کد خبر 1092173
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۱
سمیه محمودی

صبح امروز مطلبی به نقل از سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی که انتشار آن مطلب سر و صدای بسیاری در فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به پا کرد.

به گزارش مشرق، از صبح امروز مطلبی به نقل از سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با این عنوان منتشر شد که «به ما گفتند زن باید بچه‌داری کند» و زنان را به هیأت‌ریٔیسه مجلس راه نمی‌دهند که انتشار این مطلب سر و صدای بسیاری در فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به پا کرد.

در همین راستا، نماینده شهرضا در مجلس در گفت‌وگو با رسانه‌ها با تکذیب مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها در این باره عنوان کرد: سخنان بنده در رابطه با عدم به کارگیری زنان در جایگاه دبیری کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

وی با تکذیب این مطلب که«هیأت‌ریٔیسه‌ی مجلس به نماینده‌های خانمی که می‌خواستند در هییأت ریٔیسه یا کمیسیون‌ها حضور داشته‌ باشند، گفته‌اند کار زن بچه‌داری و خانه‌داری است»  گفت: نمی دانم این مطالب با چه پایه و اساسی در فضای مجازی پخش شده است.

در همین راستا محمودی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود از رسانه‌ها و خبرنگاران خواست با دقت بیشتری در انعکاس مطالب به امر ارسال اخبار اقدام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    1 0
    به این اصلاحاتچی های کثیف بگید چند تا نماینده ی زن در مجلس دهم در هییت رئیسه بودن که الان یادتون اومد حقوق زنان رو تو بوق و کرنا کنید؟؟؟
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    از اصلاح طلب ها و رسانه هاشون انتظار راستگویی و ایران دوستی نداشته باشین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس