کد خبر 1091543
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
نگرانی مدیر سپاهان از مصاحبه کاپیتان استقلال!

مدیر تیم سپاهان اصفهان گفت: نمی‌شود که یک تیم بگوید من به این شهر می‌روم و یک تیم دیگر بگوید من به آن شهر نمی‌روم و این را باید مسئولین بهداشت کشور مشخص کنند.

به گزارش مشرق، رضا فتاحی در خصوص وضعیت و شرایط حال حاضر لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: اینکه بقیه تیم‌ها کرونا دارند یا ندارند در حیطه مسئولیت باشگاه سپاهان نیست. ما سلامتی بازیکنان خودمان را در نظر می‌گیریم. تا به حال خداراشکر 5 مرحله تست کرونا دادیم. قبل بازی با گل‌گهر تست دادیم و همه منفی بودند. علت آن این است که ما در اصفهان نسبت به شهرهای دیگر وضعیت خوبی داریم و بچه‌هایمان رعایت می‌کنند اما این بیماری، بیماری است که هر لحظه ممکن همه دچار آن شوند. امیدوارم مردم سلامت باشند، پروتکل‌ها را رعایت کنند تا از شر این بیماری راحت شویم.

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا اگر لازم باشد این تیم‌ به شهرهایی که وضعیت قرمز دارند سفر می‌کند عنوان کرد: خوشبختانه ما تمام بازی‌های جنوب را در نیم‌فصل اول رفته‌ایم و از 9 بازی که باقیمانده 3 بازی در تهران، یک بازی در تبریز و 5 بازی در اصفهان بود ولی به هر حال برگزاری لیگ را اعلام کرده‌اند. از فدراسیون فوتبال و جاهای بالاتر باید بگویند یک شهر امکان برگزاری مسابقه را دارد یا خیر. این نمی‌شود که یک تیم بگوید من به این شهر می‌روم و یک تیم دیگر بگوید من به آن شهر نمی‌روم. این را باید مسئولین بهداشت کشور مشخص کنند که یک شهر آیا امکان برگزاری مسابقه را دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

واکنش عضو هیات رئیسه سازمان لیگ به قرنطینه استقلال و فولاد

فتاحی در مورد اینکه آیا خودش شخصا اعتقاد به برگزاری لیگ دارد یا نه،‌گفت: باشگاه سپاهان قبل از اینکه تمرینات تیم‌ها در تاریخ اول خرداد شروع شود نظرات خودش را کتبا به فدراسیون پزشکی ورزشی، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کرد. آن زمان ما خواستار اعلام لغو مسابقات بودیم و گفتیم 16 مدیرعامل لیگ برتری را بخواهند و همفکری کنیم. اما بعد از اینکه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت بازی‌ها برگزار شود باشگاه سپاهان تمکین کرد و الان هم هر تصمیمی فدراسیون و باشگاه فوتبال بگیرند تمکین می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا نگران بازی مقابل سایپا که هفته گذشته مقابل استقلال با بازیکنان زیاد مبتلا به کرونا مسابقه داد، نستند عنوان کرد: الان همه نگران هستند. کسی هم که فوتبال بازی نمی‌کند و زندگی عادی خودش را دارد، او هم نگران است اما به هر حال، بازیکنان سایپا دیشب تست دادند ما و مسئولین سازمان لیگ منتظر  جواب هستیم.

فتاحی تاکید کرد:  شنیدم یکی از بازیکنان استقلال هم مصاحبه کرده و گفته در بازی با سایپا هم کرونا داشتم و بازی کردم. این یک ترس و دلهره و نگرانی در بازیکنان ما ایجاد کرده، امروز صبح همه آنها هنگام صبحانه از من سوال می‌کردند. امیدوارم چنین چیزی نباشد و بازیکنان سایپا و همچنین کلیه بازیکنان کشورمان در صحت و سلامت باشند. این پروتکل‌ها را ما در وهله اول به خاطر سلامت خودمان بازیکنان تیم‌مان و خانواده‌هایمان رعایت می‌کنیم و ان‌شاالله ختم به خیر شود.

مدیر سپاهان در مورد اینکه آیا در بازی‌های اخیر ساز و کار لازم برای اجرای پروتکل‌ها را دیده است، اظهار داشت: پروتکل‌هایی که در ایران فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرده ، همانطور که مسئولین وزارت بهداشت هم گفته‌اند از کشورهای اروپایی الگو گرفته‌اند. اجرای آن خیلی سخت است اما تا آنجایی که بتوانیم و همانطور که نماینده فدراسیون هم در بازی با گل‌گهر اعلام کرد، نمی‌گویم صددرصد اما توانستیم تا آنجایی که برای سلامت بازیکنان و مسئولین برگزاری مسابقات مفید باشد آن را رعایت کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    18 10
    دروغ استقلالی ها بزودی نمایان می شود و برای همیشه محو خواهند شد
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      2 0
      به خدا اگه حرف نزنی نمی گن لالی ..
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      1 1
      دروغ؟ حالت خوبه؟ علوم پزشکی دروغ میگه؟جمع کن برو
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      4 1
      زرشک ، بپا نچایی لنگی اسنپی
    • قاسم IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      0 0
      کثافت کاریهای لنگ به زودی نمایان می شود.
    • elham IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      0 0
      اخع خاک برسر کی بع دروغ میگع کرونا گرفتم؟؟؟میدونی بازیکن فولاد گفته کرونا داشتمو مقابل استقلال بازی کردم‌؟ در اون دهنتو گِل بگیر اسنپی .
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      0 0
      شیشتایی9579
  • سعید IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    امیدوارم در مسئله تست کرونای بازیکنان استقلال وزارت ورزش مثل سایر مسائل برخورد نکند، و خدای ناکرده مانند مسائل نقل و انتقالات و استراماچونی که پول را نقد درب خانه اش بردند و سایر مسائل به نفع تیم محبوبش تصمیم نگیرد.
  • رضا IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 0
    نه بابا کی گفته استقلال دروغ میگه. چند سال پیش هم برای دوپینگ دروغ نمی گفتن. مطمئن باش اینا زیربار نمیرن. استاد هوچیگری ان
  • اریا IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    0 0
    شیشتایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس