کد خبر 1091442
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
تست کرونای لوکزامبورگو مثبت اعلام شد

سرمربی برزیلی به کووید ۱۹ مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می‌برد.

به گزارش مشرق، واندرلی لوکزامبورگو، سرمربی پالمیراس اعلام کرد که تست کرونایش مثبت است. با این حال آرام است چون علائمی ندارد. سرمربی سابق تیم ملی برزیل در شبکه‌های اجتماعی نوشت: تست کووید ۱۹ من مثبت اعلام شده است و به همین خاطر در خانه در قرنطینه به سر می برم. 

بیشتر بخوانید:

یک بازی در لیگ روسیه به‌خاطر کرونا لغو شد

سرمربی ۶۸ ساله که مدتی پیش کیسه صفرایش را عمل کرد نوشت: علائمی ندارم. آرام هستم و دردی ندارم. پزشکان پالمیراس من را همراهی می کنند. به زودی دوباره هدایت تیم خود را بر عهده خواهم گرفت.

لوکزامبورگو در این هفته در تاسیسات باشگاه حاضر شد اما تنها نخستین تمرین را هدایت کرد. 

در برزیل تاکنون ۶۴۲۶۵ نفر به خاطر کرونا جان خود را از دست داده اند و تقریبا ۱.۶ میلیون نفر به این ویروس مبتلا شده اند. این کشور پس از آمریکا بیشترین آمار را در مرگ و میر و ابتلا در جهان داشته است.

لوکزامبورگو از دسامبر ۲۰۱۹ دوباره به نیمکت پالمیراس برگشت اما کارش به خاطر بحران کرونا مختل شد. فوتبال در برزیل از ماه مارس متوقف شده است. 

در میان افتخارات سرمربی برزیلی می توان پنج قهرمانی در لیگ کشورش دید. او با پالمیراس در سال های ۱۹۹۳ و ۱۹۹۴ جام قهرمانی را بالای سر برد. همچنین با کورینتیانس (۱۹۹۸)، کروزیرو (۲۰۰۳) و سانتوس (۲۰۰۴) قهرمانی را به دست آورد. او فاتح کوپا آمه‌ریکا ۱۹۹۹ با تیم ملی برزیل شد. 

لوکزامبورگو در سال ۲۰۰۵ هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت اما پیش از پایان فصل برکنار شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس