ارتش صهیونیستی از ترس «حملات راکتی» تمرین ویژه برگزار می کند

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش سنجش آمادگی نیروها و سامانه های هشدار دهنده حملات راکتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری تمرین مواجهه با موج حملات راکتی از غزه و بررسی وضعیت سامانه های هشدار دهنده خود اشاره کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» مکان این رزمایش  مرز بین فلسطین اشغالی با غزه  است و  با نواختن آژیر خطر ویژه حملات راکتی از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه شروع و تا ۱۳:۱۵ دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی ادامه دارد. در این تمرین هر بار پخش آژیر خطر نشانه یک حمله راکتی است.

بیشتر بخوانید:

اسراییل ۵۲ کودک و ۲۱ زن را در یک ماه بازداشت کرد

 این تمرین مشترک بین نیروهای ارتش رژیم اسرائیل و فرماندهی منطقه ای وزارت جنگ این رژیم با هدف بررسی مناسب بودن سامانه های هشدار سریع حملات راکتی تدارک دیده شده است.

به گفته منابع آگاه، هشدار مقام‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اشغال اراضی کرانه باختری باعث شده رکن اطلاعاتی ارتش این رژیم تمام امکانات و تمرکز خود را به این منطقه اختصاص دهد.  رکن اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد، ماهواره‌های جاسوسی، هواپیماهای شناسایی و نرم‌افزارهای پیشرفته مشغول نقشه‌برداری نظامی از تمام مناطق کرانه باختری است تا بتواند در زمان اجرای طرح اشغال، از آنها استفاده کند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس