کد خبر 1090589
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
الحاق

وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه احتمالا طرح الحاق شهرک‌های صهیونیستی این ماه صورت نخواهد گرفت، گفت که آخرین فرصت اجرای این فرایند طی ماه سپتامبر خواهد بود.

به گزارش مشرق، «الی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی، امروز (پنجشنبه)، در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که آخرین فرصت اجرای فرایند الحاق شهرک‌های صهیونیستی ماه سپتامبر آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وحشت صهیونیست‌ها از همکاری حماس و فتح

به گزارش خبرگزاری «صفا»، الی کوهن در این خصوص گفت که فکر نمی‌کند امکان حرکت به سوی طرح «الحاق» در این ماه وجود داشته باشد و اینکه بهترین فرصت شاید طی ماه آگوست باشد.

وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی همچنین خاطر نشان کرد که شرط آمریکا از همان اول حول زمان الحاق بود که طبق آن تأکید شده بود که پیش از یکم جولای این مسئله برای تصویب شدن مطرح نشود؛ اما با این حال،‌ این روز، روز مقدسی برای الحاق نبود.

کوهن اشاره کرد که درهای فرصت‌ الحاق پس از ماه سپتامبر و با رفتن آمریکا به سوی انتخابات ریاست جمهوری بسته خواهد شد و ممکن است که در این انتخابات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و بزرگترین حامی طرح الحاق شهرک‌ها دیگر در این منصب نباشد.

رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت آمریکا، سی درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

همانطور که اشاره شد، پیشتر تاریخ یکم ماه جولای، به عنوان روز اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری مشخص شده بود؛ اما با این حال، شبکه «روسیا الیوم» به نقل از منابعی که نام آنها را فاش نکرد، روز سه‌شنبه هفته جاری، گزارش داد که به علت اختلافات داخلی در دولت آمریکا و تل‌آویو این طرح به زمان دیگری موکول می‌شود

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس