کد خبر 568522
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

در نخستین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، مجموعه شعر تازه فاضل نظری با عنوان «كتاب» گوی سبقت را از دیگر آثار این نشر ربود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، به گفته مسئولان فروش غرفه انتشارات سوره مهر، مجموعه شعر «كتاب» فاضل نظری در نخستین روز نمایشگاه كتاب، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

این اثر كه پنجمین مجموعه شعر نظری به حساب می آید و به تازگی از آن رونمایی شده، امروز توجه بسیاری از علاقه مندان به شعر و ادبیات را به خود جلب كرد.

كتاب «دختر شینا» نیز از آثار پرفروش روز نخست برپایی غرفه سوره مهر در نمایشگاه كتاب تهران بود. چاپ پنجاه و پنجم این اثر در نمایشگاه كتاب عرضه شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
كتاب «آن بیست و سه نفر» دیگر اثری است كه امروز فروش بالایی داشت و بسیاری از جوانان و نوجوانان كشور، نشان دادند نسل جدید كنجكاو دانستن از جنگ تحمیلی و به ویژه دوران اسارت هستند.

اما از شگفتی های روز نخست برپایی نمایشگاه كتاب، می توان به فروش بالای كتاب «ایما» سروده سجاد سامانی اشاره كرد. این شاعر جوان كشور نیز توسط علاقه مندان به ادبیات به خوبی دیده شد.
مجموعه اشعار سعید بیابانكی همچون «یلدا» و «سنگچین» نیز از دیگر آثار مطرح و پرفروش سوره مهر بودند.

همچنین پس از گذشت چندین سال از نخستین چاپ كتاب «دا» این اثر برجسته هنوز هم جز پرفروش ترین آثار است و در روز نخست نیز همچون سال های گذشته مورد استقبال و توجه مخاطبان قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس