فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مشکلاتی وجود داشته از طرف ما و کادر فنی بوده و ان شاءالله در بازی‌های آینده جبران می کنیم.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی عصر امروز در جمع بازیکنان استقلال اظهار داشت: من از آقای سعادتمند به خاطر حضور در تمرین امروز تشکر می‌کنم. چیزی که مهم است باید خیلی حرفه‌ای برخورد کنیم و اتفاقات رخ داده را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش مالی برای استقلالی‌ها

وی افزود: برای جبران این شکست فقط یک راه داریم و آن هم پیروزی در دیدار آینده است. تنها صحبتی که می‌توانیم انجام دهیم این است که روز بازی با سایپا در زمین حرف بزنیم. بازیکنان تیم هم با وجود اینکه ۹ نفره شدیم تلاش خود را کردند.

مجیدی خاطرنشان کرد: من به نوبه خودم از بازیکنان تشکر می‌کنم چون همه تلاش خودشان را کردند. اگر مشکلاتی هم وجود داشته از طرف ما و کادر فنی بوده و ان شاءالله در بازی‌های آینده جبران می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مختار IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 0
    بحمدالله سرمربی استقلال بالاخره پذیرفت که او هم باید همچون دیگر تیمها که حرف شون را در زمین بازی می زنند او هم حرفش را در زمین فوتبال بزند اگر این حرف استقلالی ها جدی باشد پس باید حالا به بعد استقلال را جدی گرفت و ازش ترسید ولی بعید می دانم استقلالی ها به این حرف علمی و فنی و ورزشی اعتقاد داشته باشند چون آنها عادت کرده اند که حرف شون را بیرون زمین بزنند و همیشه باخت هایشان را به دیگران نسبت داده اند!
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      0 0
      از كيسه همان برون تراورد كه در اوست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس