کد خبر 1091545
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
تصمیم جدید سازمان لیگ؛ بازیکنان کرونایی استقلال و فولاد باید دوباره تست دهند

سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌های استقلال و فولاد اعلام کرده بازیکنانی که تست کرونای آنها مثبت بوده، بار دیگر در آزمایشگاهی مشخص شده باید تست دهند.

به گزارش مشرق، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای شمار زیادی از بازیکنان و عوامل دو تیم استقلال و فولاد خوزستان که برگزاری دیدارهای این دو تیم را در هاله‌ای از ابهام قرار داده، با تصمیم سازمان لیگ و برای راستی آزمایی این نفرات مجدداً تست کرونا خواهند داد.

یک مرکز آزمایشگاهی قرار است به طور رسمی به باشگاه‌های استقلال و فولاد معرفی شود تا اعضای این تیم‌ها برای انجام تست مجدد اقدام کنند. طبق برنامه قرار است امروز استقلالی‌ها و فردا فولادی‌ها در این مرکز آزمایشگاهی حاضر شوند. 

از روز گذشته تا امروز، باشگاه فولاد 16 و استقلال 13 عضو خود را مبتلا به کرونا اعلام کرده‌اند. با این وجود سازمان لیگ هنوز موضع رسمی در این خصوص اعلام نکرده و مشخص نیست دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان مقابل نساجی مازندران برگزار خواهد شد یا نه.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    تمامی شواهد میگه این یه سناریوی کثیف از طرف کیسه بوده .... اعلام نتایج تست pcr که اتفاقاً تست دقیقی نیست و مثبت کاذب بالایی هم داره بصورت مرحله ای جای تعجب نداره اول صبح گفتن 4 نفر تا ظهر شد 7یا هشت نفر و بعد از حضور فرمالیته فرهاد زبل و برخی از بازیکنان تو فرودگاه مهرآباد رسوندنش به 14 نفر ؟!؟!؟ بعد هم به مدد تیم رسانه ایی شون تو یه شوی تبلیغاتی و جلو دوربین های تلوزیونی فرودگاه رو ترک کردن ..... به بیانیه پارس جم توجه کنید ؛ فله ایی 60 نفر بردن و تست گرفتن ..چرا تست سوآپ حلق توسط یه مرجع مورد اعتماد تو وزارت بهداشت انجام نمیشه تا حقیقت روشن بشه .... کلی مصدوم و محروم تو تیمی که سابقه فرار به ترکیه برای بازی نکردن مقابل رقیبش داره می تونه دلیل خوبی باشه تا به بهانه کرونا از امتیاز از دست دادن مجدد و فضاحت جلوی هواداراش یه چند هفته ایی جلوگیری کنه.... آبی ترحم انگیز
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      0 0
      لنگی لی شخصیت
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    آخ آخ آخ.... الان چاخان استقلالی ها رو میشه.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس