حماس

هیأت حماس و سفیر ایران در لبنان به رایزنی درباره آخرین تحولات فلسطین پرداختند و بر مردود دانستن طرح اشغال اراضی کرانه باختری تأکید کردند.

به گزارش مشرق، هیأتی از حماس امروز (پنجشنبه) به دیدار «محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در لبنان رفتند.

بیشتر بخوانید:

وحشت صهیونیست‌ها از همکاری حماس و فتح

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان در رأس این هیأت حضور داشت  دیگر اعضای آن «جهاد طه» معاون مسؤول سیاسی حماس در لبنان، «ایمن شناعه» مسؤول روابط لبنانی و «عبدالمجید العوض» مسؤول روابط سیاسی و رسانه‌ای حماس بودند.

در ادامه این گزارش آمده است، نماینده حماس، سفیر ایران را در جریان وضعیت داخلی فلسطین و محاصره و تعرض‌ها به ملت فلسطین قرار داد. وی همچنین درباره برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای نابودی مسأله فلسطین از جمله طرح اشغال اراضی کرانه باختری که بخشی از «معامله قرن» است، صحبت کرد.

عبدالهادی تأکید کرد: اجرای این تصمیم به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است و مقاومت فلسطین اجازه اجرایی شدن آن را نخواهد داد حال هر بهایی داشته باشد.

نماینده حماس در ادامه خواستار گسترده‌ترین تحرک عربی و اسلامی در اعلام مخالفت با این تجاوز شد .

وی در ادامه به وضعیت سخت آوارگان فلسطینی در لبنان در نتیجه بحران اقتصادی کنونی در این کشور همزمان با شیوع کرونا پرداخت و از آنروا درخواست کرد به مسؤولیت‌های خود عمل کند.

عبدالهادی سپس از جمهوری اسلامی ایران در حمایت مستمر از ملت فلسطین و مقاومت آن و نیز رد تمام پروژه‌های موجود علیه مسأله فلسطین قدردانی کرد.

سفیر ایران نیز به نوبه خود بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن تأکید کرد.

وی گفت، طرح اشغال اراضی کرانه باختری باعث نمی‌شود ملت فلسطین از ایستادن در برابر این توطئه‌های مشکوک دست بکشند و وحدت فلسطینی اساس مقابله با پروژه اشغال و تمام چالش‌هاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس