همه ما گوشی های نوکیا را به عنوان اولین محصولاتی می دانیم که پای کالای دیجیتال را به زندگی ما باز کردند. گرچه این پیشرفت تبعاتی را نیز به دنبال داشت، اما به شکل روز افزونی در حال تغییر بود و ما را با دنیای گسترده تری آشنا می کرد. حتما به یاد دارید که اولین گوشی ها یا بهتر است بگوییم گوشی های نوستالژی بر می گردد به مدل های نوکیا که با آن ظاهر ظریف و خوش دست خود به سرعت خود را در دل تمامی افراد جا کردند. با ورود این محصولات جایی برای عرض اندام دیگر شرکت ها نیز باز شد. گوشی های موتورولا نیز از آن دست گوشی هایی بودند که ظاهری با کیفت و کارایی بالا در آن زمان داشتند.

حال دیگر همه ما نام برند نوکیا را به خوبی می شناسیم، حتی اگر این کمپانی گوشی هوشمندی را نیز رونمایی می کند با بردن نام آن ابتدا همان گوشی های نوستالژی به ذهن متواتر می شود.

هدف از این نگارش معرفی چند گوشی نوکیا است که با وجود بازار داغ گوشی های هوشمند توانسته اند جان دوباره بگیرند. قطعا که بسیاری از افراد خود را ملزم به داشتن چنین گوشی هایی می کنند و در کنار گوشی هوشمند خود یک گوشی ساده نوکیا نیز دارند. از طرفی برخی از افراد که رابطه خوبی با جهان تکنولوژی ندارند برای در دسترس بودن مدل های ساده این کمپانی معتبر را انتخاب می کنند. آیا خبر دارید که نوکیا در معیت گوشی های هوشمند خود هنوز خط تولید گوشی های قدیمی را متوقف  نکرده است؟ با ما باشید تا برخی از این گوشی ها را به شما معرفی کنیم:

گوشی های 125 و 150 نوکیا

شرکت HMD به نوعی صاحب برند نوکیا شده و به تازگی از دو مدل گوشی ساده نوکیا با نام های 125 و 150 رونمایی کرده است. این دو مدل جدید از کمپانی نوکیا دارای نمایشگر 2.4 اینچی با رزولوشن 240 در 320 است که بر روی یک بدنه پلی کربنات قرار گرفته. بهتر است بدانید که گوشی های ساده این کمپانی نیز دستخوش تغییرات شگفت انگیزی بوده است. برخی از مدل ها دارای دوربین هستند و برخی نیز به مرورگر مجهز شده اند. اما هنوز ویژگی پشتیبانی از دو سیم کار روی آن ها بر جای مانده است. باتری سخاوتمندانه این گوشی 1020 میلی آمپر بوده که به راحتی می تواند چندین روز کاربر را همراهی کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این گوشی می توان به اضافه شدن دوربین و جک 3.5 هدفون اشاره کرد که امکان پخش موسیقی با فرمت MP3 را فراهم کرده است.

نوکیا درباره باتری این گوشی مدعی شده است که 19 ساعت و 24 دقیقه مکالمه را پشتیبانی خواهد کرد و تا 23 روز می تواند به شکل استندبای روشن بماند.

گفتنی است که این و مدل از گوشی های نوکیا به عنوان محصول جدید این کمپانی به شمار می آید که به تازگی وارد بازار چین شده است.

بهترین های سال 2018 و 2019

گوشی های ساده نوکیا سالیانی است که به عنوان بهترین گوشی های ساده معرفی می شوند، برای مثال گوشی 106 این کمپانی در سال 2018 به عنوان بهترین گوشی در نوع خود معرفی شده بود . ظاهر ساده و خوش دستی آن حتی دارندگان بهترین گوشی هوشمند را نیز برای خرید وسوسه می کرد. این مدل نیز دارای امکاناتی همچون رادیو، فلش و قابلیت افزودن 2000 مخاطب را داشت.

در سال 2019 مقام بهترین گوشی ساده از آن مدل 105 نوکیا بود. این مدل که از باتری 800 میلی آمپری برخوردار است، می تواند تا 15 ساعت مکالمه را برای کاربر امکان پذیر کند. از نقاط قوت این مدل می توان به طراحی ساده و تنوع رنگ آن اشاره کرد.

یک گوشی ساده با امکانات منحصر به فرد

اگر بخواهید در مدل های ساده از گوشی های با کیفیت تر این کمپانی بهره مند باشید، گوشی 5310 یکی از بهترین گوشی ها با قابلیت های پیشرفته تری است. حافظه 8 گیگابایتی رم و  16 گیگابایتی داخلی و امکان ارتقای آن تا 32 گیگابایت، باتری 1200 میلی آمپری، دوربین VGA و همچنین برخورداری از طراحی منحصر به فرد به راحتی می تواند هر خریداری را برای خرید ترغیب کند.

خرید گوشی نوکیا آن هم مدل های ساده آن به دشواری خرید گوشی های هوشمند نیست. شما می توانید به راحتی برای خرید و اطلاع از قیمت روز گوشی موبایل با این ویژگی ها اقدام کنید. سادگی و بی آلایشی این دست گوشی ها خرید آن ها را راحت کرده و نیازی به تحقیقات فراوان ندارد. مضاف بر این که قیمت های مقرون به صرفه آن ها نیز خریداران را دچار تردید نخواهد کرد.

برای خرید کالاهای دیجیتالی چه گوشی های ساده نوکیا باشد و یا خرید گوشی سامسونگ که گوشی هوشمند نامیده می شود، بهترین راه مقایسه قابلیت های آن ها در سایت های معتبر است. بنابراین هرچه قدر برای خرید گوشی های ساده باید دست و دلباز بود، برای گوشی های هوشمند باید تمام دقت را داشت.               

**این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس