کد خبر 1090995
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
ترامپ گلف

درحالی که آمریکا رکورددار موارد ابتلا و تلفات کرونا در جهان است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور ترجیح می دهد زمان خود را صرف بازی گلف کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CZ ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 0
    در سایت برترینها کامنت گذارها به ستایش اسرائیل و امریکا مشغولند و به ایران و اسلام فحاشی می کنند.چرا بر این سایتهای زرد نظارت نیست؟
    • سینا IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      0 0
      باسلام.اینا قاجاری هستن! و سطح فکری هم پایین! مثلا میگن به کشوری نباید کمک کرد! فقط صرفا به خود کشور ما! باز کشور ما هم میشه! شهر ما! و بعد کوچه ما! و بعد خانواده ما! و در نهایت خودش!(اومانیسم).باید ازشون پرسید،زمان جنگ کجا بودن؟! زمانی که جبهه نیاز سرباز داشت! حالا باشه اینا به کنار!! به افغانستان کمک نکنیم! بزاریم امریکا بیاد اونجا! باشه مشکلی نیست! امریکا هم مواد مخدر و تروریست و هزارتا چیز دیگه درست میکنه! میفرسته سمت شما،تا بچه ها خودتون بدبخت بشن! اب رود افغانستان رو میبنده امریکا! تا سیستان و بلوچستان،پر از گردخاک بشه و زمینش مشکل شدید کم ابی پیدا کنه! عراق رو میگیره! ترورست کومله و دمکرات رو میفرسته تا می تونن ادم بکشن!پاکستان همین کار، ترکیه یه جور دیگه و به طور کل همه به یک سبک به ایران ضربه بزنند! .همه متحدات رو میگیره،تحریمت هم میکنه. جالب اینها هیچ وقت در رابطه با امریکا که این همه پول دزدید از ما و این همه نخبه از ما دزدیده و منشع همه بلا و بدبختی ماست،چیزی نمی گن! البته مشکلات کشور ما بسیار زیاده،اما تفکر قاجاری و احمقانه و سطح پایین و ذلیلانه هم در نهایت باعث میشه،ما هم مثل سرخ پوستان از بین بریم و اونا نسل خودشون رو اینجا جایگزین کنند.! چون اونا دشمن معمولی نیستن! کنیه بسیاری شدید نسبت به خدا و اسلام و پیامبران دارن.. بدتر از سرخ پوستان باید سرما بیارن!..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس