غرفه مجازی سوره مهر - کراپ‌شده

علی اسکندری از تمدید فعالیت غرفه مجازی سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو ۲۷» به دلیل استقبال علاقه‌مندان به کتاب تا ۲۲ تیرماه خبر داد.

به گزارش مشرق، علی اسکندری از تمدید فعالیت غرفه مجازی سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو ۲۷» به دلیل استقبال علاقه‌مندان به کتاب تا ۲۲ تیرماه خبر داد.

اسکندری افزود: نفسِ برگزاری این طرح دسترسی هر چه بهتر و بیشتر طیف‌های مختلف مخاطبان به آثار این نشر است و به حمدالله برپایی غرفه مجازی کتاب به این سبک و شمایل، تجربه جدید و یک تحول اساسی در شیوه برگزاری نمایشگاه با اتکا به توان فضای مجازی است که باعث دسترسی یکسان برای عموم مخاطبان سراسر کشور به کتاب می‌شود.



مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سوره مهر اظهار داشت: با توجه به استقبال ویژه مخاطبان و درخواست‌های مکرر برای تمدید این فرصت که هنوز تعداد زیادی از علاقه‌مندان به تازگی متوجه این فرصت شده‌اند و کتاب‌های موردنظر را تهیه نکرده‌اند تصمیم براین شد که فعالیت این غرفه مجازی ۲ هفته دیگر تمدید شود.

اسکندری در پایان با بیان اینکه برپایی این غرفه یک فرصت بی‌نظیر برای مخاطب است، مزایای خرید از این سامانه را چنین برشمرد:

امکان بازدید سه بعدی از غرفه شبیه‌سازی شده سوره مهر در نمایشگاه کتاب،

امکان خرید حدود ۲۰۰۰ عنوان کتاب چاپی و الکترونیک با تخفیف ۲۵ درصدی، ارسال رایگان کتاب با بسته‌بندی بهداشتی (به تهران کمتر از ۲۴ ساعت و شهرستان کمتر از یک هفته)، دریافت هدیه متناسب با مبلغ خرید، دیدار با نویسندگان هر شب ساعت ۲۱:۳۰، پخش زنده جشن امضا کتاب و...

گفتنی است غرفه مجازی انتشارات سوره مهر با عنوان «انتهای راهروی ۲۷» با بیش از ۲ هزار عنوان کتاب به نشانی http://۲۷.sooremehr.ir فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس