کد خبر 1089418
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
عادل الجبیر

عادل الجبیر وزیر دولت سعودی در امور خارجه این کشور روز دوشنبه از جامعه بین المللی خواست ممنوعیت تسلیحاتی تحمیلی علیه ایران را تمدید کند.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه اینترنتی شبکه العربیه، الجبیر روز دوشنبه بار دیگر ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و ادعا کرد: «ایران اولین کشوری است که از تروریسم در کشورهای جهان حمایت می کند. در صورت رفع تحریم تسلیحاتی ایران، تهران خصمانه تر خواهد شد».

بیشتر بخوانید:

اتهام‌زنی جدید هوک علیه ایران درباره تحریم تسلیحاتی

وی که درکنفرانس مطبوعاتی مشترک با برایان هوک نماینده آمریکا در امور ایران سخن می گفت، در ادامه آورد: «عربستان برای بازداشتن ایران از صاردات اسلحه به سازمان های تروریستی با واشنگتن همکاری می کند».

ببینید:

فیلم/ زم: عادل الجبیر سرمایه‌گذار این شبکه بود

او افزود: «ایران از حوثی هایی که ۱۶۵۹ حمله علیه غیرنظامیان در عربستان انجام داده اند، حمایت می کند.

الجبیر در ادامه گفت: «با برایان هوک درباره رفتارهای ایران در یمن گفتگو  کردیم و با آمریکا برای ممنوعیت واردات سلاح به ایران همکاری می کنیم».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یاسر IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    برو ملختو بخور پا برهنه ی کودن
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    این شما سعودی ها هستید ک اگر امریکا یا اروپا سلاح بهتون ندن عرضه ی هیچکاری ندارید حقا ک فقط بدرد دوشیدن میخورید .کشورما خداراشکر هرروز سلاحهای جدیدی میسازد وبنظرمن اصلا نباید دلخوش کند برای خرید جنگنده از روسیه چرا ک روسها مورد اطمینان نیستن باید با استفاده از نیروهای بومی ظرفیت تولید جنگنده های داخلی را افزایش داد کاری ک آلمان درجنگ میکرد .بد نیست بدونید دوجنگنده اف پنج براحتی از پس ی اف پانزاده برمیاد اینا توی مستند دیدم ک امریکای بود
  • رضا IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    اى خدا كى به حرف اين مخنث گوش ميكنه ؟!
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      0 0
      05:24 دوست پسر گردن کلفتش!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس