حشد الشعبی

یک منبع در نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم عراق بر اساس اطلاعات نادرست به مقر نیروهای حشد شعبی در جنوب بغداد حمله کردند.

به گزارش مشرق، یک منبع در نیروهای حشد شعبی در گفتگو با المیادین اعلام کرد که شب گذشته نیروهای وابسته به سرویس مبارزه با تروریسم به مقر حشد شعبی در جنوب بغداد حمله کردند.

وی افزود: سرویس مبارزه با تروریسم به اطلاعات نادرست و دروغین در خصوص وجود عناصر تروریست در این مکان بدون هماهنگی با حشد شعبی دست پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ آخرین اخبار از بازداشت چند نیروی حشد الشعبی

واکنش نوری المالکی به بازداشت نیروهای حزب‌الله عراق

این منبع خاطر نشان کرد: محلی که مورد یورش نیروهای عراقی قرار گرفت عبارت است از یک کارگاه فنی نظامی که نیروهای حشدشعبی از شش سال قبل برای مبارزه با داعش از آن استفاده می کردند.

وی افزود: بازداشت افراد موجود در این مکان و افراد وابسته به حشد شعبی واکنش هایی را علیه مقر سرویس مبارزه با تروریسم برانگیخت.

این منبع خاطر نشان کرد: مسائل فوق الذکر بدون وقوع هر گونه تلفات یا خسارات مادی پایان یافت و افراد مذکور به نیروهای امنیتی حشد شعبی بر اساس قانون تحویل داده شدند.

لازم به ذکر است که حمله شب گذشته نیروهای عراقی به مقر نیروهای وابسته به حشد شعبی موجی از واکنش های منفی را به دنبال داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    15 6
    این اول کار است کاظمی و نوکر امریکاست.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    15 2
    نه دیگه نشد. حالا می گیم اشتباهی حمله کردن. دستگیری ها هم اشتباهی بوده؟! کور بودن؟ نه نشد، زبان دنیا زبان مذاکره نیست. قوی نباشی می خورنت. با آمریکا به زبون خودش حرف بزنین. با دست نشونده هاش با زبون خودشون حرف بزنین تا از این اشتباه ها رخ نده!
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    9 1
    این سرویس مبارزه با تروریسم چیه؟ وابسته به کجاست! چرا حشد الشعبی که بالاترین نقش را در مبارزه مردم عراق با تروریسم دارد باید به چنین سازمانی پاسخگو باشد؟! چرا عضوی یا نماینده ای در این سازمان ندارد؟!
  • علی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 2
    این حمله به احتمال قوی برنامه ریزی شده وحاکی ازاجرای طرح های پلکانی امریکائی هادرعراق بدست مصطفی الکاظمی است واین موجب بیداری وهوشیاری بیشتر نیروهای انقلابی درعراق خواهد بود
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    10 1
    کجا نمیدونستن ؟؟ اتفاقا خیلی هم عمدی بوده و اشتباهی نبوده... چی رو ماسمالی میکنی
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    6 2
    دولت عراق اصلا مردمی نبوده و در حقیقت دست نشانده آمریکا و انگلیس و صهیونیستها ست نمونه اش پ ک ک و کومله را تروریست نمی داند و حمایت می کند ولی حشدالشعبی و حرکت النجبا را تروریست می دانند.
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    2 0
    حضرت آیت الله العظمی سیستانی دامت برکاه. قربانتان گردم حضرتعالی بسیار بیشتر از هر کس بر مسائل عراق عزیز اشراف دارید و چاپلوسان را بخوبی شناخته اید . استدعا داریم نظر به تحرکات دشمنان عراق برای تفرقه بین مردم و بالاخص نظامیان و از جمله ضربه زدن به نیروهای حشد که بفرمان حضرتعالی متشکل گردیدند . دستور فرمایند تا نیروهای مسلح برای جلوگیری از سواستفاده دشمن از هر گونه مداخله اختلاف افکنانه اجتناب ورزند و در صف واحد در برابر جرثومه های بجا مانده داعشی که یادآور روزگار تلخی که بر زن و مرد و کودک آن سرزمین گذشت میباشند ایستادگی نمود و از صفحه روزگار حذف کنند تا بعضی از ناکثان که دوست عراق و مردمانش نبوده و قابل هدایت هم نیستند در آرزوی بازگشت آنان سر بر زمین بگذارند و بروند .
  • ابوعلی IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    درودبرمجاهدان استواروشجره طیبه خمینی وقاسم سلیمانی انمالحیواه عقیده و الجهاد لعنت برمغیره بن شعبه اتباع همچون کاظمی الصهیونیستی
  • ابوعلی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    درودبرمجاهدان استواروشجره طیبه خمینی وقاسم سلیمانی انمالحیواه عقیده و الجهاد لعنت برمغیره بن شعبه اتباع همچون کاظمی الصهیونیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس