کد خبر 1090104
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
گرینوود

بعد از پیروزی ۳-۰ منچستریونایتد مقابل برایتون، اوله گنار سولسشر به تمجید از پدیده جوان تیمش میسون گرین‌وود پرداخت و گفت او آینده درخشانی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد دیروز در هفته سی و دوم لیگ برتر در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت و موفق شد با دو گل فرناندس و یک گل از میسون گرین‌وود حریفش را ۳-۰ شکست داده و در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. در پایان بازی اوله گنار سولسشایر به تمجید از عملکرد درخشان میسون گرین‌وود پدیده جوان یونایتد پرداخت و پیش‌بینی کرد او آینده درخشانی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین تیم جهانبخش مقابل منچستر

در دیدار دو تیم در ورزشگاه امکس، گرین‌وود ۱۸سال گل اول تیمش را وارد دروازه برایتون کرد و در گل سوم که توسط برونو فرناندس به ثمر رسید هم پاس گل توسط او داده شد. گرین‌وود در این فصل در همه رقابتها ۱۳ گل برای یونایتد به ثمر رسانده.

سولسشر در پایان بازی گفت:" میسون دارد بهتر می‌شود. کاملا مشخص است که او در حال پخته شدن و پیشرفت است. میسون فقط ۱۸سال سن دارد و در آینده بدون شک از او چیزهای بیشتری خواهیم شنید".

سرمربی یونایتد در دامه گفت:" من امسال چند بار دیگر هم گفته بودم که تا زمانی که او درون محوطه جریمه یا اطراف محوطه سرش را بالا بگیرد می‌تواند برای ما فرصت گلزنی خلق کند. بازی‌های ترکیبی، حرکات انفرادی و در کل حرکات او در بازی امروز واقعا عالی بود".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس