دست‌های پنهان در غیبت‎های دیاباته، فضاسازی برای استراماچونی و استعفای مجیدی؟

در شرایطی که سرمربی پیشین استقلال شکایت سنگینی از باشگاه کرده و حضور مربیان خارجی در 2 تیم پرطرفدار پایتخت منتفی شده، طرح کمپین‌های مجازی برای بازگشت استرا، شائبه‌برانگیز است.

به گزارش مشرق، استقلال شب گذشته در دیدار با سایپا برای سومین بازی متوالی در لیگ برتر متوقف شد تا آبی پوشان برای گرفتن سهمیه آسیایی راه سختی را در پیش داشته باشند.

بعد از تساوی مقابل سایپا، انتقادات به فرهاد مجیدی افزایش پیدا کرد؛ تا جایی که در صفحات مجازی بحث بازگشت آندره‌آ استراماچونی به این تیم داغ شده است. این بحث در حالی در فضای مجازی مطرح شده که حضور مربی خارجی در دو تیم استقلال و پرسپولیس (به دلیل اقدامات غیرحرفه‌ای در این زمینه مانند شفر، استراماچونی و ...) از چندی پیش منتفی شده است. از طرف دیگر، مربی ایتالیایی شکایت سنگینی از این باشگاه کرده که یک کشاکش و درگیری جدی را میان آنها موجب شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست استقلال به خبر استعفای مجیدی

البته، هجمه پیشکسوتان استقلال علیه سرمربی، مدیران باشگاه را آشفته کرده (اگرچه پست احمد سعادتمند و عذرخواهی او از هواداران بدون هیچ اشاره‌ای به عملکرد مجیدی نشان می‌دهد تمایل چندانی به حمایت قاطعانه از سرمربی خود ندارند)؛ تا جایی که محمد نوازی مدعی شده استقلال به یک مربی بزرگ نیاز دارد.

دیگر پیشکسوتان استقلال معتقدند تیم مجیدی مانند تیم نیم فصل اول استراماچونی نیست اما چرا در این شرایط که حضور مربی خارجی در استقلال و پرسپولیس منتفی شده و حتی خود این مربی ادعا کرده قرار است به زودی سرمربی اودینزه شود، بحث بازگشت مربی ایتالیایی دوباره در فضای مجازی و برخی رسانه های خاص مطرح شده است؟

البته آن تعداد از هوادارانِ واقعی استقلال و نه مجازی ها و ناشناس ها، باید به این موضوع دقت کنند که چرا شیخ دیاباته در مهمترین زمان‌های فصل تیمش را رها می‌کند و به مرخصی می‌رود. اینکه مهاجم استقلال که عملکرد قابل توجهی داشته، به بهانه های مختلف از جمله دریافت نکردن مطالبات و به دنیا آمدن فرزندش تیم را رها کرده و راهی فرانسه می‌شود، به نظر می رسد دلایل پشت پرده‌ای دارد که شاید بی ارتباط به کمپین مجازی بازگشت استراماچونی به این تیم و حواشی اخیر نباشد.

در این بین، برخی بر این باورند که خبرسازی و کمپین سازی های مجازی که ریشه در واقعیت هم ندارد، دارای جهت دهی از سوی یک جریان خاص است که افشاگری های گسترده ای درباره اش صورت گرفته است. اکنون می توان نمودهایی از دست های پنهانی را در غیبت های ناگهانی دیاباته، ناکامی های استقلال، طرح موضوع بازگشت استراماچونی و ... دید که نگران کننده است و بایستی به آنها توجه ویژه داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    5 3
    استقلال اگه سه تا دشمن داشته باشه اول وزیر بی وجدان ورزش دوم فدراسیون ، بخصوص سازمان لیگ و کمیته داوران سوم سایت مشلنگ که لعنت خدا بر تمامشان باد
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      1 1
      واقعا این تیم بهترینه و فقط بخاطر شخص وزیر، داوران، کرونا، گرما و چند سایته که نتیجه نمیگیره
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      2 0
      ایرانپولیسی ها با این وضع در آسیا هیچی نمیشید جام جهانی به کنار
  • مهدی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    3 0
    هوادارانی که داشتن خوشحالی میکردن از آمدن مجیدی الان شدن کاسه داغتر از آش و شروع کردن حرف زدن بر علیهش هوادار استقلال خواهشا بزارید استقلال نفس بکشه ما همه باهم مقصر این روزهای استقلال هستیم از من هوادار گرفته تا بازیکن و مدیر و وزیر مشکل ما هوادار اینه ۳ ساله چشمون را بستیم به ضعف تیممون و هر وقت مشکلی پیش میاد وزیر و مدیر را مقصر میدونیم خداوکیلی بازیکنان استقلال راه میرن تو زمین این دیگه مقصر مجیدی و مدیر و وزیر نیست دوتا برد میاره تیم سرمربی میشه اسطوره دوتا بازی نتیجه نمی گیره همه میشیم ضد سرمربی و به مدیریت و وزیر ایراد میگیریم بدون اینکه در نظر بگیریم نصف بازیکنان استقلال تو زمین راه میرن و فقط فکر تفریح بیرون زمین خودشون هستن من هوادار هم با ایراد گرفتن از همه به غیر از بازیکن باعث میشم بازیکن راحتر هرکاری دلش میخواد بکنه خداوکیلی جز وریا دانشگر و قائدی و مطهری کدوم بازیکن دیگه برای تیم ما با جون دل فوتبال بازی میکنه
  • احمد IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 1
    استرا مگه دیوونست که بیاد چهارتا بازیکن بدرد نخور مونده رو دست استقلال بقیه هم مصدوم
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    3 0
    لازم نیست مربی خارجی بیارن امیر قلعه نویی بیارن
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    2 0
    لازم نیست مربی خارجی بیارن امیر قلعه نویی رو بیارن
    • مهدی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      0 0
      استقلال باید مربی ایرانی بیاره مثل امیر قلعه نویی نه اینکه مربی خارجی بیاره که اینقدر بدهکاری بار بیاره همین جوری هست که استقلال بدبخت شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس