کلهر: تعطیلی مسابقات به قهرمانی پرسپولیس کمک می‌کند/ باید به هم کمک کنیم تا وضعیت فوتبال از این بدتر نشود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد تعطیلی مسابقات فوتبال در کشور، به چهارمین قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر کمک خواهد کرد.

به گزارش مشرق،‌ محمود کلهر درباره آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال و شرایط پرسپولیس در صدر جدول اظهار داشت: با مشکلاتی که کشور ما با آن مواجه است، بازی‌ها باید آغاز شود تا تیمی که لیاقت قهرمانی را دارد، در زمین به آن برسد. در هفته‌های باقیمانده، تیم‌هایی موفق می‌شوند که بازیکنان آنها شرایط بدنی خوبی داشته باشند. دیدیم بازیکنانی چون محمد انصاری و مرتضی تبریزی با مصدومیت‌های طولانی‌مدت مواجه شدند که نشان می‌دهد آنها در شرایط ایده‌آلی نیستند.

وی با اشاره به پیروزی‌های سرخپوشان در دیدارهای تدارکاتی تصریح کرد: پرسپولیس 90 درصد راه قهرمانی را طی کرده است و با شناختی که از گل‌محمدی دارم، فکر می‌کنم او تیم را در آمادگی خوبی نگه داشته است. نتایج پرسپولیس نشان می‌دهد که این تیم آماده است و فکر می‌کنم قهرمانی لیگ برتر مسجل شده است. با مشکلات ایجاد شده ناشی از کرونا و تعطیلی رقابت‌ها، مطمئناً شرایط تیم‌ها مانند دوران قبل از کرونا نخواهد بود و این به پرسپولیس کمک می‌کند که به چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برسد.

بیشتر بخوانید:

تردید یحیی در جوانگرایی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدارهای آتی شاگردان گل‌محمدی که بیشتر مقابل تیم‌های پایین جدولی است، خاطرنشان کرد: همه می‌گویند پرسپولیس بازی‌های آسان‌تری پیش رو دارد، اما  تیم‌های انتهای جدول هم می‌توانند خطرناک باشند. البته نسبت به استقلال  و سپاهان، دیدارهای پرسپولیس به مراتب آسان‌تر است.

کلهر درباره جدایی احتمالی بیرانوند از پرسپولیس در روزهای آینده و اینکه سرخپوشان باید از دروازه‌بان تیم امید خود به‌عنوان دروازه‌بان دوم استفاده کنند، به تسنیم گفت: اگر فوتبال ما می‌خواهد رشد کند، باید نگاه حرفه‌ای به فوتبال داشته باشیم. انتقال بازیکنان ما به لیگ‌های معتبر به فوتبال‌مان کمک فراوانی می‌کند و بازیکنی چون بیرانوند که عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی داشت، می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد.

وی با تمجید از بوژیدار رادوشویچ بیان کرد: رادو در دیدارهایی که بیرانوند غایب بود، فوق‌العاده بازی کرد و نقشی کلیدی در پیروزی‌های پرسپولیس داشت. با انتقال بیرانوند، دروازه‌بان تیم امید به تیم اصلی راه می‌یابد که باز شدن فضا برای نسل جوان، اتفاق بسیار خوبی است. ما بازیکنانی چون علیپور و طارمی را داشتیم که از جوانی به تیم اصلی پرسپولیس رسیدند و چنین بازیکنانی نسبت به سایر بازیکنان، استمرار بیشتری دارند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد که هیچ نظارت درستی روی آن نیست. ما مدیریت درستی نخواهیم داشت، مگر اینکه مدیران قوی و متخصص به فدراسیون بیایند و تحولی اساسی ایجاد کنند. امیدوارم مدیرانی در فدراسیون ببینیم که تخصص لازم را داشته‌اند. کفاشیان در فدراسیون بوده و با سمتی که در فیفا دارد، می‌تواند به بهبود وضعیت فوتبال ما کمک کند. همه باید دست به دست هم دهیم تا وضعیت فوتبال ایران، از این بدتر نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس