کد خبر 1087218
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
تردید گل‌محمدی در جوانگرایی

در جمع سرخپوشان محسن ربیع‌خواه و وحید امیری سابقه بازی در دفاع چپ پرسپولیس را دارند و گزینه‌های اصلی برای جانشینی نادری به حساب می‌آیند.

به گزارش مشرق، بعد از مصدومیت محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس که ادامه فصل را از دست داد، نوبت محمد نادری دیگر دفاع چپ سرخپوشان رسید که مصدوم شود. البته شدت مصدومیت نادری مثل انصاری نیست، ولی او فعلاً بازی با پیکان را از دست داده است.

در ابتدا گفته شد مصدومیت نادری جدی نیست و به بازی با پیکان می‌رسد، اما او در آخرین بازی دوستانه پرسپولیس برابر شهر خودرو حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت تا مشخص شود برای بهبود نیاز به استراحت دارد. حالا ۹ هفته به پایان فصل مانده و یحیی باید با همین شرایط وارد کارزار شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مصدومیت محمد نادری


پرسپولیس در ابتدای فصل سه دفاع چپ داشت و کالدرون شایان مصلح را از لیستش خارج کرد تا فصل را با انصاری و نادری شروع کند. حالا که هر دو نفر مصدومند گل‌محمدی باید یکی از بازیکنان دیگر را به این پست انتقال دهد.

در جمع سرخپوشان محسن ربیع‌خواه و وحید امیری سابقه بازی در دفاع چپ پرسپولیس را دارند و گزینه‌های اصلی برای جانشینی نادری به حساب می‌آیند، اما گل‌محمدی در اقدامی عجیب در بازی دوستانه یک بازیکن جوان را در این پست تست کرد، احسان حسینی. او از ابتدای بازی برابر شهر خودرو در پست دفاع چپ به میدان رفت. احسان حسینی در زمان سرمربیگری برانکو با تیم بزرگسالان تمرین می‌کرد و همزمان برای تیم امیدهای پرسپولیس هم به میدان می‌رفت. حسینی جوان در تیم امیدها هافبک دفاعی بود، ولی برانکو در تمرینات به دلیل کمبود مدافع وسط او را در قلب خط دفاع استفاده می‌کرد. احسان یکی، دو دقیقه هم برای پرسپولیس بازی کرده، اما برانکو او را در لیگ برتر به عنوان هافبک چپ به زمین فرستاد و ریسک بازی دادن به او در دفاع را نپذیرفت. احسان چپ‌پاست، ولی مثل ربیع‌خواه پست تخصصی‌اش هافبک دفاعی بوده و نمی‌تواند در این پست بهترین انتخاب باشد.

یحیی در بازی دوستانه فقط یک نیمه به احسان فرصت داد و بعد از دریافت اولین گل ترجیح داد وحید امیری را هم در این پست تست کند. دفاع هر تیمی نقش مهمی دارد و بازیکنان با تجربه در هفته‌های پایانی لیگ بیشتر به تیم در دفاع کمک می‌کنند. حالا باید تا بازی با پیکان صبر کرد و دید سرانجام یحیی چه تصمیمی می‌گیرد؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس