کد خبر 1089359
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
واکنش سرمربی بارسلونا به تنش میان مسی و سارابیا

کیکه ستین نسبت به تنش میان ستاره آرژانتینی و دستیارش در دیدار برابر سلتاویگو واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بارسلونا بامداد سه‌شنبه در هفته سی و سوم لالیگا برابر اتلتیکومادرید قرار می‌گیرد و در صورت امتیاز از دست دادن احتمال قهرمانی‌اش کمتر می‌شود. کیکه ستین در نشست خبری پیش از بازی گفت: باید تلاش کنیم در همه بازی‌ها پیروز شویم و سپس منتظر اتفاق‌ها بمانیم.

بیشر بخوانید:

تنش میان مسی و دستیار ستین +عکس

در دیدار برابر سلتاویگو تنشی میان لیونل مسی و ادر سارابیا دیده شد و یک روز پس از بازی رسانه‌های اسپانیایی تصاویرش را منتشر کردند. سرمربی بارسا در این رابطه اظهار کرد: اتفاق خاصی رخ نداد، فقط یک مکالمه بود و همین.

سرمربی اسپانیایی در مورد وضعیت آرتور صحبت کرد که بر اساس اعلام رسانه‌ها با یوونتوس قرارداد امضا کرده است. او گفت: او در اختیار ماست. من این چنین فکر می کنم. او بازیکن بارساست و قول داده است یکی از اعضای تیم باشد و در راستای اهداف تیم کار کند.

آنتوان گریزمان چند بازی است که نیکمت نشین شده است. ستین در این رابطه اظهار کرد: تنها یازده بازیکن می‌توانند بازی کنند. گاهی اوقات برخی‌ها بازی می‌کنند و برخی اوقات نه. برای هر بازی باید تصمیم گیری کرد. با این حال هر بازیکن اهمیت و شانس‌های خود را دارد.

سرمربی بارسلونا در مورد نحوه شکست دادن تیم دیگو پابلو سیمئونه اظهار کرد: اتلتیکو تیم فوق العاده منسجمی است و خیلی خوب برای گلزنی برنامه ریزی می کند. تیم سرسختی است. ما باید بین خطوط حرکت کنیم، ضد حمله ها و ضربات شروع مجدد را کنترل کنیم. همچنین بازیکنان باهوش این تیم را متوقف کنیم.

او افزود: اتلتیکو تیم بزرگی است و می داند چه کار کند. آنها ما را در شرایط سخت قرار داده اند. این بازی مانند دیگر دیدارهای باقی مانده اهمیت دارد.

ستین در ادامه به رئال مادرید اشاره کرد و گفت: ما تنها می توانیم بازی های خودمان را کنترل کنیم. نمی توانیم روی حریف تمرکز کنیم و هر اتفاقی که بیفتد باید به خودمان فکر کنیم.

سرمربی بارسلونا در مورد تنش در میان تیم اظهار کرد: زمانی که برد به دست نمی آید و پیروز نمی شوید همه دنبال یک چیز هستند. این سیرکی است که در آن قرار گرفته ایم. رابطه میان بازیکنان و کادر فنی خوب است. درست است که در برخی از لحظات مهم با هم موافق نیستیم اما موضوع قابل ذکری نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس