کد خبر 1087325
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
از حرفی که ایوانکوویچ زد دلم گرفت

معاون اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: من مطمئنم برانکو از اینکه بابت طلبش مجبور به شکایت از پرسپولیس شده، ناراحت و شاکی است.

به گزارش مشرق، لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در قالب شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای برای کشاندن پرونده برانکو ایوانکوویچ به دادگاه حکمیت ورزش یا CAS باعث واکنش تند هواداران پرسپولیس شد و آن‌ها به انتقاد از مدیریت باشگاه پرداختند. حتی مدیران پیشین باشگاه هم از این موضوع دلخور هستند. در همین رابطه دقایقی با محمدعلی ترکاشوند معاون پیشین باشگاه در زمان مدیرعاملی علی‌اکبر طاهری به صحبت پرداختیم.


او در ابتدا گفت: «به عقیده من نباید اصلاً کار به اینجا می‌کشید که احساسات برانکو و هواداران پرسپولیس جریحه‌دار شود. من حدود سه سال به صورت مستقیم با او کار کردم و در تمام آن مدت می‌دیدم فراتر از یک سرمربی بود. خودش مانع و کنز در زمین می‌چید و تمرینات را طراحی می‌کرد. واقعاً متأسف و ناراحت می‌شوم که این شرایط را می‌بینم.»

بیشتر بخوانید:

موفق‌ترین مربی تاریخ ایرانم/ چرا فکر می‌کنید ویلموتس از اسکوچیچ بهتر است؟

برانکو: ۳ خط تشکر نکردند، ولی ۱۳۰۰ صفحه علیه من نوشته‌اند!


معاون اسبق باشگاه پرسپولیس با اشاره به تیتر روز گذشته مصاحبه برانکو ادامه داد: «از دیدن چنین تیتری، دلم شکست و غمگین شدم. به جای آنکه برویم از او تقدیر و تشکر کنیم، به فکر لایحه شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای هستیم. حتی دوستان، همین موضوع ساده را هم متوجه نشدند که برانکو مثل مانوئل ژوزه نیست و پرسپولیس را دوست دارد. او این شخصیت را داشت که مرحله به مرحله با قسط‌های اندک پولش را بگیرد و به همین شرایط هم راضی بود، اما ماه‌ها به او پولی ندادند تا این‌طور شاکی و عصبانی شود و کار را به شکایت بکشاند.


ترکاشوند افزود: «برانکو آن‌قدر آدم مهربان و منعطفی بود که اگر هر دفعه ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار هم می‌گرفت، راضی به ادامه کار می‌شد، چون خودش را قسمتی از پرسپولیس می‌دانست. من مطمئنم برانکو از اینکه بابت طلبش مجبور به شکایت از پرسپولیس شده، ناراحت و شاکی است. او در کمتر از ۴ سال، ۷ جام برای باشگاه آورد و تاریخ پرسپولیس را عوض کرد. این داستان‌ها غیر از ایجاد کدورت، دستاورد بیشتری ندارد. در حال حاضر، همه ناراحت هستند. اگر با او راه می‌آمدند، کار به اینجا هم نمی‌کشید.»


معاون و مدیر پیشین باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: «به یاد می‌آورم قبل از حضور طاهری در باشگاه، برانکو قهر کرده بود. با او صحبت کردیم و وقتی منطق حرف ما را دید، برگشت و به کارش ادامه داد و حتی توانست قهرمانی بیاورد. آن زمان، نه اسپانسر داشتیم و نه پول، اما با ما راه آمد و البته ما هم در کنارش بودیم، اما امروز کار به شکایت کشیده است. البته معتقدم همین امروز هم می‌توان این مربی را راضی به حل مناقشه کرد، چون او اهل مذاکره است نه مبارزه. می‌توانند با این مربی مذاکره کنند، فرجه بگیرند، مصالحه کنند و پولش را بدهند. این مربی هم شرایط اقتصادی کشورمان را می‌داند و با ما کنار می‌آید. کاش از او عذرخواهی کنند و به فکر مذاکره با برانکو باشند نه اینکه به سراغ شکایت بروند.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس