امیر عاشور

در ماه های اخیر شاهد فعالیت هایی از سوی «همجنسگرایان» در عراق هستیم نشان از تدارک توطئه ای بزرگ دارد که جوانان و نهاد خانواده هدف اصلی هستند.

سرویس جهان مشرق - درحالی که عراق درگیر مبارزه با «ویروس کرونا» و «داعش» است، برخی از کشورهای غربی درصدد پیاده سازی توطئه جدیدی در عراق هستند.

ماجرا به روز 17 ماه می گذشته بازمی گردد، زمانی که سفارت کانادا و انگلیس در بغداد در روز جهانی «مبارزه با همجنسگرا هراسی» پرچم همجنسگرایان را در خاک عراق بالا برده و نمایندگی اتحادیه اروپا در این کشور نیز در حساب رسمی خود در توییتر نوشت که «هم راستا با سفارت کانادا وانگلیس در بغداد و دفاتر نمایندگی اتحادیه در سایر کشورهای جهان، نمایندگی این اتحادیه در بغداد پرچم همجنسگرایان را بالا می برد تا نگاه ها را به سمت حقوق آنان معطوف کند».

آنچه امروزه در عراق و در سال های اخیر در منطقه در حال وقوع است، اتفاقی ساده و گذرا نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. تمام این اتفاقات حکایت از تدارک توطئه خطرناکی برای کشورهای اسلامی و عربی منطقه است که هدف اول و مستقیم آن جوانان و نهاد خانواده است.


همجنسگرایی یک بیماری است یا انحراف اخلاقی

ریشه های همجنسگرایی در تاریخ معاصر به قرن 16 دوران مدرنیسم و پسامدرنیسم در اروپا به بازمی گردد که طی آن این کشورها شاهد تغییر و تحولات بسیاری شدند، نوک پیکان این تغییر و تحولات جامعه و نهاد خانواده از جمله تغییر مفهوم خانواده، ازدواج و روابط جنسی قرار داشت که در ظهور پدیده «روابط جنسی پنهان و باز» نمود پیدا کرد و اگرچه این نوع از روابط ابتدا از سوی جوامع اروپایی پس زده شد، اما از آنجا که «تکرار و مداومت بر یک کار آن را به امری عادی تبدیل می کند» به مرور این نوع از روابط در جوامع اروپایی جای خود را باز کرد و به امری متداول و رایج تبدیل شد.

 مقوله همجنسگرایی نیز در همین راستا قابل ارزیابی است، مقوله ای که ریشه در رشد و تغییر هویت فردی و شخصیتی افراد داشت و به فرد حق «دوست داشتن» و «عشق ورزیدن» بی قید و بند و «بیان بی پروای آن» خارج از چارچوب ازدواج و تشکیل خانواده یا همان «روابط جنسی آزاد» و «اشباع غرائز جنسی» را می داد.

براین اساس، در پوشش آزادی، مساوات و برابری و احترام به حقوق فردی روابطی در غرب شکل گرفت که در تعارضی تام با ارزش های نهادینه بشری قرار داشت وادامه بقای جوامع بشری و موجودیت فرد را به خطر می انداخت، چون مخالف جریان خوی و سرشت بشر در حرکت بود. در این روابط نشانی از روابط زناشویی، زایندگی، توالد و توارث بشری به عنوان شرط اساسی ادامه بقای بشریت و جوامع انسانی وجود نداشت و این موجودیت فرد و جامعه را به خطر می انداخت.

آنچه اکنون کشورهای اروپایی تحت عنوان «رشد منفی جمعیت» با آن مواجه هستند، ریشه در همان تغییر و تحولاتی دارد که بالا به آنها اشاره شد و هشدار مراکز تحقیقات غرب درباره نصف شدن جمعیت اروپا تا سال 2050 و خطر جذب مهاجر از کشورهای پر جمعیت اغلب مسلمان برای جبران کمبود جمعیت را درپی داشته است.


همجنسگرایی ... از رذیلت تا فضلیت

تا سال 1967 همجنسگرایی نوعی «بیماری روحی و روانی» و «انحراف اخلاقی» محسوب می شد، اما از اوایل قرن بیست به موازات تحول در مفهوم خانواده و روابط جنسی، تلاش شد، دیدگاه جوامع به پدیده همجنسگرایی تغییر کند و به سمت پذیرش همجنسگرایان سوق یابد.

سال 1973 نقطه عطفی در تاریخ همجنسگرایان به شمار می آید. در این سال روانپزشکان آمریکایی همجنسگرایی به عنوان «انحراف اخلاقی» و «بیماری روحی و روانی» را رد و با ادعای اینکه این رفتار «اختلالی ژنتیکی» و «وراثتی» در افراد است، سعی کردند، آن را بطور علمی ثابت کنند. اگرچه تمام این تلاش ها درپی رسیدن به یک هدف و آن «از بین بردن احساس گناه یا دستکم کاهش بار منفی ارتکاب این رذیلت در میان افراد شوند. چون تحقیقات صورت گرفته تا به امروز ثابت کردند، عامل ژن یا وراثت دخالتی در همجنسگرایی افراد ندارد.


نقش رسانه ها در پاک کردن صورت مسئله

رسانه ها یکی از مهمترین ابزارهای ترویج و اشاعه همجنسگرایی در جوامع و خانواده ها به شمار می آیند. اکتبر سال 1991 شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» برای اولین بار مراسم ازدواج دو همجنسگرا را در سریال «روک» (Roc) به تصویر کشید و سعی کرد، این نوع از ازدواج را امری کاملا عادی و طبیعی جلوه دهد.

اما نقش اصلی برعهده «هالیوود» بود که با پخش سریال «ویل و گرک» سهم بسرایی در تغییر فضای منفی جامعه آمریکا جهت پذیرش همجنسگرایان داشت، در این سریال برای اولین بار نقش اول به دو همجنسگرا داده شده بود و تمام ابعاد زندگی آنها را به نمایش می گذاشت.


دست های پشت پرده یهودیان صهیونیست

بی شک هرکجا انحطاط فکری و رذیلت اخلاقی مشاهده شود، رد پای یهودیان صهیونیست در آن به عینه دیده می شود. این یک ادعا نیست، کافی این نکته را یادآور شد که یهودیان صهیونیست حاکمان بلامنازع رسانه های غربی و در راس آنها آمریکا، از جمله هالیوود هستند، هالیوودی که محتوای فیلم ها و سریال ها و سوژه هایش کاملا مشخص است و هرگونه سخن گفتن در این زمینه تکرار مکررات است. همچنان که فساد اخلاقی در این قوم ریشه در تاریخ بشریت دارد و در این باره کافی نگاهی به تاریخ آنها داشت. لذا جای تعجب ندارد، اگر اولین نهاد جامعه مدنی آمریکا که حمایت خود از همجنسگرایان را اعلام کرد، «جمعیت یهودیان آمریکا»، به عنوان بزرگترین نهاد مدنی یهود در این کشور و در راس آنها خاخام های این جمعیت باشند.

با توجه به اینکه یهود حاکم بر امپراتوری رسانه های جهان هستند، انتظار می رود، همانند آنچه در طول تاریخ این رسانه ها مشاهده شده، برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود میلیاردها دلار هزینه کنند و این دلارها زمانی کارگشاست که با دولت هایی سرسپرده و غرق در مشکلات و مفاسد اقتصادی در منطقه همچون مصر، عربستان، تونس، لبنان مواجه باشند.


آیا تاریخ دوباره درحال تکرار است

گویا تاریخ درصدد تکرار است و اقداماتی که از 20 سال پیش برای اشاعه همجنسگرایی در منطقه با کمک برخی رسانه ها وابسته آغاز و سعی شده بود، رذیلت در لفافه الفاظ زیبا فضیلت جلوه داده شود، روند سریع تر و جدی تر به خود گرفته است.

شکست راهبردهای نظامی (اشغال افغانستان و عراق) و جنگ های وکالتی (گروه های تروریستی تکفیری) غرب و آمریکا را به یاد وصیت مشهور «ناپلئون بناپارت» فرانسوی انداخت که پس از شکست در تصرف مصر، این وصیت را برای بازماندگانش به یادگار گذاشت که «مصر اسلامی را نه با قدرت نظامی، بلکه با قدرت فکر و اندیشه از پا درآورید» و این وصف حال جوامع اسلامی و عربی در دوران ماست.

پس از آن بود که صنعت سیما و رسانه پای به مصر گذاشت و از این لحاظ مصر اولین کشور اسلامی عربی است که صنعت سینما و رسانه وارد آن شد و همه موسسان و سرمایه گذاران آن یهودی بودند و جالب آنکه مصر اولین کشور اسلامی عربی بود که همجنسگرایی در آن مشاهده شد و تلاش های زیادی برای اشاعه این رذیلت در آن انجام شد و همچنان درحال انجام است، تا پس از مصر، دیگر کشورهای اسلامی عربی مانند لبنان، تونس، عربستان سعودی، فلسطین اشغالی، امارات و در این اواخر عراق را نیز در برگیرد.

کارشناسان تحرکاتی که در سال های اخیر به شکلی خاص در زمینه ترویج همجنسگرایی در جهان اسلام و کشورهای منطقه آغاز شد، نشان از وجود طرحی بزرگ برای اشاعه این رذیلت است و بعید نیست که جنگی مذهبی بین غرب لائیک ها و شرق اصولگرا باشد. درحالی که ظواهر امر نشان می دهد، غرب برای پیروزی در این جنگ در سایه بی خبری یا سرسپردگی دولت های منطقه تدارک گسترده دیده باشد.


گرفتن نبض عراق

در این شک نداریم، آنچه در عراق اتفاق می افتد، اقدامی هماهنگ شده، کاملا آگاهانه و عمدی توسط اتحادیه اروپا، کانادا و انگلیس است تا در پوشش شعار آزادی و دموکراسی واکنش جامعه سنجیده و نبض نخبگان عراق در قبال ترویج رذیلت همجنسگرایی گرفته شود.

برافراشتن پرچم همجنسگرایان در عراق چیزی جز اطلاع از تعصب عراقی ها روی سنن، عرف، آداب و رسوم و حفظ انسجام اجتماعی، پایبندی به معتقدات دینی، خانواده و جایگاه آن در جامعه نبود.

این توطئه زمانی نمایان ترمی شود که همسو با این تحرکات، شاهد اقداماتی حساب شده در حوزه رسانه در کشورهای اسلامی-عربی منطقه به ویژه در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هستیم، به گونه ای که طی ماه رمضان گذشته شبکه های تلویزیونی داخلی و ماهواره ای این کشورها اقدام به پخش سریال هایی با موضوعیت «تاریخ یهود در جوامع عربی» نمودند که هدف آنها آماده سازی اذهان و افکار جامعه اسلامی-عربی جهت پذیرش یهود و روابط مسالمت آمیز آن بود.


امیر عاشور کیست؟

هم اکنون رهبری کمپین و نهاد جامعه مدنی «همجنسگرایان» در عراق را فردی به نام «امیر عاشور» برعهده دارد. وی که خود یک «همجنسگرا» ست، متولد سلیمانیه کردستان است و پس از فرار از عراق در شهر مالما سوئد سکونت دارد.

امیرعاشور نفر سوم از سمت راست

عاشور مؤسس و مدیر اجرایی سازمان “همجنس‌بازان عراق” یا «ایراکوئیر» است که به گفته خود اولین شبکه همجنس بازی در عراق است و این سازمان بنا به گفته عاشور تقریباً به صورت زیرزمینی و مخفی و بیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

امیر عاشور اگرچه ادعا می کند، فعالیت هایش مستقل هستند، اما در حقیقت تمام فعالیت ها و تحرکاتش زیر نظر آمریکایی ها و در چارچوب طرحی آمریکایی به نام «آیلپ» انجام می شود.

امیر عاشور نفر سمت راست

همچنین به نظر می‌رسد این فارغ‌التحصیل دانشگاه کلمبیا، ارتباط نزدیکی با خاندان سلطنتی انگلیس نیز دارد. وی عضو گروه لابی اکشن ۱۰ که با حمایت مگان مارکل و شاهزاده هری، عروس و پسر ملکه انگلیس و سازمان سلطنتی «کامتراست» و «وان یوآنگ ورلد» است. هدف لابی اکشن ۱۰ ترویج برابری جنسیتی و دگرباشی و آمورش رهبران جوان در جهان است.


آیلپ یا پروژه آمریکایی سازی جامعه عراق

پروژه آیلپ طرحی است که سفارت آمریکا در بغداد سال گذشته اجرای آن را با عنوان «تربیت رهبران آینده عراق» آغاز کرد. بسیاری از صاحب نظران و رسانه ‌های عراقی این طرح را بخشی از پروژه تهاجم فرهنگی آمریکا با هدف انحراف قشر جوان و نوجوان عراق ارزیابی می کنند.

برخی نیز از این طرح به عنوان طرح «فروپاشی و اضمحلال فرهنگ اصیل شرقی و اسلامی جامعه عراق و جایگزین کردن آن با فرهنگ ابتذال آمریکایی و درهم شکستن ارزش‌ ها به بهانه آزادی و دموکراسی و مساوات» یاد می دانند و بر همین اساس مخالفت گسترده ‌ای را در سطح رسانه ‌ها و شبکه‌ های اجتماعی در عراق با آن آغاز کرده اند.


نوجوانان و جوانان نخبه عراق هدف مستقیم طرح

این طرح همانگونه که در پایگاه رسمی سفارت آمریکا در بغداد آمده، در وهله نخست نوجوانان عراقی دارای استعدادهای خاص در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی را شامل می شود، اما در عین حال جوانان سطوح دانشگاهی را نیز دربر می گیرد.

طرح ILEP (Iraqi Young Leaders Exchange Program) نخستین بار در سال ۲۰۰۷ آغاز شد اما پس از مدتی متوقف و بار دیگر طرح مزبور از ۲۸ اکتبر ۲۰۱۳ (۶ آبان ۹۲) از سرگرفته شده اما در برهه اخیر با روی کار آمدن دولت «دونالد ترامپ» فعالیت گسترده‌ای درباره آن صورت گرفته است.

همین امر حساسیت‌ ها را در عراق نسبت به ماهیت این طرح و اهداف و انگیزه‌ های پشت پرده آن بیشتر کرده است، به ویژه پس از آنکه تعدادی از نوجوانان و جوانان شرکت کننده در پروژه، ویدئوها و تصاویری از فضای عمومی برنامه ‌های آموزشی آن در شبکه ‌های اجتماعی منتشر کرده ‌اند.

در اغلب این ویدئوها و تصاویر دختران و پسران نوجوان و جوان عراقی به صورت مختلط و به دور از خانواده‌ در حالت رقص و جشن‌ های مستهجن در آمریکا مشاهده می ‌شوند.

برخی از تصاویر نیز با برخی از شهروندان آمریکایی به شکلی مبتذل در کنار سواحل گرفته و گفته شده، این تصاویر عمدا از دختران عراقی تهیه شده تا به عنوان اهرم فشار جهت ادامه اجرای طرح مورد استفاده قرار گیرند.

مشارکت در این طرح، با ثبت نام از طریق اینترنت آغاز می ‌شود و نوجوانان و جوانان دوره راهنمایی و دبیرستانی عراقی براساس استعدادهای ویژه ای که دارند، در طرح مزبور که وزارت خارجه آمریکا تدارک دیده و همه هزینه‌های آن را دولت آمریکا پرداخت می ‌کند، ثبت نام می‌ کنند. سپس تیم کارشناسی سفارت، بین داوطلبان، افراد مورد نظر را بعد از انجام ملاقات حضوری بر اساس استعدادها و فعالیت ‌هایی که افراد متقاضی دارند، انتخاب می‌ کند.

این دوره‌ها مدت یک ماه به صورت اردو برگزار می شوند و در هر دوره ۵۲ جوان و نوجوان عراقی انتخاب می‌ شوند و پس از انتقال به آمریکا، دور از چشم والدین و خانواده و حتی نظارت و مراقبت دولت بغداد، تحت آموزش ‌های ویژه اجتماعی قرار می ‌گیرند.

علاوه بر برنامه‌ های فشرده آموزشی و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی و دیدار با برخی از شخصیت‌ های آمریکایی، محافل جشن و رقص مبتذل به بهانه ایجاد فضای پر نشاط و شاد نیز دایر می گردد.

آنگونه که برخی از افراد داوطلب درباره این سفرها مورد تاکید قرار داده اند، طی مدت مهمان بودن جوانان عراقی با مشروبات الکلی، مواد مخدر و به طور خاص روابط باز و بی قید و بند جنسی آشنا و به آن معتاد می شوند.

امیر عاشور درباره اهداف سازمانش چنین می گوید: «مهمترین هدف ما ایجاد آگاهی اجتماعی درباره پدیده «همجنسگرایی» است و در این خصوص از کمک های مستقیم سازمان ملل و آمریکا استفاده می کنیم».

عاشور با بیان اینکه امکان فعالیت و پذیرش اجتماعی «همجنسگرایان» در عراق بسیار کم و دشوار است، تاکید می کند، عمده فعالیت این گروه در فضای مجازی از جمله «فیسبوک» و  «توییتر» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 125
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 33
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    سه عضو دایمی مثلث فساد، فحشا و جنایت عبارتند از: آمریکا، انگلیس و صهیونیست مردم ما باید آگاه باشند که انگلیس همان استعمارگر پیر است و فقط روشش را تغییر داده اما منشش همان است
    • جوجه تیغی بدنساز NL ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      31 97
      قویا معتقدم که همجنس بازی هم تقصیر زنهاست، نه جکومت ها. کاری کردند که مردها از ازدواج باهاشون گرخیدن.
    • BE ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      36 8
      درست است اما مستلزم اطلاع رسانی به مردم است. وقتی مردم را آگاه شدند و پروتکل های ترجمه شده را منتشر شد، مردم می بینند چه برنامه هایی در پیش است.....
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      52 18
      دلیل اصلی حضور آمریکا در عراق ،جا انداختن و تثبیت این نوع تفکرات و فرهنگهای مبتذل آمریکایی-صهیونیستیه.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      28 83
      هر جاجمهوری اسلامی هست ناامتی و بدبهتی و فساد هم هست.
    • عبدالله مومن IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      28 3
      اگر روسای این فتنه به تیر غیب دچار و به جکوزی جهنم روانه شوند. بقیه حساب کار خود را خواهندکرد.
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      9 0
      مسلمون نیستند از علامت های شیطان پرست ها و فرقه کابالا استفاده کردن
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      16 1
      به 13:08، بنابراین از نظر شما تجاوز 30 مرد به یک دختر 16 ساله، امنیت، خوشبختی و پاکی است. ممنونم که نجاست فکرتان را به همه نشان دادید.
    • به IR ۱۳:۰۸ - IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 0
      برای همین آمریکا ته خوشبختی و پاکی است.
    • حیدر IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      عربستان رو فراموش کردی
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    24 38
    اشتباه نکنید. آمریکا کسی را در عراق مجبور نکرده آمریکایی بشود. این احساس دو گانه محبت و حقارت است که مردم عراق را به سوی آمریکایی شدن سوق می دهد. احساس محبت نسبت به آمریکا که آنها را از دست صدام نجات داد و احساس حقارت مجددا به دلیل مقایسه خودشان با تبختر و سلطه کر و فر آمریکاییها.
    • احمد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      98 14
      کی صدام رو در عراق به قدرت رسوند؟ کی برای حمله به ایران تشویق و حمایتش کرد؟ کی برای حمله به کویت به صدام چراغ سبز داد؟ کی بعد از حمله به کویت به عراق حمله کرد و همه زیر ساختهاش رو نابود کرد؟ کی 13 سال عراق رو تحریم کرد که در اثرش یک میلیون مردن؟ کی دوباره به عراق در سال 2003 حمله کرد و دوباره زیرساختهاش رو نابود کرد؟ کی ارتش و سازمانهای امنیتی عراق رو منحل کرد که القاعده و داعش آزاده بیش از یکی میلیون عراقی رو بکشن و کشور رو نابود کنن؟ عراقی نسبت به این جنایات احساس محبت می کنن؟ اگر می کنن، خاک بر سر احمقشون. البته از این احمقها تو کشور خودمون هم کم نداریم.
    • به احمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      49 7
      احسنت. دقیقا مساله همین است. مردم عراق به دشمنشان عشق می ورزند. در ایران هم از اینها خیلی داریم. هر قدر آمریکا تحریم کند و بلا سر ایران بیاورد بیشتر در نظر این جماعت جلوه می کند و محبوب می شود.
    • خلیج پارس iran IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      14 0
      مردم عراق خیلی چیزها رو هنوز متوجه نشدن خیلی از وقایع رو هنوز تجربه نکردند که در آینده تجربه خواهند کرد ...
    • خرس قطبی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      16 0
      داداش بهش میگن سندروم استکهلم، وقتی گروگان عاشق گروگان گیر میشه برخی از مردم عراق هم همچین حالتی دارن آمریکا دهنشونو سرویس کرده ولی بازم دوسش دارن.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      4 12
      علت عشق ورزیدن آنها به دشمنانشان را هم بررسی کنید لطفا! تا وقتی فضای شادی نداریم و فقط و فقط عزاداری داریم، با توجه به اینکه انسان ها به شادی هم احتیاج دارند، خواسته و ناخواسته غرق در مرداب دشمن می شوند ...
    • به IR ۱۴:۰۰ - IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      22 0
      چرند می گویید. علت عشق ورزی به دشمن فقط احساس حقارت است. الان مگر مخالفان بلاروس کمبود شادی و کاباره و فاحشه خانه و ودکا داشتند که دارند برای آمریکا می میرند؟ ضمنا عزاداری هم اجباری نیست. مخصوصا در سلیمانیه و اربیل که فقط دارند هی ودکا می زنند. هر چند برای مومنان احساس شادی و نشاطی از این عزاداری وجود دارد که هرگز کارباره رو ها درکش نمی کنند. اصلا حسین جنس غمش فرق می کند.
    • حسن IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      6 0
      چ کسی به صدام چراغ سبز نشون دادکه در انتفاضه شعبانیه عراقی ها رو قتل عام کنه؟درعرض چند روز نیم میلیون عراقی کشته شدن ...نمیدونم چرا مردم اینقدر کم حافظه هستن و جنایت های بیشمار آمریکا اینقدر زود یادشون میره؟
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    57 11
    فرازی از کتاب خود آگاهی و استحمار دکتر علی شریعتی ..و مسلما نسل و آدمی که خودش ، خودش را کوچک شمارد «کوچک» هم هست. برای اینکه بتوانی دیگری را به صورت برده خودت تسلیم کنی ، اول باید تحقیرش کنی ! به نحوی که خودش با ور کند از نژاد و خواندان پست است ! آن وقت است که می آید به بردگی تو و پناه می آورد به اربابی تو ! مگر با ما جهان سومی ها شرقی ها مسلمانان چه کردند؟ اول مذهبمان ، ادبیاتمان ، فکرمان ، گذشته ی مان ، تاریخ مان و اصلا نژادمان و همه چیزمان را چنان تحقیر کردند که ما نشستیم خودمان ، خودمان را مسخره کردیم و در عوض خودشان را آنقدر برتر و عزیز تر و بالاتر نشان دادند که به ما باوراندند تا اینکه ادای آنها را در بیاوریم شبیه آنها راه برویم و حرف بزنیم...
  • سهیل بشردوست DE ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    36 74
    نه مردم ایران و نه مردم نقاط دیگر قرار نیست آنطور که شما دوست دارید زندگی کنند یا تصمیم بگیرند
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      63 18
      سرنوشت قوم لوط داره تکرار میشه
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      34 3
      امیر عاشور، خودتی جونی؟؟
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      36 16
      اما در عوض باید طبق میل آمریکا زندگی کنند. والا مشتی متحجر و داعشی و عقب افتاده و ... محسوب می شوند.
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      15 4
      به خودت میگی بشردوست؟ اینه معنی بشردوستی؟
    • خداپرست IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      20 6
      تو «سهیل» نیستی؛ تو «سهیلا» هستی؛ برده‌ی ابلیس.
    • کسری IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      17 7
      مشرق لطفا این همجنسباز ها رو بلاک کن
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      26 9
      سهیل انگل قرار هم نیست ملت ها آنرمال باشن تا گفتمان امثال تو غالب بشه. سیاستهای فاسد یه مهملاتی رو ترویج میکنند و مردم هم لقلقه می کنند و یادت نره که این گفتمان فساد به گواه تاریخ پایدار نخواهد ماند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    29 11
    فقط اعدام
  • محمد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    24 7
    اگر شخصی مثل امیر عاشور را بشه یه جوری حذفش کنی وازبین ببری کار دست اربابانشون میاد
    • احمد IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      16 16
      حذف فیزیکی این نوکران بسیار رده پایین، فقط باعث میشه یکی دیگه جایگزینشون بشه. اتفاقا بعضی وقتها خودشون برای کشته سازی و مظلوم نمایی حذفشون می کنن و بعد هم میشینن براشون اشک تمساح میریزن. برای مقابله با این جریانات باید آدمهایی مثل مطهری و شریعتی و بهشتی داشت. باید حرف ها و افکار مطهری و بهشتی و شریعتی توسط ما تبلیغ بشه. حقیقت توانایی جذب خیلی بیشتری از چنین فساد و هرزگی اونم در این سطح رو داره.
    • به احمد IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      11 6
      خیر. این بهانه شما قابل قبول نیست. با حرف شما هیچ مجرمی نباید مجازات شود چون همیشه مجرمان دیگری هستند. اما اتفاقا باید مثل سلمان رشدی خکم اعدام این امیرعاشور هم صادر شود و مردم عراق او را بکشند تا هزینه این نوع کارها برای کسی که می خواهد پای جای پای او بگذارد زیاد شود.
    • احمد IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 6
      اگر جرمی مرتکب شد باید مجازات بشه. اما با فکر نمیشه با حذف فیزیکی مقابله کرد. بخصوص که این پادوهای درجه ده اصلا صاحب فکر نیستن، که حذفشون اثری داشته باشه. اینا گذاشته شدن که حذف فیزیکی بشن، بلکه بتونن با کشته سازی به فکر غلطشون اعتبار بدن. اما اگر یکی مثل مطهری یا امام موسی صدر بیاد، در چند جلسه اینا که هیچی کمونیسم و امپریالیسم رو در ذهن جوانان ما وربندازن.
    • احمد IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      2 4
      اگر جرمی مرتکب شد باید مجازات بشه. اما با فکر نمیشه با حذف فیزیکی مقابله کرد. بخصوص که این پادوهای درجه ده اصلا صاحب فکر نیستن، که حذفشون اثری داشته باشه. اینا گذاشته شدن که حذف فیزیکی بشن، بلکه بتونن با کشته سازی به فکر غلطشون اعتبار بدن. اما اگر یکی مثل مطهری یا امام موسی صدر بیاد، در چند جلسه اینا که هیچی کمونیسم و امپریالیسم رو در ذهن جوانان ما وربندازن.
    • به احمد AT ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 0
      با همین توجیهات امثال شما هرگز نباید حکم قتل سلمان رشدی صادر می شد چون او هم یک پادوی ساده بود و با تفکر نباید جنگید.. این حرف شما کاملا غلط است. اولا همجنسبازی تفکر نیست و تماما بیفکری و شهوت پرستی افسار گسیخته است. ثانیا شما از پیامبر خدا عاقلتر نیستید. پیامبری که در فتح مکه همه را عفو کرد اما کسانی که علیه السلام کار فرهنکی می کردن - یعنی زنانی که علیه اسلام شعر می سرودند را محکوم به مرگ کرد و گفت بروید آن بکشید حتی اگر به پرده کعبه چنگ زده باشند. هرگز نفرمود بروید روی آنها کار فرهنگی کنید! این دروغ گنده که برای مقابله با اقدام فرهنگی دشمن باید کار فرهنگی کرد را همان دشمنان به ما القا کرده و یاذ داده چون می داند حق هیچ گاه در حد و اندازه و قدر تبلیغاتی باطل نبوده و نخواهد بود. حکم این افراد فقط اعدام است و بس. نا امن کردن جامعه برای مبلغان فرهنگی دشمن. وظیفه شما عمل به تکلیف است نه نگرانی برای نتیجه. اگر هم بعدا کسی برای اینها دلسوزی کرد او هم دشمن است و با او هم همین برخورد باید صورت گیرد تا جایی که حتی یک نفر به مخیله اش خطور هم نکند که می تواند در جامعه اسلامی با اسلام بجنگند. این است معنای وقاتلوهم حتى لا تكون فتنة ويكون الدين لله . آیه 193 سوره بقره.و با کفار جهاد کنید تا جایی که فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود و دین خدا حاکم باشد و بس
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      7 0
      احمد خان! آیا جرمی بزرگتر از ترویج فاسد آن هم از این نوع وجود دارد؟ کشتن روح انسانها از کشتن جسمشان خیلی بدتر است.
  • DE ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    25 5
    عراق غرق در فساد مدیران آمریکایی زده است
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    26 24
    این همه ایران برای عراق هزینه کرد آخرش چی؟
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      8 1
      ایران هیچ هزینه ای برای عراق نکرد. در مقایسه با 7 تریلیون دلاری که آمریکا هزینه کرد.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    4 23
    در ایران چرا نداریم
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      19 8
      08:50 در ایران هم حتمأ داریم، مریض و منحرف همه جای دنیا هست، فقط خدارو شکر بخاطر جمهوری اسلامی جرأت ابراز وجود، تبلیغ و از راه بدر کردن جوون‌ها و بچه های مارو ندارن!!
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    21 18
    حذف فيزيكي بهترين راه حل
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    17 5
    برای مبارزه با دشمنان متحد باشیم، فکر کنیم و برنامه داشته باشیم، همانطور که آنها روی دشمنی با اسلام ومسلمین وقت و پول گذاشتند
  • محمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    24 6
    لشکر شیطان برای نابودی کشورهای اسلامی بسیج شده اند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    17 14
    با جنگ ونیروی نظامی نتونستن عراق رو ازپا دربیارن.. شروع کردن به ترویج فساد وبی بندوباری
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    14 23
    کشور وملت در اتش فقر و نابسامانی معیشتی می سوزد. متحجرین در فکر پیدا کردن هم جنس باز هستند. در صورتی که ایران بواسطه نبود رابطه جنسی طبیعی بین زن و مرد مرکز هم جنس بازان جهان است
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      20 10
      کافر همه را به کیش خود پندارد
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      9 1
      10:09 من متحجر که همین الان یکیشو پیدا کردم، خود تو یکیش!!
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      7 0
      آخی! پس لابد این همه همجنس بازی در آمریکا و اروپا به دلیل نبود فاحشه خانه و فقر مردم است! طفلکی ها...
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    19 5
    بعد یه عده نافهم میگن چرا انقلاب کردیم؟
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      14 2
      دقيقأ! یه دوستی دارم که خیلی غربزده بود و چندین ساله آمریکا زندگی میکنه و از دور از اوضاع احوالش با خبر بودم چند ماه پیش دیدم ناگهانی بهم زنگ زد تعجب کردم، بعد از حال و احوال دیدم یهو بغضش ترکید و گفت پسر 20 سالش با یه مرد سیاه پوست دو متری ریخته رو هم میخوان با هم ازدواج کنن و عکسهاشونم گذاشتن تو شبکه های اجتماعی! گفت روش نمی‌شده با کس دیگه ای درد و دل کنه چون خودش تو بحثها از مدافعان آزادی همجنس بازها و خلاصه هر چیز غربی بود ولی فکر نمی‌کرده سر خودش بیاد!!! خیلی ازین دوستان هم که در اینجا نظر میدن فکر کنن یکی از نزدیکان خودشون اینجوری باشه چه احساسی پیدا میکنن!!
  • mahdi IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    12 13
    گویا یادتون رفت به اصلاح طلبا فحش بدین دوتا فحش بدین اینجوی خوب نیست
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      17 9
      اصلاحطلب دیگه خودش فحشه!! الان خودت فحش دادی حواست نبود!!!! خخخخخ
  • وروجک IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    17 3
    تنها قانونی که در طبیعت بین حیوانات تا ذرات وجود ندارد همجنس گرایی است و فقط انسان این قانون را شکسته و بدون در نظر گرفتن قوانین فیزیک و ریاضی بر خلاف همه محاسبات خواستار همجنس گرایی است. این پدیده زشت عمری به درازای تاریخ دارد و خاص یک قوم و یا سرزمین نیست و وجود آن را نمیتوان منکر شد. ولی در مقابل به رسمیت شناخته شدن و قانونی شدن آن میتوان ایستاد.
  • CA ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    32 30
    همجنسگرایی همه جای دنیا هست، ربطی هم به آمریکا و اسراییل و بقیه نداره. اتفاقا هنوز هم در یکسری ایالاتهای آمریکا هنوز ممنوعه، پس هر چیزی رو به هر چیزی ربط ندارید و کسی هم دنبال ترویجش نیست چون عموما کسی تو دنیا غریظی علاقه نداره،‌پس‌از هر چی به هر چی‌ ربط ندید و اذهان مردم رو تشویش نکنید انقدر
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      37 6
      هنوز مکانیزم وارونگی ارزشها رو نمیدونی . میشل فوکوی نادون باور داشت اهل قدرت اگر گفتمانی رو ترویج کنند همه میفتن دنبالش . الانم توی امریکا سعی می کنند با مجازات و اخراج و طرد و توهین به کسی که بگه با این پدیده شوم مخالفم ترس در مردم ایجاد کنند. تا مدتها هم در DSM بیماری روانی بوده و تازه با فشار محافل همجنسباز و لواط گر حذفش کردند. خدا به داد ایندگان برسه.
    • CA ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      4 3
      اولا احمق جون همجنسگرایی پدیده نیست، از زمان قو لوط بوده شایدم قبلتر، ثانیا کسی ترویج نمیکنه بلکه میگن اونها هم انسانن مثله سیاهپوست ها، وهر کس بخواد باهاشون بدرفتاری کنه مجازات قانونی میشه ، در واقع ضد همجنسگرایی مثله نژاد پرستیه، ولی کسی به فکر ترویج نیست ، پس چرند نگو
    • به ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      7 0
      لابد خودت یکی از همین حضرات هستی والا این حرفها را می زدی. عادی شمردن هر جرم مساوی ترویج آن جرم است. این افراد هم انسان نیستند بله از همه حیوانات و حتی خوک پست تر هستند. انسان بودن به داشتن شکل و قیافه انسانی نیست. نفس کشیدن این موجودات توهین به کل خلقت است. ضمنا این جرم اصلا عادی نیست. تنها از روزی شروع شد که مردها خود را شبیه زنها کردند و زنها شیه مردها. اولین بار قوم لوط اینکار را شروع کرد
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    6 6
    دوستان یا رودربایستی دارند و یا بی اطلاع هستند ... بروید تعابیر قرآن در مورد قوم لوط را بخوانید به نظرم بار روانی هم جنس گرایی خیلی پایین تر از تعابیر هم چون پیروان قوم لوط می باشد ... در اسلام حد های زیادی برای اینها آورده اند بهتر است از این منظر هم مطلب بنویسید
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      13 1
      بله. اصلا همجنس باز را کردید همجنسگرا که بار روانیش را کم کنید و از یک گناه عمل طبیعی بتراشید. اما کور خوانده اید. تعابیر خدا برای این عمل وحشتناک و همین به اصطلاح گرایش را محکوم می کند. انکم لتاتون الرجال شهوه من دون النساء بل انتم قوم مسرفون ):(بدرستی که شما از روی شهوت به جای زنان به مردان رو می آورید، بلکه شماگروهی زیاده رو واسراف پیشه اید). سوره اعراف آیه 83. خدا همین مردم را به بدترین عذاب تاریخ دچار کرد
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      2 1
      قوم لوط آزارشان به کسی نرسید مگر یه چندتئی که مزاحم مهمانان لوط شدند مثل وگوسلاوی بعد همه را اعدان کردند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    7 2
    فکر میکنید ، الکاضمی ها چگونه به قدرت میرسند .. همینها هستند که اغتشاش و سیاسی بازی همراه با کشتار و اویزان کردن به. پای شهید .. را باعث میشوند و از نادانی بعصی ها حتی گروه های سیاسی ، ماهی خود را صید میکنند .. الکاضمی بر مسند نخست وزیری تکیه زده و در واشنگتن دست ارباب را میبوسد ، در مملکت در محضر امامان بزر گ شیعه فساد همجنس بازی بقرار میشود بنام ازادی .. ازادی میگوید بن ضایع مختار است که از پشت بر ملتهای مسلمان خنجر بزند ، الکاطمی میگوید به امریکا نیاز دارد ، اموزش بدهند ارتش بسازند ... اخرش چه اموزشی .. مگر قبلا چه کردند
  • مرصاد IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    8 1
    با تزریق فرهنگ مبتذل غربی ، به هر کشوری ، دیگر نیاز به لشکرکشی با هزینه زیاد ، به آن کشور نیست و مردمش ؛ گوسفند وار ، بدنبال آنها خواهند آمد !!
  • فرمانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    9 7
    مملکت خودتون گل وبلبل همه چیزش درست گیر دادین به عراق
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      11 6
      تو آلبانی همه چی گل و بلبله گیر دادین به ما؟؟!
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    4 1
    از همه خواهش میکنم پروتوکل های دانشوران یهود رو مطالعه کنند. مانیفست صهیونیسم خبیث شیطانی برای عملی شدن در جهان. ببینید این شیاطین انس چگونه طراحی هایی برای نسل بشر تدارک دیده اند و از دهه ها قبل در حال اجرای آن هستند. هرآنچه از صهیونیسم یهودی و مسیحی و این اواخر حتی مسلمان گفته بشه باز کمه!!!
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      5 0
      12:06 دوست عزیز، کو سواد؟ خیلی از این مردم دهنشون بازه ببینن بی بی سی، سعودی یا یه رذل دیگه چی بلغور میکنه اینها هم تکرار کنن! اگه اینها سواد داشتن این پروتوکل و بلایی که يهوديها سر هنری فورد پدر خط تولید اتومبیل بابت طرفداری از همین مطلب آوردن بخونن که غمی نداشتیم! حالا اگر هم فارسیشو بدی بهشون بخونن، کافیه سالومه تو من و تو بیاد مسخرش کنه و بگه چرت و پرته، همشون باور میکنن!!
  • بخشی از تاریخ آلمان بعد از جنگ جهانی دوم IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    7 2
    بعد از شکست آدولف هیتلر ( آلمان نازی ) در جنگ جهانی دوم و اشغال آلمان توسط متفقین ( یاران و متحدین یهود بین المللی ) یهودیان صهیونیسم همین روش و سیاست را در مورد آلمان شکست خورده و اشغال شده انجام دادند، ترویج و تبلیغ همجنس گرایی و بی بند وباری جنسی، و آلمان مرکزی شد برای تهیه و تولید فیلم های غیر اخلاقی مستهجن پورن !!! تاریخ چراغ راه آیندگان است
  • رستم IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    9 1
    این چه رسمی هر انسان عاقل با همچنین عقیده مخالف است و چیزی غیره شرعی در همه ادیانهای آسمانی میباشد ودراسلام جای ندارد
  • DE ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    8 1
    ترویج و عادی سازی همجنسبازی همزمان با عقیده چپ و کمونیسم به دست به اصطلاح روشنفکران یهودی و در اواسط قرن ۱۹ وارد اروپا شده که پشت آنها سرمایه داران یهودی بوده اند و ربطی به مردم بومی اروپا نداره که این مردم اروپا هم یکی دیگر از قربانیان هستند .
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    8 0
    همجسنگرایی ، همجنسگرا و ...، همه واژه هایی برای قبح زدایی از موضوع هستند. در تیتر دقت کردید اما در متن، هیچ دقت نکرده اید. سراسر متن پر از این واژه ی تولیدی اپوزیسیون است.
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      5 1
      احسنت . بدون حتی تو امریکا بسیاری از روانشناسها اعتراض کردن به این اشغالها ولی صداش رو در نمیارن. اکثر اینها سابقه سو استفاده شدن abuse دارن.
  • منصور IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    7 0
    خدالعنت کنه کافران به این عقیده اللهم عجل لولیک الفرج این آخرالزمان
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    4 0
    امیر عاشور کورد عراق هست دیگه سلیمانیه عراق
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    5 2
    اینا همش نقشه غربیهاست برای غرق در فساد کردن عراق درست مثل پروژه اصلاح طلبان در ایران . هر چند الکاظمی چون مهره آمریکاست از هر پروژه غربی بشدت حمایت میکنه
  • امیررضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    5 4
    اگر داستانی بنام مهریه و قوانین مالی به ضرر مردان از بین برود ما جوانان رغبت بیشتری برای ازدواج پیدا میکنیم. امیدوارم این داستان مهریه کلا ازبین برود تا جوانان با چشمان باز و بدور از هرگونه ترس ازدواج کنند.
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      2 0
      با سلام . مواردی که فرمودی هیچکدام داستان نیست و احکام الهی است که در قرآن مجید هم در مورد آن توصیه شده است ، فقط بعضی افراد از آن برای خود دکان درست کرده اند. ضمنا در عالم برای هر موجودی حقی هست و قرار نیست اصل حق را منکر شویم بلکه باید مطابق نظر مفسران واقعی قرآن ، اصل و مفهوم حق را از اهل بیت پیامبر ص درک کرده و به واقعیت موضوعات و احکام الهی عمل کنیم. به امید روزی که همه چیز در جای خود قرار گیرد و کسی از میزان و اندازه مهریه یا نفقه یا هر موضوع انسانی و شرعی تجاوز نکند. آمین یا رب العالمین
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      8 1
      در اروپای عزیز شما خبری از مهریه نیست. آیا همجنسبازی کم شده یا زیاد؟
  • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    12 22
    همجنسگرایی با همجنسبازی فرق میکنه... همجنسگرایی در پزشکی ثابت شده و دست خودشون نیست در همجنسگرایی فرد فقط به همجنسش علاقه ی عاطفی و جنسی داره.....درضمن جمعیت همجنسگرایان کمه و باعث کاهش جمعیت نمیشن مثل برزیل که همجنسگرایی ازاده و رشد جمعیت زیاده....لطفا به چیزی که علم پزشکی میگه توجه کنید و نه احساسات اشتباه بر اساس بی سوادی
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      9 2
      اقا محمد یعنی این علم پزشکی امروز تا هزار سال دیگه تغییر نمیکنه هر چی فلان پزشک گفت تا هزار سال دیگه هست بابا همین کرونا نشون داد که که علم پزشکی هر روز یه چیز جدیدی میگه.
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 3
      علمی که در خدمت سرمایه داریه غیر قابل اعتماده، کدوم ژن رو کشف کردن که مسئول این رفتار باشه؟ در تحقیقاتشون کدوم دانشمندها شرکت داشتن؟ اصلا تحقیقاتشون بر چه مبنایی بوده؟ فقط دهانشون رو پر کردن که علمه، تا مردم رو ساکت و هوسبازها رو جری کنن
    • کسری IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      3 2
      خب بر اساس این شرو ور خودت باز این مطلب داره همجنسبازی رو در عراق افشا می کنه نه همجنسگرایی. خب دیگه چرا ناراحت میشی ؟ جز اینکه ثابت میکنی خیلی ابلهی یا خودت هم گی هستی.
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      3 2
      البته شما از اون علمی حرف میزنید که برای به کرسی نشاندن فرضیه تکامل، فسیل مونتاژ کرده! علمی که هر لحظه داره حرف لحظه قبلش رو نقض میکنه و حاضره دروغ ببافه تا منافع میلیاردرها تامین بشه چون بودجه اش مستقیم از همون سرمایه دارها به دست میاد
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 2
      عزیز شما از متخصص ژنتیک که خودش فردی طبیعی هست، بیشتر میفهمی؟ این پدیده انحراف از معیار هست . قرار نیست اگه پاندمی بیاد ، عامل پاندمی نرمال اعلام بشه. گمان میکنم تعریف نر و ماده رو حداقل میفهمی!!!! برو خودتو اصلاح کن .
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      13 3
      خیر. علم پزشکی مدرن یک مافیای شیطانی است و همجنسگرایی هم در عمل وجود ندارد و تنها حاصل شبیه شدن زن به مرد و مرد به زن است. وقتی مردها بر خلاف حکم صریح همه ادیان آسمانی - و حتی غیر آسمانی- ریش خود را می تراشند و خود را شبیه زنان می کنند و زنان هم لباسهایی شبیه مردان می پوشند خود به خود این احساس ایجاد می شود. در اروپا که بودم از زوج های همجنس گرای مرد خواستم آیا حاضرند هر دو فقط در مدت یک ماه ریش بگذارند و ببینند باز هم به هم علاقه جنسی دارند یا نه. اما هیچ گاه حاضر نشدند جواب بدهند و بلافاصله از بحث فرار کردند. معمولا هر دو زوج مرد به اصطلاح همجنسگرا و یا حداقل یکی از آن دو خود را شبیه زنان می کند. زوجهای همجسگرای زن هم هر دو یا یکی شبیه مردها لباس می پوشد و رفتار می کند. شاید این است راز حرام بودن طلا برای مردان و وجوب داشتن ریش و ممنوعیت تشبه به جنس مخالف. حتی حیواناتی که دانشمندان خدانشناس مدعی شده اند دارای رفتار همجنسگرایانه هستند آن گونه هایی بوده اند که نر و ماده آنها شبیه هم بوده اند. مثل برخی میمونها. اما هرگز در شیر و طاووس و سایر حیواناتی که نرو ماده شان خیلی متفاوت هستند این عمل دیده نشده و نخواهد شد.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      4 4
      با سلام. به نظر می رسد این که شما میگوئید همجنسگرا(افراد مخنث) شاید در علم پزشکی و ژنتیک یک در صد هزار یا حتی کمتر هم مشاهده نشود و به این معنی نیست که ما با یک جامعه همجنسگرا مواجه باشیم اما در مورد فسادی سازمان یافته و برنامه ریزی شده از سوی لابی صهیونیسم آمریکا و اذنابش که در سراسر دنیا یکی از مظاهر آن همجنسبازی و ترویج این عمل شنیع می باشد باید همه گوش به زنگ باشیم و مطابق فرمایش خداوند در قرآن مجید از ترویج بی بند و باری و فساد و شرب خمر و هر نوع مفسده ای در جامعه جلوگیری کنیم ، ضمنا افراد همجنسگرا یا افراد مخنث اگر واقعا دچار اختلال روانی یا جسمی بوده و واقعا بیمار باشند می تواند با مراجعه به پزشک و روان پزشک ، روان درمانی ، هرمون درمانی و یا دارو درمانی و راهکارهای دیگر پزشکی در صورت مثبت بودن آزمایش و تائید پزشکی خود را درمان یا اصلاح کنند، اما در مورد همجنس بازان که دچار بی ایمانی و غافل از خدا و دین هستند و وسوسه شیطانی می شوند و حتی روان درمانی در مورد آنان جواب نمی دهد ، و حتی بسیاری از آنها با وجود داشتن تاهل و همسر و فرزند، فساد تا مغز استخوانشان نفوذ می کند و مرتکب جنایت و فساد میشوند که این به جهت حفظ شئون انسانی و جامعه اسلامی و انسانی مجازاتش و راه حلش در احکام الهی قرآن مجید ذکر شده و باید به آن عمل شود.امیدوارم خداوند همه مردم را از وسوسه های شیطان رجیم و پیروان منحوسش حفظ کند .خداوندا تو را به ذات لایزالت قسمت می دهیم ما را از غضبت حفظ کنی و جامعه اسلامی را از شر مفسدان و پیروان شیطان و ملحدان پاک کنی و قصور و توبه ما را در کاستی امر به معروف و نهی از منکر بپذیری و در برگزاری شعایر دین مبین اسلام ثابت قدم بداری و یاریمان کنی، آمین یا رب العالمین
  • کسری IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    9 3
    مغز مردم ما رو شستن و روفتن بخدا. میان اینجا از گی ها دفاع میکنن. منتظر آخر الزمان نباشید جون الان هستیم توش.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    6 2
    کثافت تر از همجنسبازها خودشون هستن . آقا نرمال نیستین . هیچ علم ژنیتیکی وجود شما رو توجیه نمیکنه ! با جامعه پزشکی ور می افتین ؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بیست و چهار ساله روی شما با دقت تحقیق کردیم . توصیه! حتما به روانشناس مراجعه کنین. هر شیوعی هم پایانی داره . در پایان برای شماها، تو خود آمریکا شما رو زنده زنده می سوزونن متاسفانه .
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    8 0
    خدمت تمام عوضیهای حامی انحراف ! تا سالها جامعه روانشناسی از دست شما منحرفین در عذاب بود و وقت و انرژی ما گاه صرف شما انگلها میشد. الان تو امریکا بهشت همجنسبازها ، این پدیده شوم رو ازاد کردند و فقط بچه بازی رو مجازات می کنند . آیا گرایش طبیعی به اطفال معصوم هم اگر تعداد احمقهای متقاضی این مدل فحشا بالا بره، باید نرمال اعلام بشه ؟؟ بیشرف تر از شماها کسی خلق شده ؟؟؟؟ خواهش میکنم جوامع انسانی رو به لجن نکشید. امریکا رو به افوله اما نمی خواین باور کنین. عاقبت اتحاد جماهیر شوروی در امریکا تکرار میشه و شاهد خواهید بود. نفرت از امثال شما هم کم کم به صورت موج بهتون برمیگرده . فعلا در تار عنکبوت خود کمی استراحت کنید!
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    7 1
    لعنت ازل وابد خدا بر همجنس باران باد که وارثان قوم لوطند باید بطور زنده در آتش بسوزند
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    11 17
    کامنت گذاران مشرق چه میدونن علم پزشکی چیه بخدا. اینا از همون قومی هستن که ادرار شتر و تجویز میکرد
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 3
      آره. بگذار ما با همان ادرار شتر شفابگیریم و شما با همان سمهای غربیها سرطان بگیرید و مشغول لواط باشید.
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      4 2
      عزیز اون ادرار شتر یه گیاهه که اسمش (بول الابل) است که خیلی ها اشتباه میکنن،پنیرک مثلا پنیرنه؟هیچ حرفی ندارین فقط بلدین تخریب کنین تحریف کنید.
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      2 2
      توهین به شعور خودت نکن . پست فطرت!!!!!!!!! اینجا دانشجوهای همه رشته ها هستن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      4 2
      ببین یارو ! من از کسایی هستم که بد و بیراه میفرستم به مشرق ولی اگه قرار باشه کثافت کاری شماها ترویج بشه هرگز سکوت نمیکنم و با فاسدهایی مثل شما بی شک میجنگم.
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 1
    لطفا این آشغال رو تمیز ادب کنید. اینجا اروپا و امریکا نیست که بخواد بابا بشه . اینجا کوران وحشت و جنایت با حضور این انگلها به راه میفته.
  • سید محمد علوی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    4 1
    دشمن فقط به ذلت و مرگ ما راضی می شود ... آمریکا بزرگترین دشمن است ... آمریکا شیطان بزرگ است ... یک مثال ساده و چاله میدانی بزنم ! اگر یک فردی پیش چشمان قلدر محله ، یک سیلی زد به یک مظلوم ، و آن قلدر علیرغم آنکه توانایی مقابله را دارد هیچ واکنشی نشان نداد ، بدین معنا است که آن قلدر به آن سیلی زدن کاملا راضی است ! حالا عرصه بین المللی هم دقیقا همین طور است : در گوشه گوشه این جهان ، مثل آفریقا ، یمن ، میانمار ، هند و خیلی جاهای ریز و درشت دیگر ، جنایات و کشتار های زیادی بر علیه انسان های مظلوم اتفاق می افتد ، به جرئت می توانم بگویم ارتش آمریکا ، می تواند جلوی همه ی آنها را بگیرد ، اما چرا این کار را نمی کند ؟!! فقط بیانیه های مضحک می دهند تا تروریست ها ، گستاخ تر شوند و بیشتر آدم بکشند ؟!!؟ دلیل اش دقیقا همان مثال قلدر محله است ! زیرا آمریکا خود بازیگر اصلی همه این کشتار ها از آسیا تا آفریقا و آمریکای جنوبی هست . معلوم است که نمی آید دم خودش را قیچی کند ! بنده جنایات آمریکا در عراق و افغانستان را به چشم خودم دیده ام ... انسان ار دیدن اش می میرد ... مرگ بر آمریکا ، ....
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    12 29
    به شما چه ربطی داره جوانان عراقی میخوان چه طوری زندگی و تفریح کنند؟ مگه ما در ایران تفریح داریم؟؟
    • کسری IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 2
      برو روانشناس. تیمارستان هم گزینه خوبیه.
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      7 2
      تو رو باید ببرن فرودگاه جده تا بفهمی به کی ربط داره
    • بی نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      1 0
      شما ها فضول همه هستید
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      5 1
      تفریح ما ذکر یاد و نام حسین است. آن تفریحات حیوانی دلخواه شما را نداریم. تشریف ببرید به همان خوکدانی های آزاد خودتان. ما برای این کشور صدها هزار شهید دادیم تا اسلام بر آن حاکم باشد
  • کسری IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    8 2
    کمدین مطرح آمریکایی، بیل هیکس که در سن 32 سالگی بر اثر سرطان مرد هم به مواد مخدر و سیگار اعتیاد داشت و هم به پورنوگرافی و عاشق موزیک راک بود. اما با این وجود در یکی از شو هاش گفته بود که همجنسگرایی خصوصا از نوع مذکرش یکی از شنیع ترین و کثیف ترین کارایی هست که میشه انجام داد.دیگه کسی که دنبال این کاراست تو چنان کثافت و جهنمی غرق شده که عمرا بشه بکشیش بیرون. این دیگه آخر کثافت کاریه
    • A_ IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      3 0
      به بقیش کار ندارم ولی مشکل موزیک راک چیه؟
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    3 0
    تاریخ تکرار خواهد شد اگر همان اعمال قوم لوط رواج پیدا کند . خداوند را در همه کارها مد نظر داشته باشیم .
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 1
    اونا از اون ور بوم افتادن شما از این ورش لطفا خفه شید ..
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 0
    فقط اعدام
  • موسوی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 6
    مشکلی نیست بزارید اینم امتحان کنند اذیت که شدند خودشان توبه میکنند
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      1 0
      خیر. راه سقوط انتها ندارد. آیا قوم لوط دست از کارشان برداشتند؟ هرگز.
  • FR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    در خود غرب هم دیگه برای رای اوردن از این موضوع استفاده نمیکنند در عراق هم اینها مگر جند نفرند هر غلطی میخوان بکنند دریا به دهن ...نجس نمیشه
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    4 0
    اقاجان یاصاحب الزمان دیگه بیا به خودت قسم دیگه نفس کشیدنم سخت شده تواین دنیا...خدایا به حق حسینت به حق زینبت به حق عباس باب الحوائج ظهور آقا روتوهمین سال قراربده
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      5 0
      الهی آمین. البته نکته دقیقا همین است. احساس خفگی. احساس اینکه دیگر یک دقیقه زندگی بدون حکومت امام ممکن نیست. وقتی شیعه همه به این حس رسیدند ظهور رخ می دهد.
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    2 2
    به خدا جمهوری اسلامی مثل کشتی نوح است توی این طوفان بی دینی ولی خیلیا قدرشو نمیدونن . به خد این ۱۴۰۰ به یک نفر رای بدید که نگه ۱۰۰ روزه ،یک ساله ، دوساله و.... حل میکنم نگاه بلند مدت داشته باشه،دلسوزباشه ،مثل این بنفش ها دشمن شاد کن نباشه.
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    1 5
    اخه اصلا در کشور هایی مثل ایران و عراق و افغانستان چیزی به عنوان فرهنگ وجود نداره یا داره از بین میره ، پس مقصر اصلی خود ما هستیم که فضا رو خالی میکنیم تا با این چیزا پر بشه. متاسفانه فرهنگ ایران و کشور های نام برده شده جنگ و فریاد و آتش .
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      2 0
      این جنگ و فریاد و آتش از کجا است؟ به دلیل هجمه غرب به حاکمیت فرهنگ خداپرستی و البته آتش و فریاد و جنگ هم دارد. اگر تسلیم آنها بشید این آت و فریاد و جنگ هم تمام می شود البته آن وقت دیگر موجوداتی هستید پست تر از خوک/.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      0 5
      نیازی به تسلیم شدن نیست ولی راه مقابله با آنها هم چیزی که امروز میبینیم صحیح نیست ، جامعه خود ما هم شده هندوانه ای که ظاهرش خیلی زیباست ولی بازش که کنی از داخل گندیده است. بسیار بد بو تر از آمریکا و عراق !!! اینها نتیجه این سیاست و فرهنگ فریاد و جنگه. به جای فرهنگ واقعی که دیگه وجود نداره. جوان های ما دچار بی هویتی و تجملگرایی شدند که خودشونم نمیدونن چی میخوان و عده ای هم فقط دنبال زدن مشت در دهن دشمن. هر دو غلطه.ما زمانی میتونیم به دشمن مشت بزنیم که خودمون رو بشناسیم و فرهنگ و جامعه مدنی رو دوباره احیا کنیم.
    • کسری IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      0 0
      اولا اگه به گندیده بودن باشه این شرور های تو و حرف های به اصطلاح روشنفکرانه سطحی و مزخرفی که امثال تو میزنن نشانه از گندیده بودنه. نه مبارزه با دشمن و دفاع از ناموس. ریشه لیبرالیسم که مخ تو و امثال تو رو مسموم کرده بالاخره می کنیم و می سوزونیمش
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      2 1
      حود مفهوم جامعه مدنی یک مفهوم ضد اسلامی و به معنای تسلیم در مقابل غرب است. یعنی کاری به کار بی دین ها نداشته باشید. یعنی ایران برای همه ایرانیان حتی بهایی و سلطنت طلب و وهابی و قوم لوط و... ما قبل از آن جامعه مکتبی داشتیم. یعنی جامعه ای پاک و توحیدی بر اساس اسلام که ملحد و منافق جرات عرض اندام نداشته باشد. بی هویتی جوانان هم بدون استثنا نتیجه همان جامعه مدنی خاتمی است که شیرازه بنیادین فرهنگ انقلاب اسلامیرا از هم فروپاشید و اسلام را تا حد آیین های شرک و بت پرستی پایین آورد که باید کنار سایر تمدنها بنشیند و از آنها بیاموزد. نتیجه اش هم می شود همین ابتذال فرهنگی. کار درست هم دقیقا کوبیدن مشت آهنین در دهان مدعیان اصلاح طلبی و بازگشت به جامعه مکتبی دهه شصت است و بس. ما در دهه شصت خیلی جنگ و فریاد داشتیم. اما نه خبری از فساد و اعتیاد و بی بند و باری و طلاق بود و نه خبری از اختلاس.
  • CA ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    وعده خدا قطعا محقق می شود و عاقبت سخت قوم لوط سرنوشت همه این فاسدین در دنیا خواهد بود هنگامیکه باران کلوخهای آتشین و مذاب گوگردی از آسمان به هیچکدام از انها مجال زنده ماندن نخواهد داد.
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      0 0
      آسمان گوگرد دارد گوگرد ندارد
  • اصلاح طلب US ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 2
    سکولار شدن نسل های عرب در کشورهای همسایه چندان هم بد نیست افراط گرایان ایدئولوژیک و ملی گرا در این کشورها منزوی میشن و از شر حمله های این ها به ایران راحت میشم.....اصولا حدود پنج درصد افراد در هر کشوری دو جنسه و...هستن و اینها در همه کشورها وجود دارن که باید کنترل بشن
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      4 0
      خیر. همان به قول شما افراط گرایان شرف دارند به همجنس گرایان. ضمن آنکه مطمئن باشید وقتی عربها از اسلام برگشتند و آن کارها را کردند در ایران هم امثال شما اصلاح طلبان خبیث خواهید گفت حالا که عربها و کشورهای اسلامی با اینکار مشکلی ندارند چرا ما مشکل داشته باشیم. دقیقا همان حرفهایی که برای بی حجابی می زنید.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 2
    بیماری روانی همجنسگرایی رو پیش از صورت گرفتن عمل شنیع لواط باید کنترل و درمان کرد که فرد مبتلا خدای نکرده به انحراف کشیده نشه این کار اخلاقی و در شان انسان نیست باید به قربانیان کمک کرد بتونن زندگی عادی داشته باشند این عمل نه با توهین و تحقیر درست میشه نه با عادی سازی ....
    • کسری IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      2 0
      حالا با تحقیر کردن درست بشه یا نشه خود طرف با این حرکت کثیف داره خودشو تحقیر می کنه. بعدشم من اصلا کاری به تحقیر شدن ندارم. اینا با این کثافت کاریشون حال ما رو بهم می زنن و ما رو هم تحقیر می کنن.مثل اینکه ببینی یه مشت جونور مدفوع می خورن که از نظر من این عمل از مدفوع خوردن هم کثیف تره. اگه تو کشور ما هستن باید از این کشور برن. آبروی ما رو می برن
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    مرده شورببره هرچی هم جنس بازه وخاک برسر کشوری که مهر تایید براین سگان میزنند..
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    1 1
    عربای قدیم لااقل مرد بودن اونم از دست دادین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس