودیت ایران مشکل دارند. در حالت خوشبینانه ایران را گاو شیرده آمریکا و اسراییل می خواهند.
  • محمد IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 0
    اصلاح طلبان ورژن جدیدویابعبارت بهترتتمه ساکنان تیراناهستند که یاموفق بسفرنشدند یاشهامت صداقت ساکنان اشرف راهم نداشته اند درنتیجه درکشورمانده وباکمک رسانه ای ودیگرکمک های بیگانگان مشغول دزدی وچپاول ثروتهای این سرزمین اند وچون علف هرز این مملکت را الوده کرده اند
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    کارگزاران حزب نیست یک گروه مخرب است که باید فعالیتش ممنوع و اعضای آن بازداشت شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس