محسن رضایی نمایه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آقای خوئینی‌ها، خوب می داند که اندیشه های غرب زده در دولت های گذشته و فعلی، چه آسیب هایی به فرهنگ و اقتصاد کشور وارد ساخته اند اما متأسفانه ایشان آدرس غلط داده است.

به گزارش مشرق، سومین نشست هم اندیشی کارگروه های بیانیۀ گام دوم انقلاب، صبح امروز  (سه‌شنبه ۱۰ تیرماه) با حضور محسن رضایی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزارشد.

در این نشست، گزارش کارگروه های علم و فناوری، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و کارگروه سبک زندگی، ارائه و پیشنهادات اجرائی هر کارگروه در راستای تحقق محورهای بیانیۀ گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار گرفت و نقشۀ راه فعالیت کارگروه ها در سال ۱۳۹۹ تبیین شد.

بیشتر بخوانید:

در ادامۀ جلسه، یکی از حاضرین، نظر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را درباره نامۀ موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب جویا شد.

 رضایی در پاسخ اظهار داشت: آقای خوئینی ها، خوب می داند که اندیشه های غرب زده در دولت های گذشته و فعلی، چه آسیب هایی به فرهنگ و اقتصاد کشور وارد ساخته اند اما متأسفانه ایشان به جای آنکه انگشت اتهام را به سوی آمریکا و هواداران آن نشانه رود، آدرس غلط داده است.

دبیر مجمع افزود: امروزه از یکسو، آمریکا پس از به شهادت رساندن سردار بزرگ جبهۀ مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنان به فشار حداکثری خود به ملت ایران ادامه می دهد و از سوی دیگر، دولتِ منتسب به طیف سیاسیِ آقای خوئینی‌ها، با ناکارآمدی و با بدترین تدابیر، کشور را اداره می کند.

وی با اشاره به تبعات اقتصادی تصمیمات دولت گفت: سیاست های لیبرالی این دولت، پول ملی را از خاصیت انداخته و فشار اقتصادی را بر زندگی مردم، مضاعف کرده است. صداقت سیاسی، حکم می کرد که پس از شکست برجام، طرفداران مذاکره با آمریکا از ملت ایران عذرخواهی کنند.

رضایی در ادامه گفت: انصاف، اقتضا می کرد که آقای خوئینی ها با آن سابقۀ ضد آمریکایی، پس از سال ها سکوت، امروز در کنار مقام معظم رهبری قرار می گرفت و دربارۀ نتایج فاجعه بارِ حاکمیت تفکر آمریکایی در ادارۀ کشور در دولت های گذشته و فعلی، سخن می‌گفت و مصرّانه از معظم له تقاضا می کرد که بر افکارِ آمریکایی در ادارۀ کشور، خط بطلان بکشند تا بساط سرابِ فریبندۀ غرب زدگان در کشور برای همیشه، جمع شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • US ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 8
    فعلا که خوبه اوضاع
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    36 1
    خب مجلس انقلابی که ۲۴ ساعت شعار میده و هیچکاری نمیکنن ، شروع کنه به اصلاح امور ، مگه مجلس در راس امور نیست مگه مثل اب خوردن نمیتونه جلوی اقدامات دولت بگیره ، حاجی منتظر این هستیم پول ملی بشه قدرتمندترین پول منطقه و حتی کهکشان راه شیری و حومه
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    12 2
    اینقدر سریع لازم نیست عکس العمل نشان دهید که.
  • رضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 4
    سلام مشرق عزیز از سردار اسلام دکتر رضایی خوشم میاد به دلیل سالها جهاد در راه خدا و اینکه انسانی خودساخته است در انتخابات هم نظر فدرال اقتصادی را مطرح کردند که قابل تامل است ولی میخواستم بدانم ایشان با توجه به کاهش درآمدهای نفتی و افزایش هزینه ها خصوصا بعد از کرونا چه راهکاری دارند والا با صرف رد شرایط موجود به نام سیاستهای اقتصاد لیبرالی چیزی دستگیرم نمیشود
  • CO ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    23 21
    خود آقای رضایی همه برنامه های سیاسی و اقتصادی اش همچون فدرالیسم ، حمایت از بخش خصوصی (خصوصی سازی شرکت های دولتی ) ، برداشتن خدمت سربازی و غیره همگی لیبرالی بوده است
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      4 4
      برداشتن سربازی چه ربطی به لیبرالیسم داره شکم سیر ! اینجوری باشه سربازی کمونیستی هست و در مغایرت با اسلام .
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      4 3
      مواضع ضد لیبرالی برادر محسن روی حساب و کتاب هست زیرا ایشان قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارند از طرفی ترکیب مجلس یازدهم نشان داد مردم به اصلاح طلبان و لیبرال ها رای نمیدهند لذا برادر محسن میداند چه جوری موضع گیری کند تا رای اورد. البته من برادر محسن را دوست دارم ولی ایشان بعید هست رای بیاورد
  • بیسیمچی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 4
    به شخصه با اصلاح و اصلاح طلبی مخالف نیستم. تا زمانی که به قول شهید سلیمانی با اصول سر عناد و ناسازگاری نداشته باشند. اما حال و روز این روزهای اصلاح طلبان را بی شباهت به خوارج پس از ماجرای حکمیت نمی دانم‌. آنجا که خوارج حاکم و ولی و رهبرشان را وادار به مذاکره کردند. مولا علی علیه السلام آنها را به مقاومت فراخواند اما آنها مذاکره می خواستند. مولا هم رخصت مذاکره داد اما مشخصا به خاطر بدبینی به عاقبت کار حضرت مالک را پیشنهاد دادند اما خوارج حرف خود را زدند و عاقبت شد آنچه شد. متاسفانه جریان اصلاحات هفت سال همه مناصب و کرسی های قدرت را در اختیار داشت اما تحلیل غلط آنها کشور را به وضع کنونی در بحث اقتصاد کشید. و حالا مجددا مانند خوارج که به امیر المومنین خرده گرفتند، می خواهند رهبر عزیزمان را که از ابتدا به روش آنها خوش بین نبودند علت مشکلات معرفی کنند و مسئولیت سیاستشان را متحمل نشوند. اگر اصلاح طلبان با همین شیوه ناجوانمردانه ادامه دهند دیر نباشد که عاقبتشان عاقبت خوارج نهروان شود.البته از صمیم قلب از خداوند برای این برادران که اغلبشان فریب خورده ی کلمات آن عده ی قلیل خائنشان هستند آرزوی هدایت و عاقبت بخیری برای همه دارم. ضمنا انتقاد بنده از اصلاح طلبان به معنای تایید جناح اصولگرا نیست. که آنها هم در بزنگاه ها حال و روز خوشی نداشته و بارها با تندروی ها کشور را در معرض بحران قرار داده اند. همه باید فارق از چپ و راست تنها و تنها به ریسمان وحدت و محور و مسیر انقلاب اسلامی که با خون شهید سلیمانی های فرا جناحی روشن شده چنگ بزنیم.
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    4 3
    عموم مارکس همیشه میگفت انسانها پول را آفریدند و خود برده آن شدند .. هایل هیتلر
  • ناشناس IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 2
    منافق دیدین؟ خوئینی ها و دارو دسته اش که مرفه هستند رو ببینین . اینا پر رو منافق غربزده و لیبرال با تفکر نوکر و خودباختگی هستند هرچی این کشور میکشه از دست این داروو دسته مرفه چرب زبان هستش.
  • SE ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 3
    دولت فعلی همان اصحالات است
  • ایرانی IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 6
    رضایی همیشه در کنار مردم بوده رضایی از جنس مردمه همیشه وقتی میبنمش یاداحمدی نژاد و آن دلیر مردان میفتم
  • مجید IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 2
    سردار عزیز بزرگ اسلام ایران خداوند متعال واهل بیت ع اذت شرافت وجزای خیر عنایت کندکه شما وتمام سردار ان سربازان که همیشه در رکاب نائب امام زمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز بودی تا انقلاب اسلامی تودنبا مثل خورشید می درخشد وگرنه عهدای خائن غربگرا بی دین خبیث ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه میزدن
  • ابراهیمی IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    3 0
    برادر گرامی شما به عنوان یک فرمانده نظامی اگر با تولیدکنندگان مواد در سطح شهر و داخل مجتمع‌ها مقابله می‌کردید بهتر بود حداقل دو تا خدا بیامرزی براتون می‌فرستادیم.افتضاحی که ما در مجتمعهای غرب تهران شاهد هستیم فقط در جهنم با آل چاپو قابل مقایسه است. سپاه شهری هم فقط به فکر سیاسی کاری است. جامعه اصلا مهم نیست.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    3 0
    بله، اگر موسوی خوینیها برای شما "به به وچه چه " میکرد ومیگفت:" همه جا آرومه " امروز همه از او به عنوان فرزند برومند ایران تعریف میکردید حالا که چند خط نوشته واحساس خطر کرده داد وفریاد وجیغ یا مصیبتا بلند شده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس