خبر خوب برای تمام معماران و طراحان داخلی این است که برای اولین بار می توانند به صورت تخصصی و در پکیج های پروژه محور، آموزش نرم‌ افزارهای معماری را یاد بگیرند و در ارائه ی پروژه های خود آن را به کار ببرند. مزیت های پکیج آموزشی دارک آفیس به شرح زیر است:

  • تمامی پکیج های دارک آفیس، پروژه محور هستند و شما می توانید پروژه هایتان را قدم به قدم جلو ببرید. 
  • در کنار اینها می توانید از پشتیبانی 24 ساعته تیم بهره مند شوید و هر سوال و اشکالی در کار بود به راحتی با مدرس و کارشناسان ما ارتباط بگیرید. 
  • از خدمات پس از فروش ما بهره ببرید.
  • تمام جزییات و سرفصل ها به شما گفته خواهد شد. حتی می توانید بخش هایی از فیلم های آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت ما دریافت کنید. 
  • در روزهای خاص می توانید از تخفیف های خاص دارک آفیس بهره مند شوید. 
  • هزینه های خرید این پکیج با هدف انتقال مفاهیم درست آموزشی، بسیار مناسب و دانشجویی است.
  • هرگونه ایراد و یا سوالات خود را در طول مدت یادگیری آموزش نرم افزارهای معماری را می توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید.

آموزش لومیون

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا تمام دفاتر معماری و طراحی دنیا به دنبال افراد مسلط به نرم افزارهای معماری مخصوصا آموزش لومیون هستند؟ بسیاری از افراد می گویند که به صورت جسته گریخته، می توانند با این نرم افزار کار کنند، اما این اصلا برای بازار کار کافی نیست. برای همین است که همه به دنبال آموزش لومیون به طور اساسی هستند. آموزش لومیون، در میان پکیج های آموزش نرم افزارهای معماری مخاطبان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

 دلیل آن هم در ویژگی های فوق العاده ی این نرم افزار است. نیاز به یادگیری نرم افزار لومیون روز به روز بیشتر می شود. دارک آفیس با ارائه ی جدیدترین و کاملترین پکیج آموزش لومیون کار را به مراتب برای شما آسان کرده است. اصلا نیازی نیست برای یادگیری و آموزش لومیون هزینه های زیاد پرداخت کنید. تمام هدف تیم آموزشی ما بر این است که متناسب با بازار کار و ارائه ی پروژه های رئال، لومیون را به بهترین شیوه یاد بگیرید. 

آموزش پست پروداکشن

آموزش پست پروداکشن در راستای برطرف کردن ایرادها و پر کردن فضاهای خالی در کار کردن با دیگر آموزش نرم افزارهای معماری است. برای همین دارک آفیس با تکمیل کردن پک های تخصصی خود، مناسب ترین و بهترین پکیج آموزش پست پروداکشن را به شما ارائه کرده است. شما به عنوان یک طراح معمار می توانید به راحتی از پس پردازش های بعد از رندر بر بیایید.

 اهمیت زیاد این آموزش از آنجایی ناشی می شود که شما می توانید به راحتی تصاویر خام و غیر حرفه ای خود را نیز به تصاویر رئال و بسیار حرفه ای تبدیل کنید. از آنجایی که آموزش پست پروداکشن در فتوشاپ دارک آفیس کاملا به صورت پروژه محور توضیح داده شده است، یادگیری آن تضمینی است. 

آموزش ویری

هیچ چیز به اندازه رندرهای واقعی و باکیفیت در دنیای معماری امروز جهان حرف اول را نمی زند. شاید تعدادی از افراد به این جمله حمله کنند اما واقعیت آموزش نرم‌ افزارهای معماری همین است. آموزش ویری در دو جهت مختلف به شما کمک می کند. اولا که صددرصد نظر کارفرماهای مختلف داخلی و خارجی را جلب خواهید کرد، دیگر اینکه به عنوان فردی مسلط به نرم افزار ویری حتما در یکی از بهترین دفاتر معماری با حقوق و مزایای عالی مشغول به کار خواهید شد.

پکیج های آموزش ویری دارک آفیس تمام آن چیزی است که یک فارغ التحصیل معماری و حتی دانشجوی معماری به آن نیاز دارد. این را همیشه به یاد داشته باشید که بهتر است همین الان هزینه کنید و آموزش ویری را تهیه کنید تا اینکه به خاطر بلد نبودن و فقدان مهارت در آن، پروژه ها و مشتری های خود را از دست بدهید. آموزش ویری در واقع آموزش پلاگین مشهور و حرفه ای v-Ray برای اضافه کردن به محیط مدلسازی تری دی مکس است. به جرات می توان گفت در ایجاد رندرهای واقعی با آنالیز نور هوشمند و سایه اندازی های تخصصی، ویری در رتبه اول قرار دارد. به طوری که تمام افراد حرفه ای با این نرم افزار در دنیای رندرهای رئال، حرف اول را می زنند. 

نمونه کار دانشجوی ویری را میتونید در ذیل مشاهده کنید:

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس