به گزارش مشرق، مالک شریعتی نماینده مجلس یازدهم در توییتر نوشت:

امروز هیات رییسه کمیسیون انرژی میزبان آقایان سلحشور و توفیقی روسای دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت بود.

۱/موضوعاتی ازجمله عدم استخدام فارغ التصیلان گروه الف دانشگاه و تطبیق وضعیت اعضای هیات علمی پژوهشگاه بررسی شد. مدیران ارشد وزارت نفت مانعند، لذا جلسه بعد باحوزه منابع انسانی است.
۲/ پیگیری وضعیت تاسف بار پروژه های گازفلر، تقویت مشترک CHP ها با وزارت نیرو، تامین فناوری برای پتروپالایشگاه ها و استفاده از فرصت تحریم برای تامین سایر فناوری های مورد نیاز صنعت نفت از دیگر مباحث مطرح شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید رئیسی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    4 0
    شما چقدر ساده اید زنگنه کسایی رو جدب نفت میکنه که هیچ اطلاعی مث خودش در مورد صنعک نفت ندارند اون اطلاعات هرکس بیست سال بر وزارت بود خیلی بهتر یاد میگرفت وعمل میکرد
  • حمید TR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    11 0
    شما برید سوابق بیانات آقای زنگنه رو ببینید متوجه میشید که ایشون دشمن تکیه بر توان داخل، خودباوری و نخبه پروری و برعکس، سرسپرده و دلداده شرکتهای غربی هستند. در همین راستا تلاش بسیاری برای ضربه زدن به پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان بازوی تحقیقاتی صنعت نفت کشور کرده اند. جالب است بدانید هرچند در حال حاضر که بخاطر تحریمهای ظالمانه دست ایشان از تکنولوژیهای رده چندم غربی نیز کوتاه شده و به ناچار به سراغ پژوهشگاه صنعت نفت آمده اند، اما همچنان دست از لجبازی و عناد با نخبگان کشور برنمیدارند و به عنوان نمونه بیش از یک سال است که پرداخت حق و حقوق اعضای هیات علمی پژوهشگاه صنعت نفت بصورت غیرقانونی به دستور ایشان معوق مانده است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس