موسوی: ایران و ونزوئلا در مقابله با تحریم‌های آمریکا ثابت‌قدم هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد که به‌رغم فشار آمریکا، ایران و ونزوئلا در مقابله با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا ثابت‌قدم هستند.

به گزارش مشرق، «سید عباس موسوی»، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد پنجشنبه در واکنش به تحریم ناخدایان ۵ کشتی ایرانی که به ونزوئلا سوخت تحویل داده بودند در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر از این اقدام واشنگتن انتقاد کرد.

وی در توییت خود تصریح کرد: «اقدام عاجزانه آمریکا علیه اشخاص ایرانی - شبیه آنچه توسط وزیر امور خارجه پامپئو که بعنوان وزیر نفرت هم شناخته می‌شود اعلام شد - تنها نشان‌گر شکست سخت آن چیزی است که "فشار حداکثری" خوانده می‌شود. به‌رغم فشار آمریکا، ایران و ونزوئلا در مقابله با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا ثابت‌قدم هستند.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه، پنج ناخدای نفتکش‌های دخیل در انتقال بنزین ایران به ونزوئلا را در فهرست تحریم قرار داد. 

«مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا نیز در توئیتر نوشت تحریم‌ها علیه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و  شرکت ای-سیل (E-Sail) مستقر در چین از امروز اجرایی شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • GB ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    7 0
    این کار آمریکا - کار بی ارزشی است. از این به بعد کشتی های ایرانی crew list (نام و سمت خدمه هر کشتی - یا هوا پیما)غیر واقعی به مقام های بندری در بندر تخلیه و هنگام عبور از کانال سوعز می دهند .آن وقت آمریکا می خواد چه کار کنه؟ کفگیر تحریم ها هم به دیگ خورده
  • حمید IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    6 0
    انقدر تحریم کنید تا جون از ... دربیاد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس