کد خبر 1088612
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
فوتبال نمایه

بازیکنان تیم دسته اولی نود ارومیه توسط مدیرعامل این باشگاه از هتل محل اقامت خود بیرون رانده شدند!

به گزارش مشرق، سید مهدی اسلامی دروازه بان تیم نود ارومیه در گفتگوی تلفنی با برنامه گل طلایی رادیو جوان، با اشاره به استعفای بیات‌لو سرمربی این تیم اظهار کرد: بیات‌لو برای تیم نود ارومیه خود را فدا کرد تا بازیکنان به حقوقشان برسند.

وی درباره دریافتی بازیکنان این تیم گفت: ما تاکنون ۳۲ درصد دریافتی داشته ایم.

بیشتر بخوانید:

حاجیلو: جرم من برای دفاع از استقلال، دستبند و زندانی شدن بود

اسلامی درباره ماجرای تخلیه کردن هتل تاکید کرد: دیشب مسئول هتل به ما اطلاع داد که آقای بهاری - مدیرعامل باشگاه به ما دستور داده است که شما هتل را تخلیه کنید.

اما یحیی بهاری مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه در گفت و گو با برنامه رادیویی گل طلایی به استعفای بیات‌لو سرمربی این تیم اشاره کرد و گفت: پس از استعفای سرمربی توسط کمک‌مربی این تیم در برابر تیم تراکتور آماده شدیم؛ پس از این بازی، بازیکنانمان اعتصاب کردند و ما نیز به آنان قول دادیم که از شنبه به پرداختی ها رسیدگی می‌کنیم و از بازیکنان خواستیم باتوجه به نزدیکی مسابقات روی تمریناتشان تمرکز کنند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اعتصاب بازیکنان در خصوص بازگشت بیات‌لو بود و ما به آنان قول بازگشت ایشان را دادیم چرا که دلایل استعفای ایشان رسیدگی به حق و حقوق بازیکنان بود.

بهاری دلیل دیگر اعتصاب بازیکنان را مسائل مالی برشمرد و افزود: در خصوص مسائل مالی نیز مقرر کردیم که روز شنبه به این موضوع نیز رسیدگی می‌شود بنابر این از ۵ شنبه مقرر کردیم که بازیکنان سر تمرینات حاضر شوند اما این امر محقق نشد.

بهاری به اعتراض بازیکنان غیر بومی این تیم اشاره کرد و گفت: روز پنجشنبه نیم ساعت قبل تمرین بازیکنان غیربومی اعلام کردند که در تمرین حاضر نمی شوند و مدیریت باشگاه هم اعلام کرد که ۳ نفر از بازیکنان سر تمرین حاضر نشوند تا بعد از بازی با تیم سیرجان وضع آنان تعیین شود. این تصمیم به عهده باشگاه است و سایرین نباید در این تصمیم دخالت کنند.

مدیر عامل تیم فوتبال نود ارومیه تصریح کرد: تا کنون ۴۵ درصد از مبلغ را پرداخت کردیم این در حالی‌ است که سایر تیم ها نصف این مبلغ را هم پرداخت نکردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس