کد خبر 1087850
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰
حسن یزدانی

کانال المپیک در گزارشی به شرایط حال حاضر حسن یزدانی آزادکار مطرح کشتی دنیا پرداخت.

به گزارش مشرق، در گزارشی که در کانال المپیک درج شده و بر روی سایت اتحادیه جهانی کشتی نیز بازتاب یافته است آمده است: حسن یزدانی با داشتن یک مدال طلای المپیک، ۲ مدال طلای جهانی و بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده در پیج اینستاگرام، یک قهرمان ایرانی است.

کشتی ورزش ملی ایران است، بنابراین وقتی حسن یزدانی در المپیک ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، فورا بعنوان یک قهرمان ملی شناخته شد. او در وزن ۸۶ کیلوگرم حضور یافت تا بهتر بتواند رشد کند و توانست ۲ مدال طلای جهان را از آن خود کند.

یزدانی با ۵۰۰ هزار دنبال کننده پیج شخصی خود در اینستاگرام بعنوان یک کشتی گیر بی باک و بزرگ در بین مردم شناخته می شود.

یزدانی گفته است: حقیقت این است که امیدوارم که لیاقت این عناوین را داشته باشم. هرکدام از عناوین برای من ارزشمند است و امیدوارم متناسب با این نام های مستعار و انتظارات طرفدارانم بزرگم بتوانم زندگی کنم. من همیشه می خواهم امید آن ها را حفظ کنم و امیدوارم که بتوانم این کار را انجام دهم.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    ماشالله قهرمان ❤
  • DE ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    فعلا که جاودانه های کشتی عبدلله موحد و حمید سوریان هستند امکان نداره با این روشی که مربی های یزدانی براش برنامه ریزی کردن به طلای دوم المپیک دست پیدا کنه با این حساب که از نظر سنی در انتهای افتخار آفرینی میتواند باشد یعنی المپیک بعدی احتمال زیاد خداحافظی خواهد کرد دلایل مشخصی هم دارد گذشته از افت بدنی و ورود جوانان مشتاق و با انگیزه ای که بمب انرژی هستن و گرسنه ی مدال و افتخار افرینی مسئله ی سر وزن بودن و کاهش وزن هم یک مانع جدی میگردد امیدوارم که تا المپیک هرچه دارد رو کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس