کد خبر 1087947
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
تست آخر سپاهان مورد مثبت نداشت/ نورافکن به بازی مقابل گل‌گهر نمی‌رسد

پزشک تیم فوتبال سپاهان اصفهان توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم ارائه کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان دوشنبه آینده (9 تیر) در اولین مسابقه پس از شروع مجدد بازی‌های لیگ نوزدهم میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

دکتر عباسعلی ربیعی پزشک زردپوشان در خصوص آخرین وضعیت اعضای تیم از نظر پزشکی اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد. روز چهارشنبه آخرین تست پزشکی را برای شرکت در مسابقات برگزار کردیم که همه اعضای تیم منفی بودند و به این ترتیب مشکلی برای آغاز مشکلات وجود ندارد.

ربیعی در خصوص وضعیت امیدنورافکن که در بازی تدارکاتی مقابل فجرشهیدسپاسی غایب بود، گفت: امید نورافکن بعد از ابتلا به کرونا و پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه و منفی شدن تست‌هایش به تمرینات برگشت اما پس از بازگشت به تمرینات دردی در زانویش احساس کرد. عکس MRI گرفتیم که نکته خاصی را نشان نمی‌داد اما چون مدتی به خاطر کرونا تمرین نکرده بود و از طرفی هم بسیار توصیه شده؛ افرادی که پس از ابتلا به کرونا به تمرینات برمی‌گردند، ورودشان تدریجی ‌باشد، بنابراین تصمیم گرفتیم که به او استراحت بدهیم. خودم از امیر قلعه‌نویی خواهش کردم نورافکن به طور تدریجی وارد تمرینات و مسابقات شود. به همین خاطر او در بازی با گل‌گهر حضور ندارد و استراحت می‌کند و پس از این بازی کارش را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید

قرارداد نورافکن با سپاهان تمدید شد+عکس

وی در خصوص وضعیت مهدی ترکمان و محسن مسلمان که از غایبان سپاهان مقابل فجرسپاسی بودند، عنوان کرد: ترکمان و مسلمان دچار کشیدگی عضلانی شده‌اند. آن‌ها زیر نظر فیزیوتراپ و بدنساز تمرین می‌کنند و به بازی گل‌گهر نمی‌رسند.

پزشک سپاهان در مورد شرایط عزت‌الله پورقاز اظهار داشت: پورقاز شرایط خوبی دارد. او در کنار ما تمرینات میدانی را انجام می‌دهد و تحت نظر فیزیوتراپ کار می‌کند اما الان نمی‌شود گفت چه زمانی برمی‌گردد و بهتر است صبر کنیم تا شرایط مساعد را پیدا کند. من پیش از این هم گفته بودم؛ این تعطیلات کمک می‌کند که پورقاز بتواند در بازی‌های آخر برای تیم بازی کند.

ربیعی در خصوص وضعیت حال حاضر جورجیو ولسیانی، گفت: من با ولسیانی در تماس هستم، او در گرجستان شرایط خوبی دارد. به خاطر شرایط کرونا نتوانست به جمع ما اضافه شود. خودش هم راغب بود در کشور خودش با همکارانی که از ابتدا دوره توانبخشی را زیر نظر آنها می‌گذارند، ادامه بدهد و ما هم مخالفتی نداشتیم اما پیگیر هستم ظرف یکی دو هفته آینده و اگر شرایط مهیا شود به ایران برگردد تا هم او را معاینه کنیم و هم اینکه درمان‌های توانبخشی را زیر نظر ما ادامه دهد.

وی در مورد شرایط علیرضا نقی‌زاده اظهار داشت: نقی‌زاده پس از عمل جراحی زانو دوران توانبخشی را زیرنظر فیزیوتراپ و بدنساز انجام داد اما در ادامه دردی در زانوی خودش حس کرد. پس از عکسبرداری و مشورت با دکتر کیهانی(جراح نقی زاده) مشخص شد که ظاهرا به خاطر پیچی که در جراحی استفاده شده بود ضایعه استخوانی برایش ایجاد شده و به همین خاطر شنبه گذشته در تهران یک جراحی کوچک انجام داد و آن پیچ خارج شد. توصیه شد او یک هفته استراحت کند و انشاالله از هفته آینده تمریناتش را آغاز می‌کند.

پزشک سپاهان در مورد آخرین وضعیت محمد ایرانپوریان که مدت‌های زیادی دچار مصدومیت بود اما در بازی تدارکاتی آخر مقابل فجرسپاسی به میدان رفت،‌گفت: ما برای ایرانپوریان هر کاری لازم بود انجام دادیم. او الان با تیم تمرین می‌کند و در شرایط خوبی قرار دارد.

ربیعی در خصوص شرایط کی‌روش استنلی که مقابل فجر سپاسی در دقایق پایانی به میدان رفت، عنوان کرد: او مشکلی ندارد. فقط به خاطر اینکه دیر به تیم اضافه شده و از نظر بدنی آمادگی لازم را ندارد، در دقایق پایانی وارد بازی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس