کد خبر 1092293
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
مانژوکیچ

وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی خبر از پایان همکاری و توافق دوجانبه باشگاه الدحیل و ماریومانژوکیچ ستاره کروات برای جدایی داد.

به گزارش مشرق، وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا توئیت ماریو مانژوکیچ که در آن بازیکن کروات پایان همکاری اش را با الدحیل را اعلام کرده منتشر کرد. مانژو در این توئیت از میمهمان نوازی باشگاه الدحیل تشکر و قدردانی کرد. 

بیشتر بخوانید:

گالاتاسرای به‌دنبال جذب ستاره الدحیل

ماریو مانژوکیچ در این فصل و بعد از حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت یوونتوس، از ترکیب تیم خارج شد و همین موضوع او را در اواخر سال 2019 به فوتبال آسیا کشاند. او مستقیم از یوونتوس به لیگ ستارگان آمده و لباس الدحیل قطر را پوشید . او در هفت بازی برای الدحیل به میدان رفت و جالب است تنها یک گل به ثمر رساند.

تنها گل مانژو در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان و در بازی با پرسپولیس به ثمررسید که در نهایت الدحیل این بازی را دو بر صفر برد. شاید اگر اشتباه خط دفاعی پرسپولیس رخ نمی داد این مهاجم سرشناس کروات بدون حتی یک گل زده ، قطر را ترک می کرد.

الدحیل که در رقابت های لیگ قطر صدرنشین است و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب مقام می گردد، اینروزها به دنبال انتخاب جانشین ماریو مانژوکیچ است. البته گزینه های الدحیل به اندازه مانژو نامدار نیستند اما آن ها به سراغ مهاجمان جوان و گرانقیمتی رفته اند که بتوانند برایشان گلزنی کنند. دودو مهاجم برزیلی تیم پالمیراس و مورلس مهاجم کلمبیایی تیم گلاسکورنجرز از گزینه های الدوحیل برای خط حمله این تیم هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس